Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Συγνώμη του Λεβέντη από το βήμα της Βουλής στην Καλαμάτα και τη Μεσσηνία (βίντεο)

«Στην προσπάθειά μου να βοηθήσω, μιλώντας με κάποιον δημοσιογράφο της Θεσσαλονίκης, είπα ότι η παραλία της Καλαμάτας είναι κατώτερη.
Είπα μάλιστα και ....

μια λέξη άσχημη, για την οποία ζητώ συγγνώμη» ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης από το βήμα της βουλής.

«Είπα ότι είναι σιχαμένη έτσι όπως υπάρχει υπερφόρτωση, με τα τραπέζια, τις καρέκλες(σ.σ που υπάρχουν) για να υπερεκμεταλλευτούν οι τοπικοί επιχειρηματίες την παραλία, πάνω στην αγωνία τους να βγάλουν κανένα φράγκο», εξήγησε ο κ. Λεβέντης και τόνισε:

«Εγώ έχω γεννηθεί στη Μεσσηνία και έχω εντολή από τον πατέρα μου να βοηθάω τους Μεσσηνίους είτε είναι κομμουνιστές είτε είναι δεξιοί, είτε είναι κεντρώοι, ό,τι και να είναι όταν έρχονται στο γραφείο μου να τους θεωρώ αδέλφια μου».

Επίσης ο κ. Λεβέντης είπε ότι ο κ. Νίκας του ζήτησε να βοηθήσει για ζητήματα όπως ο δρόμος Καλαμάτα - Ριζόμυλος και για την Πολιτιστική Πρωτεύουσα του 2021. Επίσης ανέφερε ότι μονο αυτός βάζει κοινωνικά ζητήματα της Μεσσηνίας, και να προσέχουν πως μιλούν γι΄αυτόν καθώς οι Μεσσήνιοι ζητούν ρουσφέτια όταν μπαίνουν σε πολιτικά γραφεια.

enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.