Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Οι αντιδήμαρχοι του Δήμου Τριφυλίας

Με έξι αντιδημάρχους να συνεπικουρούν το δήμαρχο στο έργο του θα πορευθεί ο Δήμος Τριφυλίας στη νέα εποχή που άνοιξε με τον «Καλλικράτη». Όπως μας είπε χθες ο κ. Κόλλιας, οι αντιδήμαρχοι που θα οριστούν, πιθανότατα σήμερα, θα έχουν θεματικές, αλλά και κατά τόπους αρμοδιότητες.

Οι αντιδήμαρχοι έχουν ως εξής:

πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής, αντιδήμαρχος Οικονομικών Θεμάτων, Κυπαρισσίας και 1ος αναπληρωτής δήμαρχος ο Γεώργιος Σαμπαζιώτης,

πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, αντιδήμαρχος Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Πολεοδομίας ο Παναγιώτης Τσίγγανος,

αντιδήμαρχος Διοικητικών Θεμάτων, Τουρισμού, ......

Γαργαλιάνων και 2ος αναπληρωτής δήμαρχος ο Ευστάθιος Ανδρινόπουλος,

αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας και Φιλιατρών ο Αναστάσιος Πούλος,

Σημ. Φιλιατρά News: Κοιτάξτε τι σας λέγαμε πει ΠΡΩΤΟΙ στις 17 Δεκεμβρίου...


αντιδήμαρχος Παιδείας και Αετού ο Ιωάννης Μερκούρης,

αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Περιβαλλοντικών Ζητημάτων και Αυλώνος ο Ιωάννης Φιλντίσης.

Στις άμεσες προτεραιότητες του δημάρχου Τριφυλίας είναι η εκχώρηση των αρμοδιοτήτων καθαριότητας, ηλεκτροφωτισμού και άλλων θεμάτων καθημερινότητας στους προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων και τα Συμβούλιά τους, για τον καλύτερο συντονισμό και την επίλυση των τοπικών προβλημάτων που ανακύπτουν.

Θάρρος

Πρόσκληση σε Γενική Συνέλευση καλεί ο Σύλλογος πολυτέκνων Τριφυλίας

Ο Σύλλογος Πολυτέκνων Τριφυλίας καλεί τα μέλη του στην ετήσια Γενική Συνέλευση που θα γίνει στις 8/Ιαν/2011 ημέρα Σάββατο ώρα 18:00 στην αίθουσα του ΤΕΕ στην Κυπαρισσία με θέμα: ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο των πολυτέκνων.

Σε περίπτωση που δεν θα υπάρχει απαρτία η Γενική Συνέλευση θα γίνει στις 15 Ιανουαρίου 2011 ημέρα Σάββατο ώρα 18:00 στην αίθουσα του ΤΕΕ στην Κυπαρισσία.



ΚΤΕΛ Μεσσηνίας: Αυξήσεις εισιτηρίων εντός & εκτός νομού

Κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή του έτους, στις 31 Δεκεμβρίου 2010, ελήφθη από τον υπουργό Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, η απόφαση να αυξηθούν τα κόμιστρα στα αστικά και υπεραστικά λεωφορεία.
Στο Νομό Μεσσηνίας οι προσαρμογές στις τιμές έγιναν αισθητές στην τσέπη των πολιτών από την πρώτη ημέρα του χρόνου.

Ο «πρωτοχρονιάτικος μποναμάς» ήρθε να ..........

επιβληθεί τη στιγμή που ήδη η οικονομική κρίση έχει επιφέρει μείωση της επιβατικής κίνησης κατά 10%-15%, κατά δήλωση του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπεραστικών Λεωφορείων, Σοφοκλή Φάτσιου.

Στα νέα τιμολόγια που ισχύουν από 1/1/2011, οι τιμές των κομίστρων στα υπεραστικά δρομολόγια του ΚΤΕΛ ακολουθούν την αύξηση από 11% σε 13% στο ΦΠΑ, ενώ υφίστανται επιπλέον αύξηση κατά 7% σε όλες τις κατηγορίες των εισιτηρίων. Έτσι, ενώ μέχρι πριν από τέσσερις μέρες το εισιτήριο (απλή μετάβαση) από Καλαμάτα για Αθήνα κόστιζε 20,20 ευρώ, μετά τις αυξήσεις κοστίζει σήμερα 22,20 ευρώ. Το εισιτήριο για τη διαδρομή Καλαμάτα – Μεσσήνη, που κόστιζε πριν από τις αυξήσεις 1,40 ευρώ, σήμερα στοιχίζει στους πολίτες 1,60 ευρώ. Αντίστοιχες αυξήσεις έχουν επιβληθεί σε όλες τις διαδρομές εντός και εκτός Μεσσηνίας.
«Η αύξηση έγινε βάσει υπουργικής απόφασης», μας είπε ο γραμματέας των Υπεραστικών ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, Νίκος Περγαμαλής. «Είναι ακόμη νέα η αλλαγή και μόλις τώρα συνειδητοποιεί ο κόσμος τις διαφορές στην τιμή. Είναι νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα για το πόσο θα επηρεάσει την κίνηση. Προς το παρόν, πάντως, φαίνεται να μην την έχει επηρεάσει», δήλωσε ο κ. Περγαμαλής.
Το ελάχιστο χρέωσης στα εισιτήρια υπεραστικών διαδρομών είναι σήμερα 1,60 ευρώ, αντί για 1,40 που ήταν μέχρι το τέλος του χρόνου.

Αντίστοιχες είναι οι αυξήσεις και στις αστικές συγκοινωνίες. Το κανονικό εισιτήριο, από 0,90 λεπτά που ήταν φτάνει στο 1,10 ευρώ, με αυξήσεις επίσης στα «μισά» και τα φοιτητικά. Τα πρώτα διαμορφώνονται στα 0,60 λεπτά (έναντι 0,50 που ίσχυε), ενώ για τους φοιτητές αυξάνεται, επίσης, κατά 10 λεπτά (από 0,70 σε 0,80). Τα εισιτήρια με παλιές τιμές θα ισχύουν και θα γίνονται δεκτά στα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2011.

Νάντια Γιαννακοπούλου: Έξαρση του παραεμπορίου στη Μεσσηνία

Εν μέσω μιας περιόδου έντονης πίεσης στην αγορά της Μεσσηνίας, ακόμα και κατά την παραδοσιακά ευνοϊκή για τους καταστηματάρχες περίοδο των εορταστικών ημερών των Χριστουγέννων, ο εμπορικός κόσμος του νομού παρακολουθεί ανήμπορος να αντιδράσει το φαινόμενο του παραεμπορίου να διογκώνεται με όλο και περισσότερους πλανόδιους πωλητές να διακινούν παράνομα, αφορολόγητα και λαθραία προϊόντα αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας.

Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας από τα τελωνεία της Ε.Ε., η Ελλάδα δέσμευσε το 2009, 21.990.722 προϊόντα απομιμήσεων, αριθμός που την τοποθετεί στην κορυφή του αντίστοιχου πίνακα στο σύνολο των κρατών μελών της Ε.Ε.
Παρά ταύτα, φαίνεται ότι είναι τόσο μεγάλο .......

το δέλεαρ του κέρδους που το παραεμπόριο όχι μόνο δεν μειώνεται, αλλά αντίθετα μεγαλώνει καθημερινά.

Οι οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις στον νομό, τόσο για τους νόμιμους εμπόρους όσο και για το ίδιο το κράτος είναι προφανείς, καθώς εκατομμύρια ευρώ χάνονται από τον τζίρο των καταστημάτων αλλά και τα δημόσια ταμεία, χρήματα τα οποία σε μια δύσκολη δημοσιονομικά περίοδο είναι παραπάνω από απαραίτητα. Ο κίνδυνος που ελλοχεύει για τη βιωσιμότητα πολλών επιχειρήσεων, για την απασχόληση και εν γένει για την οικονομία της Μεσσηνίας έχει πολλές φορές επισημανθεί και από φορείς του νομού, οι οποίοι κάνουν λόγο για δημιουργία συνθηκών αθέμιτου ανταγωνισμού, καθώς οι «έμποροι» αυτοί δεν καταβάλλουν ΦΠΑ και λοιπούς φόρους.

Το φαινόμενο του παραεμπορίου έχει πάρει εκρηκτικές διαστάσεις, σε βάρος τόσο του κράτους όσο και των νόμιμων καταστηματαρχών που πληρώνουν ενοίκια, φόρους, κτλ. και τα μέχρι σήμερα μέτρα που έχει λάβει η πολιτεία έχουν αποδεχθεί αλυσιτελή. Κατόπιν αυτών,

Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί

1) Τι μέτρα πρόκειται να λάβει η κυβέρνηση προκειμένου να εντοπιστούν τα σημεία εισαγωγής και οι χώροι αποθήκευσής τους, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο του παραεμπορίου στη ρίζα του;

2) Με ποιο τρόπο θα ενισχυθούν τα νομοθετικά μέτρα κατά του παραεμπορίου, δεδομένου ότι το διοικητικό πρόστιμο που προβλέπεται για τους παράνομους εμπόρους σχεδόν ποτέ δεν πληρώνεται καθώς κανείς από αυτούς δεν διαθέτει ΑΦΜ;

3) Ποια άλλα μέτρα αστυνόμευσης πρόκειται να ληφθούν από την Πολιτεία για την περιστολή του φαινομένου του παραεμπορίου;

Η ερωτώσα βουλευτής,

Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου

Ορισμός Αντιπεριφερειαρχών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

Τους τρεις Αντιπεριφερειάρχες Θεματικών Ενοτήτων ανακοίνωσε με απόφαση του ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης την Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011.

Και οι τρεις προέρχονται από τα εκλεγμένα περιφερειακά στελέχη του συνδυασμού Νέα Πελοπόννησος και είναι οι: Κωνσταντίνα Νικολάκου του Δημητρίου, Απόστολο Παπαφωτίου του Ευαγγέλου και Ανδρέα Πουλά του Θεοδοσίου.



Γιώργος Καραμπάτος: «Σιδηροδρομική Σύνδεση Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Μεσσήνη

Επιστολή προς τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρο τατούλη την οποοια κοινοποιεί στον Αντινοπεριφερειάρχη Μεσσηνίας κ. μαλαπάνη και Δημάρχους της Μεσσηνιας απέστειλε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας κ. Γιάωργος Καραμπάτος,

Στην επιστολή του ο Κ. Καραμπάτος καταθέτει προτάσεις με τις οποίες ο σιδηρόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Μεσσήνη θα μπορούσε να καταστεί βιώσιμος αποτελώντας απο μόνος του ένα ιδιαίτερο και πρωτότυπο τουριστικό προϊόν.

Αναλυτικά η επιστολή του κ. Καραμπάτου αναφέρει:

Προς
Περιφερειάρχη Περιφέρειας Πελοποννήσου
κ. Πέτρο Τατούλη

Κοιν.:
1. Αντιπεριφερειάρχη Περιφ. Πελοποννήσου κ. Χρ. Μαλαπάνη
2. Δήμαρχο Καλαμάτας κ. Παν. Νίκα
3. Δήμαρχο Μεσσήνης κ. Στ. Αναστασόπουλο
4. Δήμαρχο Οιχαλίας κ. Φ. Μπάμη
5. Δήμαρχο Πύλου-Νέστορος κ. Δ. Καφαντάρη
6. Δήμαρχο Τριφυλίας κ. Κ. Κόλλια
7. κ.κ. Προέδρους Επιμελητηρίων Περιφέρειας Πελοποννήσου
8. ΜΜΕ


ΘΕΜΑ: «Σιδηροδρομική Σύνδεση Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Μεσσήνη»


Αγαπητέ κύριε Περιφερειάρχη,
Με την ανάδειξη των σοβαρών προβλημάτων βιωσιμότητας του ΟΣΕ και τις αποφάσεις περιορισμού του μεταφορικού έργου του, που πλήττουν ιδιαίτερα την Πελοπόννησο (και ως προς τις οποίες έχουμε τοποθετηθεί αρμοδίως), προκύπτει και η ανάγκη υποβολής προτάσεων διαφοροποίησης του μεταφορικού έργου, ώστε οι συνδέσεις κατά το δυνατόν να καταστούν βιώσιμες και να διασωθούν.

Μια τέτοια πρόταση είναι η ήδη κατατεθειμένη πρότασή μας για μετατροπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Μεσσήνη σε «πράσινη γραμμή», που από μόνη της θα αποτελεί ένα ιδιαίτερο και πρωτότυπο τουριστικό προϊόν. Η γραμμή αυτή είναι κατάλληλη για μια τέτοια θεματική ανάπτυξη, δεδομένου ότι διέρχεται από περιοχές με πλούσιο και αξιόλογο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον και από πολλά χωριά.

Πέραν της πραγματοποίησης της σύνδεσης με παλιά «παραδοσιακά» βαγόνια, που θα πρέπει, όμως, να εκσυγχρονιστούν εσωτερικά ώστε να διαθέτουν τις αναγκαίες σύγχρονες εξυπηρετήσεις, η γραμμή προϋποθέτει:

• Τη συντήρηση των παλιών σταθμών, που μπορούν να μετατραπούν σε αναψυκτήρια, χώρους έκθεσης και πώλησης τοπικών προϊόντων, χώρους πολιτιστικών εκδηλώσεων (π.χ. εκθέσεις προϊόντων τοπικών καλλιτεχνών κ.λπ.), σημεία τουριστικής και πολιτιστικής πληροφόρησης.

• Την οργάνωση του μάρκετινγκ της «πράσινης» γραμμής σε εκστρατεία, στοχευμένη σε εναλλακτική τουριστική πελατεία στην Ελλάδα και το Εξωτερικό (συμπεριλαμβανομένων των 3 εκ. φίλων του σιδηροδρόμου, που υπάρχουν στην Ευρώπη), που να αναδεικνύει τις περιοχές από τις οποίες διέρχεται το τρένο και να «συνδέει» τους φυσικούς, κοινωνικούς και πολιτιστικούς τους πόρους με τη γραμμή.

Είναι περιττό να καταγράψουμε τα αναπτυξιακά οφέλη της όλης προσπάθειας, αφού οι περιοχές διέλευσης, όχι μόνο δεν θα στερηθούν το τρένο, αλλά αντίθετα θα βοηθηθούν να προωθήσουν τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα σε διάφορες εναλλακτικές μορφές τουρισμού, η πελατεία των οποίων έχει το κατάλληλο, για τη χρήση της «πράσινης γραμμής» προφίλ. Επί πλέον, θα γνωρίσουν στην πελατεία αυτή τα τοπικά τους προϊόντα, με τρόπο πολύ λιγότερο δαπανηρό, από αυτούς που χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα, και, το κυριότερο, με τρόπο ζωντανό και, επομένως, πιο αποτελεσματικό.
Σημειώνουμε, ότι οι σταθμοί θα μπορούσαν να παραχωρηθούν στα τοπικά επιμελητήρια, προκειμένου αυτά αφενός να αναλάβουν την σύνταξη πρότασης στο ΕΣΠΑ για την διαμόρφωση χώρων, την διατήρηση της παραδοσιακής μορφής και των απαραίτητων υποδομών του κάθε σταθμού με στόχο την προώθηση των τοπικών προϊόντων μεταξύ των οποίων και του τουριστικού και αφετέρου να εξασφαλίζουν έσοδα για την παραπέρα βιωσιμότητα του όλου εγχειρήματος.

Σ’ ότι αφορά την σιδηροδρομική σύνδεση και το μέλλον της γραμμής Πάτρα-Κυπαρισσία-Καλαμάτα θα επανέλθουμε με την ευκαιρία παρουσίασης της μελέτης «Σύνδεση της Καλαμάτας με τη Λιβύη και την Αλεξάνδρεια» που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Φεβρουάριο στην πόλη μας. Για το θέμα αυτό το Επιμελητήριο Μεσσηνίας πιστεύει ότι είναι στρατηγικής σημασίας για το μέλλον των συνδυασμένων μεταφορών και την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας.

Η όλη πρόταση επιδέχεται προφανώς συμπλήρωση και με άλλες συναφείς προτάσεις, γι αυτό πιστεύουμε, ότι θα πρέπει να αναλάβετε την διοργάνωση της αναγκαίας συζήτησης μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων.

Με εκτίμηση,

Γεώργιος Καραμπάτος
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας


Διευκρινίσεις για τα εξέταστρα στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Διευκρινίσεις και οδηγίες σχετικά με το εξέταστρο στα πρωινά εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείων του ΕΣΥ, καθώς και στα κέντρα υγείας, έδωσε ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος με επείγουσα εγκύκλιο που απέστειλε, μεταξύ άλλων, και στους διοικητές τον νοσοκομείων της χώρας.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, ότι όλοι όσοι ........

προσέρχονται για εξέταση στα τακτικά πρωινά εξωτερικά ιατρεία των Νοσοκομείων του ΕΣΥ, καθώς και στα Κέντρα Υγείας καταβάλλουν από 1-1-2011 αμοιβή πέντε ευρώ (5 €) ως αμοιβή εξετάστρων.

Από αυτήν την καταβολή εξαιρούνται μόνο:

1. Οι προσερχόμενοι ως επείγοντα περιστατικά.

2. Οι κάτοχοι βιβλιαρίου οικονομικής αδυναμίας ή πιστοποιητικού κοινωνικής προστασίας (απαραίτητη η προσκόμιση του βιβλιαρίου ή πιστοποιητικού το οποίο θα πρέπει να είναι σε ισχύ).

3. Οι πολιτικοί πρόσφυγες και οι αιτούντες άσυλο αλλοδαποί, με την επίδειξη του Δελτίου Ταυτότητας πρόσφυγα ή του Δελτίου αιτήσαντος ασύλου αλλοδαπού σε ισχύ.

Επιπλέον για τα Κέντρα Υγείας εξαιρούνται της καταβολής:

* Τα προσερχόμενα στα Κέντρα Υγείας Α.Μ.Ε.Α. που έχουν πιστοποιημένο αρμοδίως ποσοστό αναπηρίας 67%, προσκομίζοντας το πιστοποιητικό και την αστυνομική τους ταυτότητα.

* Τα προσερχόμενα στα Κέντρα Υγείας άτομα που πιστοποιημένα πάσχουν από κάθε μορφή μεσογειακής αναιμίας, αιμορροφιλία, νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου ή μεταμοσχευθέντες νεφροπαθείς, σύνδρομο επίκτητης ανοσοποιητικής ανεπάρκειας (AIDS) και προσκομίζουν για τα ανωτέρω ιατρική βεβαίωση σε ισχύ ότι παρακολουθούνται από ειδική μονάδα Νοσηλευτικού Ιδρύματος λόγω της παθήσεώς τους, πλέον της αστυνομική τους ταυτότητας.

* Οι προσερχόμενοι στα Κέντρα Υγείας τυφλοί που προσκομίζουν βεβαίωση ότι είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα τυφλών (ή κάρτα αναπηρίας όπου εφαρμόζεται), πλέον της αστυνομική τους ταυτότητας.

Με άλλη εγκύκλιο σχετικά με τον εξορθολογισμό φαρμακευτικών δαπανών στα κρατικά νοσοκομεία την οποία απέστειλε ο κ. Λοβέρδος στο πλαίσιο της παρακολούθησης και εφαρμογής των μέτρων εξορθολογισμού της φαρμακευτικής δαπάνης στα κρατικά νοσοκομεία, τους ζητεί να αποστείλουν τριμηνιαία αναφορά (Οκτωβρίου - Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου 2010) της δαπάνης κατανάλωσης φαρμάκων ανά νοσοκομείο συνολικά, συγκριτικά στοιχεία για το ίδιο διάστημα του 2009 και το ποσοστό συμμετοχής γενοσήμων φαρμάκων.

Τους ζητεί μάλιστα να αιτιολογήσουν αν και γιατί δεν επετεύχθησαν οι στόχοι προηγούμενης εγκυκλίου (όσον αφορά τη δαπάνη στα γενόσημα και την ολική μείωση της δαπάνης κατά 20%).

Επίσης, όπως έγινε γνωστό, προκρίνεται, ο στόχος για το έτος 2011 να είναι αύξηση του μεριδίου των γενοσήμων στο 50%. Την ευθύνη για την πλήρη τήρηση των παραπάνω και την έγκαιρη αποστολή των σχετικών στοιχείων εκτός από το Διευθυντή της κάθε κλινικής έχει ο Διοικητής του κάθε νοσοκομείου.

ΑΠΕ - ΜΠΕ

Σιγά μην πλήρωναν από την τσέπη τους οι επιχειρηματίες για να κάνουν τους αυτοκινητόδρομους.

Αφιερωμένο εξαιρετικά στους υποστηρικτές των Διοδίων. Kαι στον φίλο μου τον benea13.

Κίνδυνος διακοπής των έργων στους αυτοκινητόδρομους. Οι τράπεζες διακόπτουν τη ροή δανείων λόγω αργής προόδου των εργασιών

Του Γιωργου Λιαλιου (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

Το ενδεχόμενο να διακοπούν τα έργα στους αυτοκινητόδρομους που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης δείχνει για πρώτη φορά ορατό, έστω κι αν όλοι το απεύχονται.
Η μία μετά την άλλη οι τράπεζες που δανειοδοτούν τα έργα διακόπτουν τη ροή της χρηματοδότησης, επικαλούμενες την αργή πρόοδο των έργων αλλά και την αυξανόμενη άρνηση των οδηγών να καταβάλουν διόδια, άρνηση που σε κάποιες περιπτώσεις αγγίζει και το 20% των διελεύσεων.

Οι παραχωρησιούχοι βρίσκονται σε συνεχείς ...........

διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες και το υπουργείο Υποδομών, προσπαθώντας να δώσουν λύση στο μείζον πρόβλημα που έχει ανακύψει, ενώ από την πλευρά του το υπουργείο αναζητεί τρόπους να επιλύσει τις εκκρεμότητες του Δημοσίου -όπως η καταβολή του ΦΠΑ και η ολοκλήρωση των απαλλοτριώσεων- προκειμένου να μην χρειαστεί να καταβάλει δυσθεώρητες αποζημιώσεις στους εργολάβους και να διαχειριστεί ημιτελείς εθνικές οδούς...

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», οι τράπεζες (με τις οποίες οι παραχωρησιούχοι έχουν συνάψει μακροχρόνιες δανειακές συμβάσεις) άρχισαν πλέον να διακόπτουν την καταβολή της χρηματοδότησης, στην οποία βασίζεται η εξέλιξη των έργων. Στην περίπτωση του Ε65 (του αυτοκινητόδρομου που θα ενώσει το Μαλιακό κόλπο με τα Ιωάννινα) η χρηματοδότηση έχει σταματήσει εδώ και 3 μήνες, ενώ εδώ και 2 μήνες δεν έχει καταβληθεί η αντίστοιχη δόση του δανείου για την εθνική οδό Μαλιακού - Κλειδιού. Μάλιστα οι τράπεζες απειλούν ότι θα διακόψουν άμεσα τη χρηματοδότηση και για την εθνική οδό Κορίνθου- Πατρών. «Γνωρίζουμε το πρόβλημα και το παρακολουθούμε. Οι δανειακές συμβάσεις βέβαια έχουν υπογραφεί με τους παραχωρησιούχους και όχι το Δημόσιο. Από την πλευρά μας, κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε να επιλύσουμε άμεσα τα προβλήματα που έχουν ανακύψει με ευθύνη του κράτους, όπως τη μη έγκαιρη καταβολή του ΦΠΑ», λέει στην «Κ» ο γ.γ. συγχρηματοδοτούμενων έργων, κ. Σ. Λαμπρόπουλος.

Το τελευταίο διάστημα

Το σημαντικότερο πρόβλημα που έχει ανακύψει αφορά την αυξανόμενη άρνηση των οδηγών να πληρώσουν διόδια. Το ποσοστό αυτό πριν από ένα έτος υπολογιζόταν στο 1% των διελεύσεων και οι παραχωρησιούχοι αντιμετώπιζαν το ζήτημα ως... γραφικό. Ωστόσο, τους τελευταίους μήνες, μετά τις διαδοχικές αυξήσεις στις τιμές των διοδίων και τον πολλαπλασιασμό των σταθμών το ποσοστό αυτό έχει φθάσει σε ορισμένους σταθμούς (σύμφωνα με στελέχη των κοινοπραξιών) στο 15-20% των διελεύσεων!
Το γεγονός αυτό δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα, καθώς το «μοντέλο» της σύμβασης παραχώρησης βασίζεται στην αποπληρωμή των δανείων κατασκευής και των εξόδων συντήρησης μέσω των διοδίων που καταβάλλονται από τους οδηγούς. «Το φαινόμενο μεγεθύνεται», λέει ο κ. Λαμπρόπουλος. «Πρέπει ωστόσο να θυμόμαστε ότι αυτός που δεν καταβάλλει διόδια παραβιάζει τον νόμο, οι παραβάτες καταγράφονται και θα αντιμετωπίσουν υψηλά πρόστιμα».

Πάντως, οι αυξήσεις στα διόδια συνεχίζονται. Στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός ανακοίνωσαν ότι προχωρούν στις ετήσιες τιμαριθμικές αυξήσεις (υπολογίζονται στις αρχές του χρόνου με βάση τον δείκτη τιμών καταναλωτή), ενώ σε ανάλογη κίνηση αναμένεται να προχωρήσει και ο Μορέας εντός του μήνα.

σημείωση Επιτροπών:
Ο κ Στέργιος Λαμπρόπουλος πριν διοριστεί απο την κυβέρνηση γενικός Γραμματέας των συγχρηματοδοτούμενων έργων του Υπουργείου, είχε διατελέσει γενικός διευθυντής της πολυεθνικής εταιρίας που της έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευση του εθνικού μας δρόμου απο τον κόμβο Μεταμόρφωσης έως τα Σκάρφεια Φθιώτιδος, με την επωνυμία ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ. ( Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση!!!!)

Epitropesdiodiastop.blogspot.com

ΣΧΟΛΙΟ
Από αυτά τα λεφτά (τα λεφτά μας) αγαπητέ φίλε benea13 αλλά και κάθε benea 13 οι επιχειρηματίες φτιάχνουν τους δρόμους.
ΟΧΙ από δικά τους χρήματα όπως πιστεύεις. Μετά από αυτό το δημοσίευμα της καθημερινής, εσείς που υποστηρίζετε τις εταιρίες λέγοντας ότι ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνουμε διόδια, συνεχίστε να το κάνετε.
Σε λίγο θα είστε ελάχιστοι και δακτυλοδεικτούμενοι.

Ευχαριστώ την ομάδα Διαχείρισης για την δημοσίευση τόσο του θέματος όσο και του σχολίου μου.

Κλειστά στις 7 και 8 Ιανουαρίου τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ

Απεργία για την Παρασκευή και το Σάββατο εξήγγειλαν οι πράκτορες του ΟΠΑΠ, ενώ απειλούν με κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους το επόμενο διάστημα, διαμαρτυρόμενοι για το νέο τρόπο φορολόγησής τους.

Σε ανακοίνωσή της, η πανελλήνια ομοσπονδία των πρακτόρων, η ΠΟΕΠΠΠ, ζητεί να καταργηθεί η υποχρέωση τήρησης βιβλίων την οποία προβλέπει ο νέος φορολογικός νόμος.

«Το υπουργείο (Οικονομικών) δεν έχει ........

βρει την απαιτούμενη λύση στο φορολογικό μας πρόβλημα που προέκυψε από ...την μεταφορά των πρακτορείων στο λογιστικό προσδιορισμό», αναφέρει η ΠΟΕΠΠΠ και σημειώνει:

«Πρόσφατα καλέσαμε τους αρμόδιους και τους ενημερώσαμε για την απόφαση της γενικής συνέλευση για απεργία στις 7 και 8 Ιανουαρίου και επαναλαμβανόμενες σε τακτά χρονικά διαστήματα μέχρι να αποφασίσουν την επίλυση του προβλήματός μας για όσο καιρό και αν χρειαστεί».

Οι πράκτορες ζητούν επίσης την αποκλειστική διάθεση όλων των παιχνιδιών της ΟΠΑΠ μέσα από τα πρακτορεία, φοβούμενοι την απελευθέρωση της αγοράς τυχερών παιχνιδιών που σχεδιάζει η κυβέρνηση.

Ανοίγουν και πάλι τις μπάρες των διοδίων. Πανελλάδική κινητοποίηση

Στις 9 Ιανουαρίου 2011, το μεσημέρι στις 15:00, χιλιάδες κάτοικοι σε ολόκληρη την Ελλάδα, από τη Θεσσαλονίκη έως την Καλαμάτα, από την Ξάνθη έως τα Ιωάννινα, θα συμμετέχουν σε μια νέα πανελλαδική κινητοποίηση κατά των διοδίων και ενάντια στην προκλητική παραχώρηση της δημόσιας περιουσίας σε ιδιώτες - μεγαλοεπιχειρηματίες.

Οι κάτοικοι της Πιερίας θα ανοίξουν τον σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς. «Συνεχίζουμε τον αγώνα μας και καλούμε όλους τους πολίτες της Πιερίας να στηρίξουν το πανελλαδικό κίνημα κατά των διοδίων. Αντιστεκόμαστε γιατί τίποτα δεν τελείωσε! Αντιστεκόμαστε ξεκινώντας έναν νέο κύκλο αγώνων απέναντι σε όσους προσπαθούν να ξεπουλήσουν τον τόπο, τη ζωή και το μέλλον των παιδιών μας» εξηγούν οι διοργανωτές και τονίζουν «Μην το αφήνεις στους άλλους! Να είσαι εκεί!».

Η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας συμμετέχει στην .........

οργάνωση της πανελλαδικής κινητοποίησης της επόμενης Κυριακής και καλεί τα μέλη και τους φίλους της να στηρίξουν με τη φυσική τους παρουσία και αυτή τη δράση.

Οδηγίες για το πώς δεν πληρώνουμε τα διόδια

1. Φτάνουμε με το αυτοκίνητό μας μπροστά στην μπάρα – Δεν ανοίγουμε συζήτηση με τον υπάλληλο.
2. Κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητό μας.
3. Σπρώχνουμε την μπάρα προς τα εμπρός, σαν να ανοίγουμε μία πόρτα και όχι προς τα πάνω.
4. Η μπάρα πηγαίνει προς το πλάι και δεν παθαίνει καμιά φθορά
6. Ακούγεται ένας ήχος σειρήνας, στον οποίο δεν δίνουμε καμιά σημασία
5. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητό μας και συνεχίζουμε τον δρόμο μας.

Στην όλη διαδικασία (άρνησης πληρωμής) δεν επιτρέπεται να επέμβει ούτε η Αστυνομία (αφού δεν κάνουμε καμία παράβαση του Κ.Ο.Κ.), ούτε η Εφορία (μια που η άρνηση πληρωμής είναι διαφορά μεταξύ ιδιωτών).

Περισσότερες πληροφορίες και νομικές συμβουλές μπορείτε να λάβετε από τα μέλη των «Επιτροπών Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων Ενάντια στα Διόδια».

Περισσότερες πληροφορίες και βίντεο: epitropesdiodiastop.blogspot.com και www.oxidiodia.gr.

Δείτε την παρέμβαση της επιτροπής στην Εκπομπή του Γιώργου Αφτιά "Καλημέρα σας"



Αύριο η ανοικτή συνέλευση στην Αθήνα ενάντια στα διόδια.

Ανοικτή συζήτηση ενάντια στα διόδια θα πραγματοποιηθεί αύριο 5 Ιανουαρίου και ώρα 19:00 στην Λέσχη υπογείως στην Καλλιδρομίου 94 στα Εξάρχεια.

Καλό θα ήταν οι Φιλιατρινοί που ζουν στην Αθήνα να πάνε και να παρακολουθήσου την ανοικτή συζήτηση και να ξέρουν τι πρέπει να κάνουν σε Σταθμούς διοδίων.

Ανάλογη εκδήλωση θα γίνει και στα ............

Φιλιατρά με μέλη της Επιτροπής διόδια Stop το Σάββατο 15 Ιανουαρίου στις 7 το απόγευμα.
Μπορεί εμείς να μην αντιμετωπίζουμε προς το παρόν πρόβλημα με διόδια, αλλά σε λίγο καιρό θα το αντιμετωπίσουμε. Ετοιμάζουν σταθμό Διοδίων στην Αλλαγή πηγαίνοντας για Καλαμάτα. Ποιος θα τον κάνει? Η κοινοπραξία "Μορέας"
Οπότε πρέπει από τώρα να ενημερωθούμε.
Χορηγοί επικοινωνίας της ανοικτής συζήτησης στα Φιλιατρά είναι το Φιλιατρά News και το Radio Κυπαρισσία 936.

Πώς θα γίνεται η επιλογή γιατρών για τους ασφαλισμένους στον Ο.Α.Ε.Ε.

Οι ασφαλισμένοι του Οργανισμού Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών (Ο.Α.Ε.Ε.), μπορούν να διατηρήσουν στα βιβλιάρια ασθενείας για το 2011 τους ίδιους γιατρούς ή θεραπευτές που είχαν επιλέξει και το 2010, εφόσον είναι ταμειακά ενήμεροι και χωρίς να απαιτείται εκ νέου καταχώρηση των ιατρών στο βιβλιάριο ασθενείας τους.

Νέες καταχωρήσεις γιατρών για το .........

2011 μπορούν να κάνουν οι νέοι ασφαλισμένοι, οι ασφαλισμένοι που απέκτησαν ταμειακή ενημερότητα για το έτος 2011 και όσοι επιθυμούν αλλαγή θεραπευτών ιατρών ή την προσθήκη νέων, από τους προσληφθέντες για το έτος 2011.

Zougla.gr

Στη «Δημοκρατική Συμμαχία» ο Λευτέρης Αυγενάκης [ VIDEO ]

Στην παράταξη της «Δημοκρατικής Συμμαχίας» προσχωρεί ο πρώην βουλευτής της ΝΔ, Λευτέρης Αυγενάκης.

Τον πρώην βουλευτή του Νομού Ηρακλείου είχε διαγράψει ο Αντώνης Σαμαράς από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ στις 23 Νοεμβρίου. Έκτοτε, ο κ. Αυγενάκης δεν σταματούσε να περιοδεύει σε περιοχές της εκλογικής του περιφέρειας, ενώ οι φήμες για την προσχώρησή του ακόμη και στο κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη ήταν έντονες.

Ο Λευτέρης Αυγενάκης επανέλαβε: ..........

«Δεν έφυγα, με διέγραψε ο κ. Σαμαράς». Απαντώντας δε για ακόμη μία φορά σε όσους τον καλούν να εγκαταλείψει την έδρα που πήρε με το ψηφοδέλτιο της ΝΔ, είπε: «Η έδρα μου ως βουλευτής Ηρακλείου δεν ανήκει στον κ. Σαμαρά, ανήκει στο λαό του Ηρακλείου, σε όσους με ψήφισαν, σε όσους με στήριξαν, σε όσους έκτοτε ήρθαν κοντά μου, σε όλους εσάς!».

Ο Λευτέρης Αυγενάκης καταχειροκροτήθηκε από τους παρευρισκόμενους (μεταξύ αυτών και οι Δ. Γιαννουλάκης, Μ. Βελγάκης, Π. Σπαθαράκης), όταν ανέφερε πως δεν είναι τυχαίο το ότι και τα δύο μεγάλα κόμματα αυτοτοποθετούνται πολιτικά στο κέντρο και δεξιά ή αριστερά. «Εμείς είμαστε στο κέντρο», είπε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο



Cretalive.gr

Η επανάσταση των οδηγών Ι.Χ. Το 20% των διερχόμενων οδηγών ΔΕΝ καταβάλει το αντίτιμο των διοδίων.

Σημαντικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο της ανυπακοής των οδηγών αυτοκινήτων Ι.Χ., καθώς υπολογίζεται ότι περίπου το 20% αυτών που καθημερινά κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο χρήσης του αυτοκινητοδρόμου στους σταθμούς των διοδίων.

Η αντίδραση αυτή εκδηλώνεται ............

καθημερινά με στοχευμένες καταλήψεις σε σταθμούς διοδίων από οργανωμένες ομάδες πολιτών (Επιτροπές Διόδια STOP, oxidiodia.gr κ.α.), οι οποίες προτρέπουν τους οδηγούς να μην πληρώνουν, καταγγέλλοντας, παράλληλα, τις συμβάσεις παραχώρησης που έχει συνάψει το κράτος με τις εταιρείες εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου.

Μάλιστα, η οργή του επιβατικού κοινού ξεχειλίζει και για την απόφαση των εταιρειών εκμετάλλευσης να κατασκευάσουν σταθμούς διοδίων στις εξόδους και τις εισόδους της εθνικής οδού, γεγονός που ανεβάζει κατακόρυφα το κόστος χρήσης του δρόμου.

Σύμφωνα με έναν πρόχειρο υπολογισμό, το συνολικό κόστος σε πληρωμές διοδίων για κάποιον που επιθυμεί να ταξιδέψει από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη ανέρχεται σε 22 ευρώ, κάτι που οι ενώσεις πολιτών και οι εθελοντικές ομάδες χαρακτηρίζουν «ντροπή». Εάν, επομένως, ληφθεί υπ' όψιν ότι ένα αυτοκίνητο μέσου κυβισμού γεμίζει βενζίνη με 50 ευρώ και συνυπολογιστεί το κόστος χρήσης των διοδίων, τότε μπορεί αμέσως να αντιληφθεί κανείς πόσο ασύμφορη καθίσταται η μετακίνηση στο δρομολόγιο Αθήνα –- Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.

«Πρόκειται για μια φυσιολογική αντίδραση»

Παράλληλα, οι ίδιες ενώσεις καταγγέλλουν τις εταιρείες αυτές ότι αισχροκερδούν εις βάρος των οδηγών. Ο Ηλίας Τσολακίδης, μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης του Νομού Πιερίας, μίλησε στη zougla.gr και εξήγησε τους λόγους αυτής της ολοένα αυξανόμενης ανυπακοής των οδηγών.

Ακούστε τι μας είπε



Μέτωπο πολιτών κατά των εταιρειών εκμετάλλευσης

Ωστόσο, η ανυπακοή και η αντίδραση των πολιτών απέναντι στην πολιτική που ακολουθούν οι εταιρείες εκμετάλλευσης δεν περιορίζεται μόνο στο άνοιγμα των σταθμών διοδίων.

Αφορμή στάθηκε η αγωγή που κατέθεσε στις 24 Σεπτεμβρίου 2010 η εταιρεία «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» εναντίον 25 οδηγών που δεν δέχθηκαν να πληρώσουν το αντίτιμο των διοδίων. Η υπόθεση αναμένεται να εκδικαστεί στο Ειρηνοδικείο του Πειραιά τον Φεβρουάριο του 2012.

Μερικές ημέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 5 Οκτωβρίου 2010, ο Δικηγορικός Σύλλογος Πατρών κατέθεσε αγωγή εις βάρος της συγκεκριμένης εταιρείας. Με την αγωγή αυτή, οι πολίτες ζητούσαν, σύμφωνα με ανακοίνωσή τους, «την κατάργηση των αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεων παραχώρησης των χιλιοπληρωμένων εθνικών μας δρόμων στους ιδιώτες».

Ωστόσο, η «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» ζήτησε αναβολή και η νέα ημερομηνία εκδίκασης ορίστηκε για τις 3 Μαΐου 2011. Να σημειωθεί ότι είναι η τελευταία αναβολή που μπορούσε να ληφθεί και έτσι η δίκη θα γίνει οπωσδήποτε τον Μάιο.

Όπως δήλωσε στη zougla.gr ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών, Γιάννης Κίτσος, η καταβολή αντιτίμου στον οδικό άξονα Ρίου – Ζευγολατιού θεωρείται παράτυπη, καθώς το τμήμα αυτό του οδικού δικτύου δεν αποτελεί κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου.

Ακούστε τι μας είπε




Και νέες αυξήσεις λόγω αναπροσαρμογής του Φ.Π.Α.

Την ίδια στιγμή, αυξήσεις διοδίων ισχύουν ήδη από τα μεσάνυχτα της Κυριακής 2 Ιανουαρίου, όπως ανακοίνωσαν οι κατασκευάστριες εταιρείες παραχώρησης, «Νέα Οδός» και «Κεντρική Οδός».

Στα διόδια Αφιδνών οι νέες τιμές διαμορφώνονται ως εξής: δίκυκλα 1.40 ευρώ, Ι.Χ. 2.05 ευρώ, μεσαία φορτηγά 5.20 ευρώ, μεγάλα φορτηγά 7.25 ευρώ.

Διόδια Θηβών: δίκυκλα 1.70 ευρώ, Ι.Χ. 2.50 ευρώ, μεσαία φορτηγά 6.25 ευρώ, μεγάλα φορτηγά 8.80 ευρώ.

Διόδια Τραγάνας: δίκυκλα 1.65 ευρώ, Ι.Χ. 2.40 ευρώ, μεσαία φορτηγά 6.10 ευρώ, μεγάλα φορτηγά 8.50 ευρώ.

Διόδια Αγίας Τριάδας: δίκυκλα 1.10 ευρώ, Ι.Χ. 1.55 ευρώ, μεσαία φορτηγά 3.95 ευρώ, μεγάλα φορτηγά 5.55 ευρώ.

Παράλληλα, μέσα στον Ιανουάριο αναμένεται να τεθούν σε ισχύ τα νέα τιμολόγια, στα οποία περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%, για τα διόδια που εκμεταλλεύεται η κοινοπραξία «Μορέας» στην Πελοπόννησο.

Ο νέος τιμοκατάλογος για τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας και Λεύκτρο – Σπάρτης και τους σταθμούς Σπαθοβουνίου, Νεστάνης και Γέφυρας Μάναρη (Ασέας) θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών e-PASS.

Σύμφωνα με τον νέο τιμοκατάλογο, τα δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν
1,70 ευρώ (από 1,60 ευρώ) στον σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου,
1,60 ευρώ (από 1,50 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Νεστάνης και
1,30 ευρώ (από 1,20 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Ασέας.

Τα οχήματα με ύψος έως 2,20 μ. θα πληρώνουν
2,40 ευρώ (από 2,30 ευρώ) στον σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου,
2,30 ευρώ (από 2,20 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Νεστάνης και
1,90 ευρώ (από 1,80 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Ασέας.

Τα οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20 μ. θα πληρώνουν
6,20 ευρώ (από 5,90 ευρώ) στον σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου,
5,90 ευρώ (από 5,60 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Νεστάνης και
4,80 ευρώ (από 4,50 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Ασέας.

Τα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ. θα πληρώνουν
8,70 ευρώ (από 8,20 ευρώ) στον σταθμό διοδίων του Σπαθοβουνίου,
8,20 ευρώ (από 7,80 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Νεστάνης και
6,70 ευρώ (από 6,30 ευρώ) στον σταθμό διοδίων της Ασέας.


Από Zougla.gr

Πώς να επανέλθετε στα κιλά σας μετά τις γιορτές;

Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς είναι μια χρονική περίοδος κατά την οποία αυξάνονται οι οικογενειακές και οι κοινωνικές συνεστιάσεις που σχετίζονται με το φαγητό. Τα οικογενειακά γεύματα και τα γεύματα με φίλους αυξάνονται, η κατανάλωση αλκοόλ για αρκετούς από εμάς είναι περισσότερη από το συνηθισμένο και τα γλυκά που προσφέρονται είναι ποικίλα και πολύ δελεαστικά.

Μελέτες έχουν δείξει ότι μετά τις γιορτές, ..............

προσλαμβάνουμε κατά μέσο όρο 1-3 κιλά, λόγω της υπερφαγίας των τελευταίων ημερών του χρόνου. Η μικρή αυτή πρόσληψη βάρους δε θα πρέπει να μας ανησυχήσει καθώς είναι βάρος που ο οργανισμός έχει πρόσφατα βάλει και μπορεί εύκολα να αποχωριστεί. Για να βοηθηθείτε στην απώλεια αυτών των κιλών, παρακάτω παρουσιάζονται μερικές απλές συμβουλές για τις ημέρες που θα ακολουθήσουν.

1) Αποφύγετε την κατανάλωση περισσότερων από 2 ποτηριών αλκοόλ στην εβδομάδα. Μια μονάδα αλκοόλ αντιστοιχεί σε 125ml κρασί ή ένα μπουκάλι μπύρα ή μια μονή δόση λικέρ ή οινοπνευματώδους τύπου ουίσκι ή βότκα.

2) Περιορίστε την κατανάλωση ψωμιού σε μια φέτα την ημέρα.

3) Μην τσιμπολογάτε μεταξύ των γευμάτων. Αντί της κατανάλωσης γλυκών και αλμυρών σνακ προτιμήστε 1-2 φρούτα μεταξύ των κυρίως γευμάτων.

4) Συστηματοποιήστε την κατανάλωση πρωινού γεύματος. Τα άτομα που δεν καταναλώνουν πρωινό, προσλαμβάνουν 30% περισσότερες θερμίδες κυρίως το βράδυ. Μπορείτε να επιλέξετε από τα ακόλουθα πρωινά γεύματα:

* Ένα τόστ και ένα ποτήρι χυμό.
* Γάλα με δημητριακά.
* Ένα αυγό βραστό με μια φρυγανιά και ένα φρούτο.
* Γιαούρτι με μέλι και δημητριακά.
* Ένα ποτήρι γάλα, μια μπάρα δημητριακών και ένα φρούτο.

5) Να έχετε πάντα ένα πιάτο σαλάτα της αρεσκείας σας μαζί με το κάθε γεύμα. Η σαλάτα περιορίζει την όρεξη καταλαμβάνοντας χώρο στο στομάχι, συνεπώς τρώτε λιγότερο από το κυρίως γεύμα.

6) Να πίνετε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα για να ρυθμίζεται σωστά η θερμοκρασία του σώματος και η όρεξη και να αποβάλλονται οι τοξίνες.

7) Το βραδινό σας γεύμα καλό θα ήταν να είναι ελαφρύτερο και περίπου το μισό σε ενεργειακή αξία από το μεσημεριανό. Παραδείγματα υγιεινών επιλογών για το βράδυ είναι τα ακόλουθα:

* Σαλάτα με τόνο και μια φρυγανιά.
* Γάλα με δημητριακά και μια μπανάνα.
* Ομελέτα με τυρί λάιτ και σαλάτα.
* Ντάκος με ανθότυρο και ντομάτα.
* Καλαμάκια κοτόπουλο και σαλάτα.
* Ρύζι με γιαούρτι και σαλάτα.

8) Περιορίστε την κατανάλωση ανθρακούχων ποτών, αλατιού και ζάχαρης.

9) Εξασκηθείτε στον υγιεινό τρόπο μαγειρέματος. Μπορείτε να παρασκευάσετε ένα φαγητό με 200-300 λιγότερες θερμίδες από τις κανονικές του κάνοντας μερικές απλές τροποποιήσεις. Μερικές πρακτικές συμβουλές δίνονται παρακάτω:

* Αντί για κρέμα γάλακτος χρησιμοποιήστε γάλα και λίγο αλεύρι.
* Στις σαλάτες αποφύγετε τη μαγιονέζα και προτιμήστε το γιαούρτι και τη μουστάρδα.
* Προτιμήστε το ψάρι και τα πουλερικά από τα κόκκινα κρέατα.
* Μην τσιγαρίζετε το κρεμμύδι και το σκόρδο. Μπορείτε να το ζεσταίνετε με νερό.
* Στο ριζότο αυξήστε την ποσότητα των λαχανικών και μειώστε την ποσότητα του ρυζιού.
* Προτιμήστε σάλτσες ντομάτας με λαχανικά για τα μακαρόνια αντί για λευκές σάλτσες και κιμά με τυρί.
* Να μετράτε το λάδι που χρησιμοποιείτε στο φαγητό και να φροντίζετε να αντιστοιχεί σε μια κουταλιά της σούπας ανά μερίδα.
* Για επιδόρπιο προτιμήστε φρούτα, γιαούρτι με φρούτα, κρέμα βανίλια ή καραμελέ αντί για πάστες, σοκολάτα, κέικ ή μπισκότα.

10) Να έχετε θετική διάθεση και υπομονή. Το βάρος δεν αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη. Διασκεδάστε με την όλη διαδικασία και μην την αξιολογείτε σαν «καταναγκαστικό έργο».

Και να θυμάστε ότι τρώω υγιεινά για να επανέλθω στα κιλά μου μετά τις γιορτές δε σημαίνει στερούμαι αλλά ούτε και καταπιέζομαι. Σημαίνει βελτιώνω τις διατροφικές μου συνήθειες για να φτάσω στο βάρος που αρμόζει σε μένα.

iatronet.gr

Στη Βουλή η τροπολογία για τους παραβάτες πρατηριούχους

Αυστηρές διοικητικές κυρώσεις, στις οποίες περιλαμβάνονται υψηλά πρόστιμα και οριστική αφαίρεση της άδειας λειτουργίας, καθώς και ποινικές κυρώσεις, για τα πρατήρια καυσίμων με «πειραγμένες» αντλίες, περιλαμβάνει τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης στο υπό επεξεργασία επενδυτικό νομοσχέδιο.

Σύμφωνα με την τροπολογία, όποιος ..........

είτε κατέχει ψευδή όργανα μέτρησης ή αποποιείται τη μέτρηση ή ζύγιση, ή πωλεί με το μέτρο είδη, των οποίων η πώληση θα έπρεπε να γίνει σε βάρος, τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 0,2% επί του συνολικού κύκλου εργασιών της τελευταίας κλεισμένης χρήσης, που δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το διπλάσιο του ελαχίστου προστίμου που προβλέπεται στις παραγράφους 1 και 4 του άρθρου 30 του Αγορανομικού Κώδικα.

Με το ίδιο πρόστιμο τιμωρείται όποιος εισάγει, κατασκευάζει όργανα μέτρησης άλλα από τα κατά νόμο προβλεπόμενα ή τα μετατρέπει σε ψευδή.

Ειδικά στα πρατήρια υγρών καυσίμων η τοποθέτηση οργάνου που καταδολιεύει το αποτέλεσμα μετρήσεων των αντλιών, θεωρείται ως μετατροπή οργάνου μέτρησης σε ψευδές.

Το όργανο καταδολίευσης ή αλλοίωσης κατάσχεται και επιβάλλεται αυτοτελές διοικητικό πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο του υπολογιζόμενου ποσοστού απόκλισης κάθε αντλίας χωριστά επί του ποσού συμμετοχής της στο συνολικό κύκλο εργασιών της τελευταίας κλεισμένης χρήσης, ενώ σε νέα επιχείρηση στο συνολικό κύκλο εργασιών μέχρι τη διαπίστωση της παράβασης.

Σε περίπτωση που το ποσοστό απόκλισης ή το ποσό συμμετοχής στον συνολικό ετήσιο κύκλο εργασιών δεν μπορεί να προσδιοριστεί για κάθε επηρεαζόμενη αντλία, τότε επιβάλλεται αυτοτελές πρόστιμο 2% για κάθε επηρεαζόμενη αντλία επί του συνολικού κύκλου εργασιών της τελευταίας κλεισμένης χρήσης, ενώ σε νέα επιχείρηση στο συνολικό κύκλο εργασιών μέχρι τη διαπίστωση της παράβασης, ενώ δεν μπορεί να είναι μικρότερο από 30.000 ευρώ ανά επηρεαζόμενη αντλία.

Παράλληλα αφαιρείται οριστικά η άδεια λειτουργίας της εν λόγω επιχείρησης, ενώ από την ημερομηνία έκδοσης της ανωτέρω απόφασης και για έξι μήνες δεν επιτρέπεται καθ' οιονδήποτε τρόπο η λειτουργία παρόμοιας επιχείρησης στον ίδιο χώρο, ούτε επιτρέπεται η χορήγηση νέας άδειας λειτουργίας παρόμοιας επιχείρησης στον ίδιο χώρο σε σύζυγο ή συγγενή δευτέρου βαθμού με τον δικαιούχο της άδειας εφόσον οι εγκαταστάσεις είναι στην ιδιοκτησία του.

Τέλος, η συμμετοχή στο αδίκημα της αλλοίωσης ή καταδολίευσης τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τουλάχιστον 10.000 ευρώ και μέχρι 100.000 ευρώ, επιφυλασσόμενης και της επιβολής και άλλων ποινικών κυρώσεων.

ΑΠΕ - ΜΠΕ

Στο αυτόφωρο για μη απόδοση ΦΠΑ

Τη θέσπιση της διαδικασίας του αυτοφώρου για όσους συλλαμβάνονται να μην αποδίδουν ΦΠΑ προανήγγειλε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Οικονομικών Δημήτρης Γεωργακόπουλος, αναφερόμενος στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα καταθέσει η κυβέρνηση στη Βουλή εντός του μηνός.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με στοιχεία που προέκυψαν από τους ελέγχους του ΣΔΟΕ σε κέντρα διασκέδασης το περασμένο Σαββατοκύριακο, προκύπτει ότι το ένα στα δύο φοροδιαφεύγουν.
Από τους 131 ελέγχους που πραγματοποίησαν .......

οι υπηρεσίες του ΣΔΟΕ εντοπίστηκαν 69 κέντρα να μην εκδίδουν αποδείξεις να έχουν διαπράξει άλλες σοβαρές φορολογικές παραβάσεις.

Παράλληλα, με εγκύκλιο του που απέστειλε σε όλες τις εφορίες της χώρας το υπουργείο Οικονομικών υπενθυμίζει τις νέες ποινές που ισχύουν ήδη για τις περιπτώσεις φοροδιαφυγής. Μεταξύ αυτών προβλέπεται ότι:

-Ποινές φυλάκισης τουλάχιστον ενός έτους ακόμη και για ποσά μη απόδοσης ΦΠΑ και άλλων παρακρατούμενων φόρων που είναι χαμηλότερα από 3.000 ευρώ, η νομοθεσία που ίσχυε πριν την εφαρμογή των νέων ποινών προέβλεπε ποινές φυλάκισης μόνο για ποσά μη απόδοσης ΦΠΑ και άλλων παρακρατούμενων φόρων που ξεπερνούσαν τα 3.000 ευρώ.

-Ποινή φυλάκισης τουλάχιστον 4 μήνες από 2 μήνες που ίσχυε με το προηγούμενο καθεστώς στις περιπτώσεις που συλλαμβάνονται επιχειρηματίες και καταστηματάρχες να μην εκδίδουν αποδείξεις ή να εκδίδουν ανακριβή στοιχεία. Οι ποινές αυτές αυξάνονται σε 6 μήνες από 3 μήνες που προβλέπονταν από το προηγούμενο καθεστώς αν ο ίδιος επαγγελματίας ή επιχειρηματίας υποπέσει στο ίδιο αδίκημα σε διάστημα 3 ετών από το προηγούμενο.

-Υποβολή μηνυτήριας αναφοράς από τον προϊστάμενο της εφορίας στις περιπτώσεις που η μη απόδοση ΦΠΑ ή άλλων παρακρατούμενων φόρων ξεπερνά σε ετήσια βάση 75.000 ευρώ ή στην περίπτωση που εκδίδονται εικονικά φορολογικά στοιχεία αξίας πάνω από 150.000 ευρώ ή όταν από τον έλεγχο προκύπτει ότι μη έκδοση αποδείξεων που υπερβαίνουν σε αξία τα 500 ευρώ.

Ναυτεμπορική

Προβλήματα στο δημοτικό συμβούλιο της Ζαχάρως

Δεν πραγματοποιήθηκε χθες, Κυριακή, η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στη Ζαχάρω, καθώς δεν προσήλθαν οι σύμβουλοι της παράταξης του Πανταζή Χρονόπουλου που θεωρούν άκυρη την ορκωμοσία των συμβούλων παρατάξεων της αντιπολίτευσης.

Η τυπική διαδικασία ξεκίνησε κανονικά, αλλά όταν διαπιστώθηκε η έλλειψη απαρτίας, αποφασίστηκε, με βάση τα όσα προβλέπει ο νόμος, η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου να επαναληφθεί την ερχόμενη Κυριακή.

Οι εκλεγμένοι σύμβουλοι των παρατάξεων ..........

του Κ. Αλεξανδρόπουλου και του Γ. Μπούσμπουρα είχαν προσέλθει για να ορκιστούν στο Πνευματικό Κέντρο Ζαχάρως στις 30 Δεκεμβρίου 2010, αλλά επειδή, όπως υποστηρίζουν, βρήκαν κλειστές τις πόρτες, ορκίστηκαν στον προαύλιο χώρο. Αυτήν την ενέργεια θεωρεί άκυρη ο επικεφαλής της πλειοψηφίας.

Σε δηλώσεις του ο Πανταζής Χρονόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «η συνεδρίαση αναβλήθηκε, διότι δεν προσήλθε η πλειοψηφία καθ' ότι η ορκωμοσία της μείζονος αντιπολίτευσης είναι άκυρη και όπως ο νόμος ορίζει, πρέπει να ορκιστούν οι αναπληρωματικοί».

Από την άλλη πλευρά, τα μέλη της μείζονος αντιπολίτευσης με επικεφαλής τον Κώστα Αλεξανδρόπουλο κατέθεσαν κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης το πρακτικό της ορκωμοσίας που έγινε στις 30 Δεκεμβρίου 2010.

Σε δηλώσεις του ο κ. Αλεξανδρόπουλος σημείωσε μεταξύ άλλων: «Εμείς ζητήσαμε να μας δώσουν την πράξη του δημάρχου σύμφωνα με το σκεπτικό και την τεκμηρίωση που κηρύσσει την ορκωμοσία άκυρη και φυσικά δεν υπήρχε τέτοιο έγγραφο. Σημειώσαμε δε ότι και αυτό το έγγραφο δεν είναι αρκετό, γιατί θα πρέπει να σταλεί στην Περιφέρεια και στον ελεγκτή νομιμότητας και από κει να βγει διαπιστωτική πράξη. Εμείς θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να εξομαλυνθούν τα πράγματα και να προχωρήσουμε προς μια νέα εποχή».

Δηλώσεις για το ίδιο θέμα έκανε και ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Κώστας Αγραπιδάς, ο οποίος υπογράμμισε: «Εχει ανακύψει ζήτημα εγκυρότητας με την ορκωμοσία. Εμείς θεωρούμε ότι η ορκωμοσία μας ήταν έγκυρη και θέλουμε να συμβάλλουμε στο να προχωρήσουν τα πράγματα μπροστά».

Οι Κ. Αλεξανδρόπουλος και Γ. Μπούσμπουρας θεωρούν ότι ο Πανταζής Χρονόπουλος δεν μπορεί να ασκεί τα καθήκοντα του δημάρχου και επικαλούνται διαπιστωτική πράξη του πρώην Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος Τάσου Αποστολόπουλου σύμφωνα με την οποία «το επιβληθέν διοικητικό μέτρο της αργίας εξακολουθεί να ισχύει μέχρι την έκδοση τελεσίδικης αθωωτικής απόφασης και ως εκ τούτου, εκτείνεται και στη νέα δημοτική περίοδο που αρχίζει την 1/01/2011».

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 4ης Ιανουαρίου 2011

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.







Μερικη έκλειψη ηλίου 2011. Αύριο το πρωί το φαινόμενο

Μερική έκλειψη ηλίου θα γίνει αύριο και θα είναι ορατή μόνο αν το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες. Στην Αθήνα η έκλειψη θα αρχίσει στις 08:57 και θα διαρκέσει για μια ώρα με αποκορύφωμά στις 10:23, όταν και η σελήνη θα καλύψει τα 2/3 του ήλιου.

Το φαινόμενο σε όσους θελήσετε να το παρακολουθήσετε χρειάζεται προσοχή, αφού μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην όρασή σας.