Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Επιστρατευονται οι Απεργοί στα βυτιοφόρα και φορτηγών ΔΧ

Την επίταξη των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης αποφάσισε η κυβέρνηση, με απόφαση του Πρωθυπουργού, μετά την άκαρπη συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, με απόφαση του πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, μετά από σχετική Εισήγηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, και αφού ελήφθη υπόψη η επιτακτική ανάγκη αποτροπής των δυσμενών συνεπειών της παρατεινόμενης απεργίας των ιδιοκτητών και οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσης και βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων, που έχει προκαλέσει σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας, ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία από την έλλειψη επαρκούς εφοδιασμού των πολιτών σε καύσιμα, τρόφιμα και φάρμακα, απειλεί τη διακοπή της ομαλής λειτουργίας των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας και απειλεί επίσης κατ΄ επέκταση τη δημόσια τάξη, κηρύσσονται οι ανά τη χώρα ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων σε κατάσταση πολιτικής κινητοποίησης.

Με την εν λόγω απόφαση εξουσιοδοτούνται οι υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και ........

Δικτύων και Οικονομικών και, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, οι οικείοι Νομάρχες να προβούν σε επίταξη των υπηρεσιών και επίταξη της χρήσης των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων καθώς και να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την κατά τα άνω διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας.

Ανένδοτοι οι απεργοί

Ανένδοτος εμφανίστηκε μετά τη συνάντηση ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, ο οποίος τόνισε πως «η κυβέρνηση δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα».

«Η ευθύνη δεν μας βαραίνει, η κυβέρνηση μας οδήγησε στην απεργία πηγαίνοντας εν κρυπτώ το νομοσχεδιο στη βουλή και τώρα δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Τζωρτάτος εξήγησε ότι το υπουργείο Μεταφορών ζήτησε λύση της απεργίας προτού ξεκινήσει ο διάλογος, κάτι το οποίο δεν έγινε δεκτό από τους απεργούς.

Οι απεργοί ζήτησαν, να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο μέχρι το τέλος Αυγούστου, γεγονός που αποκλείει η κυβέρνηση, καθώς υπάρχει και σχετική δέσμευση με τον Μηχανισμό Στήριξης. Ζήτησαν επίσης αποζημίωση του ύψους της αδείας που κατέχουν, σε βάθος χρόνου και διασφάλιση των συνταξιοδοτικών τους δικαιωμάτων.

«Οι συνάδελφοι είναι στο δρόμο και αγωνίζονται, έπρεπε το υπουργείο να μας δώσει αυτά που αξίζουν σε αυτούς τους αγωνιστές», πρόσθεσε.

«Υπήρξε αδιέξοδο που εκτιμώ ότι πρέπει τώρα να αποτιμηθεί από τους απεργούς και στη βάση αυτή να δούμε τη δυνατότητα να ξανασυνεχιστεί ο διάλογος, όχι όμως κάτω από το κράτος εκβιασμού της κοινωνίας και της παράλυσης της ελληνικής οικονομίας», τόνισε μετά τη συνάντηση ο κ. Τσιόκας.

«Χρόνος για διάλογο υπάρχει, διάθεση υπάρχει, όμως όχι με “τερτίπια” του στυλ “ακυρώστε το νομοσχέδιο και να πάμε ξανά από μηδενική βάση”», συμπλήρωσε.

«Η κυβέρνηση θα λάβει υπόψη τις θέσεις όλων των παραγωγικών δυνάμεων και θα πάρει τις αποφάσεις της», πρόσθεσε ο γγ Μεταφορών σχετικά με το ενδεχόμενο επιστράτευσης, καταλήγοντας: «Δεν θα επιτρέψουμε να παραλύσει η χώρα».

Πάντως, ο εκπρόσωπός ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ χαρακτήρισε μία τέτοια ενδεχόμενη κίνηση ακραία λύση και λάθος, διαμηνύοντας για ακόμα μία φορά πως η απεργία συνεχίζεται.

Εν τω μεταξύ, το 80% ξεπερνά πλέον το ποσοστό των πρατηρίων, που έχουν μείνει χωρίς βενζίνη στη Μακεδονία και τη Θράκη, εξαιτίας της απεργίας διαρκείας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης.

Oι απεργοί επιτρέπουν από το πρωί τον ανεφοδιασμό -από τα διυλιστήρια Θεσσαλονίκης- δύο οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, από κάθε εταιρεία υγρών καυσίμων.

21 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΓΕΛΙΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΧ. ΡΕΠΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΧΕΣΤΗΚΑΝ ΑΥΤΟΙ.ΜΗΠΩΣ ΕΔΩΣΑΝ 90000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ αναγνώστη θα διαφωνήσω μαζί σου.
    1ο. Είμαι ΥΠΕΡ του να ανοίξουν και να απελευθερωθούν ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα κλειστά επαγγέλματα.

    2ο Γιατί θα πρέπει ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ να είναι σε ομηρία 1.500 ή και 2.000 οδηγών φορτηγών και βυτιοφόρων μιας συντεχνίας.

    3ο. Γιατί να μην μπορώ να πάω στις διακοπές μου, στην δουλειά μου ή όπου τέλος πάντων επιθυμώ και να μην μπορώ γιατί τα βενζινάδικα είναι άδεια από βενζίνη γιατί 1.500 άτομα θέλουν να απεργήσουν.

    Κατά την άποψη μας ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΠΡΑΞΕ η κυβέρνηση και επιστράτευσε τους οδηγούς των φορτηγών και βυτιοφόρων. Και όποιος δεν θέλει ας μην πειθαρχήσει.
    Οι ποινές είναι βαριές και προβλέπουν αφαίρεση άδειας και φυλάκιση μέχρι 5 χρόνια.
    Αυτά είχε μεταδώσει πριν μια περίπου ώρα ο Alpha.

    Αν θέλουν οι "μάγκες" οδηγοί ας κάνουν και αλλιώς. Θα πάνε σπίτια τους και στο ταμείο ανεργίας.
    Ο πολίτης δεν χρωστάει τίποτα φίλε να πληρώνει τα καπρίτσια μιας συντεχνίας και να μην υπάρχει βενζίνη για να πάει στην δουλειά του ή όπου αλλού θέλει γιατί κάποιοι τον θέλουν όμηρο τους.

    Μπράβο στην κυβέρνηση γι αυτό που έκανε. και να κάνει το ίδιο και σε ανάλογες περιπτώσεις συντεχνιών που με το έτσι θέλω κρατάνε σε ομηρία ΟΛΗ την Ελλάδα.

    Ο πρώην Διαχειριστής του blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΙΔΙΩΚΤΗΤΗ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΔΩΣΕ 90000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ ΕΥΡΩ.ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΑΔΕΙΑ.ΟΜΩΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 100 ΑΔΕΙΕΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 200.ΣΩΣΤΑ???ΚΑΙ ΕΛΑ ΕΣΥ ΜΕΤΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΩΤΟΠΑΡΕΙ ΦΟΡΤΙΟ ΑΦΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ 2000 ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΤΑ 1000 ΜΕΝΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ 4000 ΦΟΡΤΗΓΑ???ΓΙΑ ΠΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KAI EMENA H ΓΝΩMH MOY EINAI OTI ΣΩΣΤΑ ΕΚΑΝΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕ.
    ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε μου ως προς τα καύσιμα δεν έχω "κάποιο" δίκιο. Νομίζω ότι έχω απόλυτο δίκιο.
    Ας το διαβάσουν οι αναγνώστες και ας κρίνουν αν εχω δίκιο η άδικο.

    Κατ' αρχάς σέβομαι το δικαίωμα στην απεργία. Μέχρι όμως του σημείου που δεν θίγει εμένα. Και στην προκείμενη περίπτωση δεν με περιορίζει στις μετακινήσεις μου γιατί κάποια συντεχνία δεν θέλει να χάσει αυτά που είχε συνηθίσει τόσα χρόνια.
    Γιατι υπάρχουν άνθρωποι που πρέπει ΚΑΘΗΜΑΡΙΝΑ να μετακινούνται με αυτοκίνητο για να πάνε στην δουλειά τους.
    Κυρίως στην δουλειά τους από την οποία πληρώνονται και ζουν την οικογένεια τους.
    ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ μια ομάδα 1.500 οδηγών με την στάση τους στην ουσία ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ να μετακινηθεί ο εργαζόμενος που το αυτοκίνητο είναι εργαλείο και της δουλειάς του.
    Έχεις σκεφτεί ότι υπάρχουν ταξί που εξυπηρετούν κόσμο και αυτοί θα πρέπει να δουλέψουν για να ζήσουν την οικογένεια τους??????

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΕΡΑΤΑΣ δεν έχει το δικαίωμα να έχει υπό ομηρία ΟΛΗ την Ελλάδα αφήνοντας την αγορά στεγνή από καύσιμα και προϊόντα γιατί θέλει να πιέσει την κυβέρνηση να κρατήσει κλειστό το επάγγελμα.

    ΟΧΙ ΦΙΛΕ. Να ανοίξει το επάγγελμα αυτό. Να ανοίξουν και ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ κλειστά επαγγέλματα. ΤΑΞΙ, Περίπτερα και ότι άλλο υπάρχει και χαρακτηρίζεται κλειστό.
    Να υπάρχει ανταγωνισμός. Να γίνουν εταιρίες. Και όποιος μπορεί να επιβιώσει ας επιβιώσει. Όποιος δεν μπορεί.....

    Ο πρώην Διαχειριστής του blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ Κ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩΣ ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι προσωπκό πρόβλημα να εχω με τους οδηγούς φορτηγών??
    Το πρόβλημα μου το δημιούργησε η απεργία τους.
    Εξ αιτίας της απεργίας δεν ήξερα μέχρι πότε θα μπορώ να μετακινούμαι στην δουλειά μου.
    ΑΥΤΟ ναι με ενόχλησε. όπως με ενόχλησε το γεγονός ότι απέφυγα αυτές τις μέρες να πάω για μπάνιο στην θάλασσα για να κάνω οικονομία στη βενζίνη. Όχι από τσιγκουνιά αλλά γιατί δεν θα έβρισκα.

    Και αν σε ενόχλησε το Κανενας κερατάς ας το αναιρέσω. Δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν 1.500 οδηγοί ΔΧ Φορτηγών και βυτιοφόρων να κρατάνε σε ομηρία ολόκληρη την Ελλάδα και αυτή την στιγμή να μην υπάρχει σταγόνα καυσίμου στα πρατήρια.

    Τι με απασχολεί εμένα αν ο άλλος έδωσε 90.000 ευρώ για να πάρει μια άδεια.
    Έτσι είναι το "Εμπόριο" αν σου κάτσει σου έκατσε αν όχι τότε λυπάμαι.
    ΓΙΑΤΙ την ατυχία αυτού που πήρε άδεια πέρσι η πρόπερσι θα πρέπει αν την πληρώσω εγω ή ο καθένας από εμάς αν θέλεις με το να μετακινούμαι μόνο για το απολύτως απαραίτητο (την δουλειά μου) και να μην μπορώ να πάρω τους φίλους μου, τις φίλες μου, την οικογένεια μου αν θέλεις να τους πάω για μπάνιο ή την βόλτα για να περάσει καλά το παιδί μου για παράδειγμα.

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ή ΑΥΤΟΙ που θα περιορίσουν την μετακίνηση ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ με την δικαιολογία ότι έδωσαν 90.000 ευρώ για μια άδεια και θέλουν να εκβιάσουν τη κυβέρνηση.
    ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΕΔΙΝΑΝ. Έκαναν την επιλογή τους. Τα αποτελέσματα των επιλογών τους (νομίζω) δεν θα πρέπει να τα πληρώνει ΟΛΗ η Ελλάδα.
    Εκτός και αν ένας οδηγός βυτιοφόρου ή φορτηγού είχε ρητές διαβεβαιώσεις από την οποιαδήποτε κυβέρνηση ότι το άρρωστο -κατά την γνώμη μου άρρωστο- καθεστώς αυτό θα εξακολουθούσε ες αει να υφίσταται.

    Προτιμώ να υπερασπιστώ τον πολίτη σε αυτήν την περίπτωση παρά τον επαγγελματία φίλε μου.
    Και όπως εσύ μου είπες πριν για έλα στην θέση αυτού που πήρε την άδεια 90.000, σου λέω κι εγώ έλα στην θέση του ανθρώπου που για να πάει στην δουλειά του χρειάζεται το αμάξι του να διανύσει κάποια χιλιόμετρα για να εργαστεί.

    Θα σου ήταν αρεστό εσένα να σε εμποδίζει μια συντεχνία 1.500 ή και 2.000 ανθρώπων????
    Και το συντεχνία δεν το είπα εγώ. Συντεχνία τους αποκάλεσαν και οι πολιτικοί και οι Δημοσιογράφοι στα κανάλια.

    ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΒΥΤΙΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝ.

    "Με απόφαση του Πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, μετά από σχετική Εισήγηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, και αφού ελήφθη υπόψη η επιτακτική ανάγκη αποτροπής των δυσμενών συνεπειών της παρατεινόμενης απεργίας των ιδιοκτητών και οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσης και βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων, που έχει προκαλέσει σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας, ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία από την έλλειψη επαρκούς εφοδιασμού των πολιτών σε καύσιμα, τρόφιμα και φάρμακα, απειλεί τη διακοπή της ομαλής λειτουργίας των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας και απειλεί επίσης κατ΄ επέκταση τη δημόσια τάξη, κηρύσσονται οι ανά τη χώρα ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων σε κατάσταση πολιτικής κινητοποίησης.

    Με την παραπάνω απόφαση εξουσιοδοτούνται οι Υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών και, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, οι οικείοι Νομάρχες να προβούν σε επίταξη των υπηρεσιών και επίταξη της χρήσης των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων καθώς και να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την κατά τα άνω διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας".

    Ο πρώην Διαχειριστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω να πιστεύω αγαπητέ φίλε και πρώην διαχειριστή ότι θα σεβαστείς πρώτος τον κανόνα που έθεσες για το κόσμιο επίπεδο.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι ΟΚ και ευχαριστώ για την επισήμανση.

    Ο πρώην Διαχειριστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΒΥΤΙΟΦΟΡΩΝ.
    Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ορθότατη απόφαση! Οσοι ψάχνουν "περικοκλάδες'',"διαβουλεύσεις ατέρμωνες", "αποφάσεις Συμβουλίου της Επικρατείας" κ.ο.κ.πριν η έστω και μετά την λήψη αποφάσεων, ΔΕΝ κατάλαβαν οτι πάμε ΦΟΥΡ Φούντο εάν ΔΕΝ αλλάξουμε τροπο σκέψης και νοοτροπία "απο χτές"!

    "Φούντο" σημαίνει Ανεργία για μάς και τα παιδιά μας, απομείωση οικονομιών/αποσταμειεύσεων που ο καθένας πιθανόν εχει και δημόσιο χρέος-ασήκωτος σταυρός για μάς και τα εγγόνια μας, Αμήν... Καιρός οι εργατοπατέρες και οι "συντεχνίες" να συνετιστούν και να πρυτανεύσει το Δημόσιο Συμφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομίζω ότι δεν έχει κανείς δικαίωμα να κλείνει δρόμους ,λιμάνια ή να αφήνει χωρίς καύσιμα τη χώρα . Νομίζω ότι εάν θέλει κάποιος να διαμαρτυρηθεί πρέπει να κλείνει τις εισόδους των Υπουργείων .Εάν ταλαιπωρείς τον απλό πολίτη χωρίς να φταίει ο ίδιος αντί να τον κάνεις σύμμαχο στο πρόβλημά σου τον κάνεις αντίπαλο. Θεωρώ ότι πρέπει να ανοίξουν όλα τα κλειστά επαγγέλματα. Και αυτό έπρεπε να γίνει από καιρό και όχι έπειτα από τις τις πιέσεις του ΔΝΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΠΟΛΛΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΦΟΡΤΟΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΒΑΘΜΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Κ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΦΟΡΤΗΓΟΥ.ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΙ ΕΡΓΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.ΠΑΓΩΣΑΝ ΟΛΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ.ΕΔΩ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ?ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ Κ ΕΣΥ.ΟΠΟΤΕ ΦΙΛΕ ΑΣΤΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡ8ΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΚΤΗΤΩΝ.ΟΠΟΤΕ ΜΑΘΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΔΗΜΟΣΟΓΡΑΦΙΑ'Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ' ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΟΙΔΥΜΟΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχει παραγίνει πιά στην Ελλάδα αυτός ο θεσμός της απεργίας. Μιλάει ο φίλος για τις 90000 της άδειας....Μα οι περισσότερες άδειες έχουν αποκτηθεί δωρεάν. Ενα χαρτί που η αξία του ειναι 5 ευρώ (και κρατικό μάλιστα), έχει φτάσει να πωλείτε 200000 ευρώ (αν πρόκειτε για βυτιοφόρο). Αέρας σου λέει....τι αέρας μωρέ. Και κάποιοι τα έδιναν...γιατί? Γιατί έβγαζαν τρελλό μεροκάματο με τους κουβάδες και την λεγόμενη μάπα. Σε εταιρία πετρελαιοειδών ειμαι και γνωρίζω...Αλλιώς δεν θα τα έδιναν. Αυτή ειναι μια υπόθεση - ειδικά για τα βυτιοφόρα - που έχει προαναγγελθεί το τέλος της εδώ και 3 χρόνια. 26 Δεκεμβρίου 2009 ήταν η καταληκτική ημερομηνία απο την Ε.Ε. Απο εκεί και πέρα πληρώνουμε πρόστιμο, όλοι εμείς....για χάρη κάποιων που χρόνια τώρα τα οικονομάνε. Για πήγαινε φίλε μου να δείς με τι αμαξάρες κυκλοφοράνε....οι οδηγοί, όχι οι ιδιοκτήτες, αυτούς άστους. Και πές μου εσύ μετά αν αυτά τα έκαναν με την τίμια εργασία τους. Κλαίνε οι χήρες, ας μην κλαίνε και οι παντρεμμένες που λέει και η παροιμία...Και στο φινάλε ας πάνε να βρούν αυτούς που πραγματικά φταίνε για να διαμαρτυρηθούν, όχι τον απλό άνθρωπο που του "κόβουν" τα πόδια με τις επιλογές τους. Έλεος....
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΙΛΕ ΓΕΩΡΓΟ ΤΑ ΛΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΟΥΝ ΚΑΥΣΙΜΑ.ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΕΣΥ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΧΑΡΤΙ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙ 200000 ΕΥΡΩ.ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΕΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΗΣΕΙ.ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΔΕΝ ΑΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΤΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΞΕΝΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ.ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.ΠΑΓΩΣΑΝ ΟΛΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ.ΕΔΩ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ?ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ Κ ΕΣΥ.

    Σιγά μην πάρουμε την άδεια απο τους φορτηγατζήδες και τους βυτιοφορείς για το ποτε και αν θα πάμε στην Θαλασσα ή αν πάμε την βόλτα μας.
    Δεν το κατάλαβα.....

    Οσο για το αν μετακινώ το αμάξι μου μια φορά το χρόνο....
    Σε πληροφορώ ότι με το αυτοκίνητο μου πάω στην δουλεια μου, πάω την βόλτα μου πάω όπου μου κάνει κέφι.
    ΠΟΙΟΣ είσαι εσυ που θα κρίνεις -χωρίς να ξερεις- πότε μετακινώ εγω ή ο οποιοσσδήποτε το αυτοκίνητο??

    Και επαναλαμβάνω. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ. Μακάρι να την είχε κανει την επόμενη κι όλας μέρα.
    Ειναι αδιανόητο μια ολόκληρη Ελλάδα να είναι όμηρος μιας συντεχνίας 1.500 ή 2.000 οδηγών.

    Και επειδή υποψιάζομαι ότι ασχολείσαι με φορτηγά κλπ, διαβασα εδω στο φιλιατρά News την αναρτηση των παιδιών για την συσκεψη στην Νομαρχια για τα φυλλα πορείας.
    Αλήθεια. Εσενα σου ηρθε το φύλλο πορείας?? Θα αρνηθεις να το παραλάβεις???

    Ο πρώην Διαχειριστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ.ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΡΘΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΘΩ.ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΟΥΝ 1500 ΛΙΤΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΟΝ ΟΔΗΓΟ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΦΟΡΤΗΓΟ,ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΑΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ε τι θα κανεις με το φυλλο πορείας?? θα το παραλάβεις και θα βγεις για δουλεια. κατι αλλο δεν μπορείς αν κανεις.
    Οσονούπω σου έρχεται και θα σε αναγκάσει να βγεις για δουλειά. Γιατί ο νόμος προβλέπει αφαίρεση άδειας και φυλάκιση μέχρι 5 χρόνια.

    Καιρός είναι να γλυτώσει η Ελλάδα από συντεχνίες.

    Ο πρώην Διαχειριστης
    Η πολιτική επιστράτευση είναι ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ.
    Και κατά την γνώμη μου άργησαν να την κανουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είδες το κράτος όμως τι μπορεί να κάνει στις συντεχνίες????????
    Αλίμονο 1.500 άτομα να έχουν υπό ομηρία ΟΛΗ την Ελλάδα.

    Επιστράτευση και πάλι επιστράτευση. Για να σπάσει ο τσαμπουκάς των συντεχνιών.
    και επειδη καταλαβαίνω ότι εισαι μικρός θα σου πω ότι απο την στιγμή που θα παραλάβεις το φυλλο πορείας ΥΠΟΧΡΕΟΥΣΑΙ να εκκινήσεις ΑΜΕΣΩΣ το φορτηγό ή το βυτιοφόρο σου. Αλλιως εχεις κυρώσεις αφαίρεσης άδειας. Στο πάρα πολυ χαλαρό.
    Υπάρχουν κι άλλα. Για ρωτα ενα δικηγόρο να μαθεις και άσε τις μαγκιες.

    Το τι θα σου κανουν θα στο απαντήσει ο δικηγόρος.

    Ο πρωην Διαχειριστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ 100 ΕΓΡΟΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ???ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.