Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Καλλικράτης: 6 Δήμοι στην Μεσσηνία

Βγήκε στην δημοσιότητα το σχέδιο Καλλικράτης.
Η Μεσσηνία θα έχει 6 Δήμους οι οποίοι θα είναι σύμφωνα με την πρόταση Ραγκούση:


36. ΝΟΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Α. Συνιστώνται οι κατωτέρω δήμοι:

1. Δήμος Καλαμάτας με έδρα την Καλαμάτα αποτελούμενος από τους δήμους α. Άριος β.
Θουρίας και γ. Καλαμάτας, οι οποίοι καταργούνται.

2. Δήμος Μεσσήνης με έδρα τη Μεσσήνη αποτελούμενος από τους δήμους α. Αιπείας β.
Ανδρούσας γ. Αριστομένους δ. Βουφράδων ε. Ιθώμης στ. Μεσσήνης ζ. Πεταλιδίου και την
κοινότητα Τρικόρφου, οι οποίοι καταργούνται.

3. Δήμος Πύλου – Νέστορος με έδρα τη Πύλο αποτελούμενος από τους δήμους α. Κορώνης
β. Μεθώνης γ . Παπαφλέσσα δ . Πύλου ε . Νέστορος και στ. Χιλιοχωρίων, οι οποίοι
καταργούνται.

4. Δήμος Τριφυλλίας με έδρα την Κυπαρισσία αποτελούμενος από τους δήμους α. Αετού β.
Αυλώνος γ. Γαργαλιάνων δ. Κυπαρισσίας ε. Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας, οι οποίοι καταργούνται.


5. Δήμος Οιχαλίας με έδρα τον Μελιγαλά αποτελούμενος από τους δήμους α. Ανδανίας β.
Αρφαρών γ. Δωρίου δ. Είρας ε. Μελιγαλά και στ. Οιχαλίας, οι οποίοι καταργούνται.

6. Δήμος Μεσσηνιακής Μάνης με έδρα την Καρδαμύλη αποτελούμενος από τους δήμους α.
Αβίας και β. Λεύκτρου, οι οποίοι καταργούνται.

Β. Ο δήμος Μεσσηνιακής Μάνης χαρακτηρίζεται ως ορεινός.

Ιδού και ο χάρτης



119 σχόλια:

  1. Δήμος Τριφυλλίας

    ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ & Ο ΔΗΜΟΣ Γαργαλιάνων!!!ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ Κυπαρισσίας ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΠΤ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγάλη ήττα για μια πόλη, δεύτερη σε πληθυσμό στη Μεσσηνία, υποτίμηση και ξεπεσμός.
    Τώρα, τι μέλλει γενέσθαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι απλά πρόταση του Ραγκούση. Οχι και απόλυτα αποδεκτή, εκτός απο τους Κυπαρίσσιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. file mou den einai xepesmos oute ypotimisi.2os dhmos se plithismo nai.alla ti plithismo?les na ginoun ta filiatra dimos???stin OLANDIA mporei....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η περιπτωση να το δουμε ως θετικό και να στρωθούμε όλοι να κάνουμε τη τριφυλλία το πιο γαμάτο δήμο της Ελλάδας δεν υπάρχει????μια ζωή με έριδες για αυτό ποτέ δεν πάμε ούτε βήμα μπροστά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν δεν βγουμε ΤΩΡΑ στους δρομους δεν πρεπει να βγουμε ΠΟΤΕ και για ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. edaxei re foulia eseis tha ti pernete tin edra mia fora to xrono kathe Kiriaki tou karnavaliou..giati kanete kai oreo karnavali oxi tpt allo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με αρχικαρνάβαλους εσάς τους Κυπαρίσσιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ
    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑΔΙΚΑΙΟΜΑΤΑΣΤΗ Β ΑΘΗΝΑΣ
    ΕΜΕΙΣΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΑΦΙΛΙΑΤΡΑΓΙΑ ΔΗΜΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
    Κ Α Ρ Α Γ Κ Ι Ο Ζ Η Δ Ε Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τάκη Π. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.
    ΟΛΟΙ ΜΑΣ στο πλευρό του Ξύγκα.
    Ο αστοιχείωτος Ραγκούσης πρέπει να πάρει δυνατή απάντηση στο έκτρωμα που έφτιαξε.
    Όσο για τον Τζώρτζη... Αν ο Κουρασμένος έχασε με 10,45 μοναδες ο Τζώρτζης τον βλέπω να χανει με 22.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα Φιλιατρά μπορούν να είναι Δήμος μόνα τους. Όσο για την εκδοχή του Δήμου Τριφυλλίας, αφού μας αρέσει το πνεύμα της συνεργασίας, γιατί να μη γίνουν έδρα τα Φιλιατρά, που έχουν και μεγαλύτερο πληθυσμό από την Κυπαρισσία; Γιατί δε μας στηρίζουν σε ένα τέτοιο αίτημα οι φίλοι Κυπαρισσιώτες, για μια δυνατή Τριφυλλία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τωρα αν απαντήσω θα γίνω κακός.
    Γιατι θες να με κανεις κακο????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε Φιλιατρινέ μήπως εγκρίνεις επιλεκτικά τα σχόλια που δεν στενοχωρούν ορισμένους; Σήκωσε αυτά που έλαβες για τον Καλοφωλιά πριν 2 ώρες. Για να δούμε τον πόλεμο που θα κάνει ο μεγάλος αγωνιστής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. kastro ,iliovasilema, thea, pano poli, kato poli, paralia ,,clubs, orea plateia,kalo poleodomiko sxedio,istoria,katharo koutelo ,se ti na sigrithite.kante ena galop na deite kai monoi sas.pigenete ena vradi stis 9 stin kyparissia kai sta filiatra,tha deite apo monoi sas.apla einai pio ypovathmismena ta filiatra .ti na kanoume.kai oso gia ton plithismo asto min to anafereis. GIOYRGIAAAAA......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS ΒΓΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΜΠΛΕΞ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για άλλη μια φορά στον κόσμο μας. Εδώ γίνεται χαμός θα ζούμε σαν σύγχρονοι δούλοι και μεις καιγόμαστε αν θα πληρώνουμε δημοτικά τέλη στο δημαρχείο Φιλιατρών ή αν θα πρέπει να πηγαίνουμε 15χλμ πιο πέρα. Για τις απολύσεις και τις περικοπές μισθών που θα γίνουν στους εργαζόμενους στο ΟΤΑ που προβλέπει ο Καλλικράτης πάλι τίποτα...
    Τι να πω είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Γιατί τελικά δεν μας νοιάζει η ουσία αλλά το φαίνεσθαι, μόνο που με το φαίνεσθαι δεν μπορείς να ζήσεις, ούτε να μεγαλουργήσεις... κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα σχόλια για τον καλοφωλιά έχουν γει ολα.
    Αν δεν θυμάσαι που τα άφησες ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ.
    Ψάξε να τα βρεις.
    Απόψε ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε 9:44 το σχόλιο σου για τον Καλοφωλιά είναι εδώ

    http://filiatranews.blogspot.com/2010/04/340-httpgreece-salonikablogspotcom20100.html

    Ψάξτο να το βρείς. Νομίζω είναι το 7ο σχολιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδια ψυχραιμία και δείτε ότι η Τριφυλία επιτέλους θα γίνει ένας δυνατός πόλος ανάπτυξης.
    που θα έχει να κερδίσει πολλά και θα είναι καλό για όλους τους κατοίκους. ΘΑ έχει υποδομές , υπηρεσίες , παραγωγή , τουρισμό , πολιτισμό, αρχαιολογικούς χώρους , ορεινό όγκο , λιμάνι.

    Θα είναι πραγματικά ισχυρός δήμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περήφανοι να είστε για την Κυπαρισσία σας, αλλά αφήστε μας εμάς να δούμε τι θα κάνουμε με τη δικιά μας πόλη. Και στην τελική, άμα είστε τόσο ανώτεροι, τι μας θέλετε στο Δήμο σας, για να σας τον χαλάσουμε εμείς οι υποβαθμισμένοι;; Τι φαγώνεστε να είμαστε μαζί σας; Αφήστε μας λοιπόν και πάτε να δείτε τη θέα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...σε αυτή τη χώρα ολα γίνονται ανάποδα, η τρίτη σε πληθυσμό πόλη της Τριφυλίας έγινε πρωτεύουσα Δήμου..και τα Φιλιατρά που είναι η μεγαλύτερη, καταργούνται από Δήμος..
    αν θέλουν τώρα να γίνει βιώσιμος αυτός ο Δήμος θα πρέπει να αποκεντρωθούν οι υπηρεσίες σε όλες τις άλλες πόλεις...διαφορετικά θα υπάρξουν αντιθέσεις που θα οδηγήσουν σε απίστευτες γλαφυρότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. απ΄όσο ξέρω τα φιλιατρά είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της μεσσηνίας σε πλυθησμό και η τρίτη σε έκταση.Με αυτά τα δεδομένα θα μπορούσαμε να απαιτήσουμε δήμο. Αντί γι΄αυτό........η ανισότιμη διαχείρηση του θέματος είναι εξόφθαλμη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ Ανωνυμε 10:03μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανωνυμε 10:05 ποια ειναι η πόλη που ειναι τριτη σε πληθυσμό και ειναι εδρα Δήμου??? Για την Μεσσήνη λες ή για την Κυπαρισσία????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ...α ρε κουφάλες Κυπαρίσσιοι..πάντα εις βάρος των άλλων αναπτύσεστε...πως τα καταφέρνετε έτσι;;;;;;;;;
    έχετε κληρονομικό χάρισμα φαίνεται..δεν εξηγείται αλλιώς... όταν τα Φιλιατρά είχαν 12.000 κατοίκους και σεις ούτε χίλιους είχατε καταφέρει να είστε πρωτεύουσα επαρχίας...μπράβο σας...σε τέτοιο μπουρδέλο που ζούμε..όχι τώρα βέβαια αλλά πάντα...
    Ξέρετε ότι χωρίς τα Φιλιατρά θα ήσασταν ένα τίποτα ..και παρασκηνιακά τα καταφέρατε...τι να πω...εσείς είστε άλλη ράτσα...παρασκηνιακοί και τσιράκια της κάθε εξουσίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. meta apo polles lanuasmenes koiniseis ton dhmarxwn kai synvoulwn poy perasan apo ta filiatra!!ta apotelesmata einai plewn o r a t a!!!!!! twra einai polu arga!!!!ti na leme????ntrepome gia kapoious sumpolites mou filiatrinous pou mas eferan se ayth thn katastash!!!!!! na eimaste xwrio ua elega pleon tou dhmou kyparissias!!! lupame eilikrina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αλήθεια Υπάρχει καμία αμφιβολία ότι στην υπόθεση έχουν βαλει το χεράκι τους οι εκ Κυπαρισσίας Καταγόμενοι Κουσελάς και βουδούρης???
    Αν και για τον Βουδούρη δεν το πολυπιστευω...

    Πιο πολυ για τον Κουσελά μου κανει να εχει βαλει το χεράκι του.
    Γνώμη μου έτσι... Αλλα Είναι Κυπαρίσσιος... Τι θα εκανε?? θα υποστήριζε Φιλιατρά????????
    ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ela den to pisteuw !!!!!! ela den to pisteuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμε 10:11 το έχουν στο DNA τους....
    Το ίδιο DNA έχουν και οι εξ' ανατολών "γείτονες" της Ελλάδας.
    Τυχαίο άραγε το παρατσούκλι των Κυαπρίσσιων????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ...τα Φιλιατρά ειναι η μεγαλύτερη πόλη της Τριφυλλίας και η Κυπαρισσία τρίτη σε μεγεθος..πάντα για την Τριφυλλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ...ναι είνα άλλη ράτσα..ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ τους λένε..και λένε την αλήθεια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. FILIATRANEWS MILAS KAI SY RE ARXIPASOKE.EIDES POU KATANTISAME?KALA NA PATHOUME.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ..μην χαίρεστε Κυπαρίσσιοι, γιατί στην έδρα σας θα έχουμε Δήμαρχο όλοι οι άλλοι μαζί δικό μας..και θα σας γράφουμε στα @...@ μας..στο σπίτι το δικό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και γιατι χαλάς την ζαχαρένια σου αγοράκι μου???
    ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS αν δεν σου αρέσει.
    ΔΕΝ σε πίεσε κανένας να το διαβάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. teleio epipedo...ma aresei o politismos pou mas diakrinei...!!!a re neoellines........!!!!!!!!!!!!!!oso gia to pou tha einai i edra katholou den me noiazei...agapaw kai tis 2 poleis eksisou...krima gt nomiza oti tha mporousame mia fora na enwthoume gia na petyxoume kati kalo...krima...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έτσι είναι όπως τα λες στο τελευταίο σου σχόλιο FILIATRA NEWS. Αυτό το πράγμα που έβγαλε η συνεργασία Κουσελά - Ραγκούση δεν είναι άλλο παρά ένα έτρωμα. Οι αγράμματοι και αστοιχείωτοι αρπακολλατζήδες, έφτασαν να γράψουν την ΤΡΙΦΥΛΙΑ, με δύο λ!!!!!!! Μηπώς μας έχουν ότι μασάμε σανό τριφύλλι; Ή ότι καπνίζουμε πολύ τρίφυλλο;
    Κάμανε το χωριό Μελιγαλά, έδρα Δήμου και καταργήσανε την ανέκαθεν πόλη των Φιλιατρών! Αυτό δεν σας λέει τίποτα;
    Φυσικά δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση με αυτά που γράφουν οι ερειστικοί και αλαζόνες Κυπαρίσσιοι. Στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό...
    Φιλιατρινοί όλου του κόσμου ενωθείτε! Εδώ και τώρα ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ!
    Μην χαύτετε κουτόχορτο ότι και καλά δεν θα μας δώσουν λεφτά και λοιπές πίπες στο ανάγνωσμα πρόσχωμεν!Σε κανέναν δε τάζουν λεφτά, γιατί λεφτά δεν υπάρχουν!
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. η αγάπη δεν έχει ζύγι....και γω αγαπώ και τις δύο πόλεις και θα ήθελα η ανάπτυξη να είναι ομοιομερής..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μου έδωσες μια πολυ ωραία ιδέα να γράψω ένα αρθρο για να καταλάβετε πως δουλεύουν οι πολιτικάντηδες.
    Γιατι λένε αυτά που θελόυμε να ακούσουμε και την ιδια στιγμή εννουν άλλα.

    θα γραψω το άρθρο και θα καταλάβετε τον ρόλο του Νίκα (Δημάρχου Καλαμάτας) και λοιπών......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ Ανώνυμο 10:33
    ...οφείλεις να καταλάβεις τη δικαιολογημένη οργή όλων των Φιλιατρινών..τι θέλεις φίλε μου να πούμε και μπράβο..μια ζωη λέγαμε..μην ασχολείστε με αυτούς..θυμήσου..Νοσοκομείο..το έκλεισαν απο τα Φιλιατρά και το πηγαν σε αυτούς..το τραίνο ήταν να παει μεχρι την Πύλο και το σταμάτησαν αυτοί..έγιναν πρωτεύουσα όταν ήταν ένα μικρό χωριό μπροστά μας και πήραν έτσι και όλες τις Υπηρεσίες...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ...ΑΥΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ ΝΑ ΜΗ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ. ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΥΣΕΛΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΞΑΝΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚΟΣ ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. o ose ekeliese stin Kyparissia kai syntoma genikws ton vlepw na vazei louketo...oi Kyparissioi irthan sto karnavali twn Filiatrwn...kai endexomenws kai Filiatrinoi na exoun erthei sti Kyparissia se kati analogo...opws kai na exei eite to theloume eite oxi oi 2 poleis exoun koini zwi...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΤΡΙΦΥΛΙΑΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 7 ΔΗΜΟΥΣ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ.ΔΙΕΥΚΡΥΝΙΣΕ ΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο δημοσ κατσαρου που ,και ο δημοσ τησ χωρασ μεπ ποιον ενωνοντε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είναι ένας από την Καλαμάτα που έγραψε βλακεία.
    Ολοι βλέπουμε 6 Δήμους, εκείνος βλέπει (και είναι ο μόνος που το βλέπει) 7 δήμους.
    Ισως τους είδε στον ύπνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Άμα δε μπορούμε να είμαστε μόνοι μας, χίλιες φορές με τους Γαργαλιάνους, τουλάχιστον τότε δε θα μας αποκαλούν πόλη για τα καρναβάλια οι συνδημότες μας... Όταν θα πέσουν οι μάσκες να δούμε τι έχει να γίνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ...ας αντιδράσουμε επιτέλους όλοι οι Φιλιατρινοί!!!!!!!!!ας κατεβούμε στην πλατεία μας και να φωνάξουμε!!!!!!!!!δεν πάει άλλο να τους πούμε..υπάρχουμε και εμείς που έχουμε λόγο...δεν είναι δυνατόν να αποφασίζουν πάντα οι άλλοι για μας...
    ΕΓΩ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ...ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ...ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΘΈΛΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ...
    ΜΑΣ ΕΦΑΓΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ..ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΤΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ...ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ..ΦΙΛΙΑΤΡΑ..ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...
    ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΑΛΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. οι πολιτες των γαργαλιανων απεχουν οριστικα ,δε συμετεχουν στα κοινα σε αυτο το δημο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. οι γαργαλιανοι ταιριαζουν μονο με τα φιλιατρα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κι εγώ έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον Άλκη.
    Είμαι στο πλευρό του.
    ΟΛΟΙ θα είμαστε στο πλευρό του.

    Η πόλη ΤΩΡΑ μας έχει ανάγκη. Είτε τον ψηφίσαμε είτε όχι ΤΩΡΑ πρέπει να γίνουμε μία γροθιά.

    ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

    Αλλιώς οι δυο πολιτικάντηδες πολιτικοί που κατάγονται απο την Κυπαρισσία ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ να πατήσουν στα Φιλιατρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ...
    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ...ΟΙ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ..ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ..ΘΑ ΤΗ ΔΟΥΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ..ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΔΗΜΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ..Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΩΝ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ...ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΟΥΛΩΧΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΩΝ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ...ΑΥΤΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Οι λίγοι πάνε στους πολλούς και όχι οι πολλοί στους λίγους!

    Φιλιατρά news, μπορεί εσένα οι πληροφορίες σου να λένε για ύποπτους ρόλους αυτοδιοικητικών παραγόντων π.χ. Νίκας κλπ, οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι: ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΕΠΙΤΗΔΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ!

    Φυσικά και ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ στο μέλλον η μεγάλη πλειοψηφία των Δήμων, διότι δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί οικονομικά, με αποτέλεσμα: να ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΙΟΥ ΦΑΚΗΣ, Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!
    Για να μη φέρει λοιπόν το επίσημο κράτος (η εκάστωτε κυβέρνηση) το βάρος αυτού ακριβώς του ξεπουλήματος που σας ανέφερα, πετάει το μπαλάκι στις περιφέρειες και στους Δήμους. Αυτοί θα φέρουν το στίγμα για τη διάλυση της χώρας!

    Αυτή είναι η μεγάλη αλήθεια για το σχέδιο Καλλικράτης. Όλα τα άλλα είναι για να εξυπηρετούν τα συμφέροντα, του τάδε και του δείνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΤΩΡΑ ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ... ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙΑ ΤΑ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΔΗΜΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ? ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΕΠΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ... ΟΠΟΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΧΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ ΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ...VIVA LA REVOLUTION

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Φίλε Βάλτα Τριφυλίας, σε κάποια συζήτηση με κάποιους ανθρώπους είχα πει (γιατι αυτή ήταν ανεκαθεν η γνώμη μου) ότι ο Καποδίστριας ΕΘΑΨΕ τα χωριά.
    Μια φίλη που το άκουσε μόνο φλίχτενες δεν πέταξε. Πήγε να με βγάλει μουρλό η μαλακισμένη.
    Όμως καποιος άλλος της είπε να παει να πλύνει κανενα πιάτο γιατι αυτα που λεει ειναι μαλακίες.
    Ετσι της είπε επι λεξη.

    Ο καποδίστριας ΠΡΑΓΜΑΤΙ έθαψε τα χωριά. Ο Καλλικράτης θα διαλύσει τις πόλεις.

    ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Fouli θα διαβάσεις το θέμα που θα γράψω και θα δεις ότι έχω δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μαθαίνω ότι αύριο θα υπάρξει λαϊκή συνέλευση στα Φιλιατρά και στους Γαργαλιάνους. Θα ξεριζωθούν πεζοδρόμια.
    Μας παίρνουν τα λεφτά μας, μας παίρνουν το ηθικό μας, μας παίρνουν την εθνική μας περηφάνια, την πατρίδα μας δε θα την πάρουν ποτέ!!!
    ΑΛΚΗ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΤΡΑ
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΟΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ
    Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΥΠΟΧΩΡΕΙ
    ΕΧΩ ΠΡΟΤΑΣΗ
    ΔΗΜΟΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΩΝ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ
    ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. nai theloume enan dimo tryfilias ala na min adikithoun ta Filiatra ta opia kai poliarthimotera einai kai pio plousia nomizo oti oi dimotikes arhes tha prepi na zitisoun eksigisis apo ton kyrio Kousela o opios kata tin gnomimou vriskete piso apo afto to kataskevasma kai na tou kanoun gnosto oti then einai dektos sta Filiatra kai oti tha ton mavrisoun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗ ΒΑΛΤΑ... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ. ΧΕΧΕΧΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΡΟΜΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. telika apo anekdoto xekinisekia k vgike aliuino....ta filiatra ua xoun thn pinakida pou ua leei "pros kyparissia" k a r a g k i o zi d e s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! edw pou mas ftasate!!!!!!!!!! xenodimotes !!!!!!!!!!!!!!!!!!oloi re oyst ap ta filiatra mas oust palioskula!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμε 12:07 μαζί σου!!! Γαργαλιάνοι & Φιλιατρά ενιαίος Δήμος, και ας έρθει να μας κάνει μαγκιές κανένας μετά!!!!! ΔΕ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΝΑ ΧΑΝΤΑΚΩΝΟΝΤΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΟΙ ΙΣΟΝ.ΜΑΛΑΚΕΣ-ΒΛΑΚΕΣ-ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΔΕΣ-ΓΥΦΤΟΙ-ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΙ-ΦΛΩΡΟΙ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ-ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ-ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ-ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ- ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.ΒΡΕ ΤΡΟΜΠΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ 12000 ΚΟΣΜΟ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ.ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΜΑ ΤΑ ΓΥΔΙΑ ΑΚΟΜΑ.ΡΕ ΟΥΞΟΟΟΟΟΟΟΟ ΑΠΟ ΔΩ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΥΦΥΛΛΙΑΣ.ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ!!!!!!!ΟΤΙ ΑΝΑΠΤΗΞΗ ΠΗΡΕ ΤΟ ΓΥΔΟΧΩΡΗ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΓΑΜΟ...ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΑΝΤΑ .VICDAL....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Κυπαρισσία, αρκετά πήρες τις τελευταίες δεκαετίες! Ιστορικά, τα κονδύλια ανάπτυξης μοιράστηκαν άνισα και εσύ απολάμβανες τη μερίδα του λέοντος… Λέμε Όχι στη συνένωση μαζί σου!
    Σήμερα, οι Γαργαλιάνοι βρίσκονται στο επίκεντρο του νέου τουριστικού προορισμού που ακούει στο όνομα Costa Navarino και η συνένωση Γαργαλιάνων και Φιλιατρών θα ενισχύσει αυτή την προσπάθεια.

    Λέμε Ναι στην Ενοποίηση των Φιλιατρών / Γαργαλιάνων με Έδρα τους Γαργαλιάνους. Σε ένα κλίμα συνέργειας και συλλογικότητας, μπορούμε να αναδείξουμε έναν δυνατό Δήμο για κάθε είδους ανταλλαγές στον κοινωνικοπολιτιστικό, τον οικονομικό και τουριστικό τομέα.
    Μαζί μπορούμε! Μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες, στο όνομα της προόδου και της ευημερίας του τόπου μας.

    Μαίρη Παναγιωτακοπούλου
    Περιβαλλοντικός Πολιτιστικός Σύλλογος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Φώτης Παναγιωτακόπουλος, Πρόεδρος Περιβαλλοντικού-Πολιτιστικού Συλλόγου Γαργαλιάνων29 Απριλίου 2010 στις 2:50 π.μ.

    ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΙΩΤΕΣ έχουμε 8,982 ψήφους στο Δήμο μας! Αυτό είναι ΔΥΝΑΜΗ που δεν μπορεί κανείς να μας την πάρει. Επιτέλους ας μονοιάσουμε... Μπορούμε μόνοι μας να βγάζουμε δικό μας ντόπιο βουλευτή. Για δεκαετίες μας εμπαίζουν οι Κυπαρισσιώτες Βουλευτές που νοιάζονται μόνο για την Κυπαρισσία. Στον εμπαιγμό είχαν τα τελευταία 30 χρόνια συνεργάτες τους Δημάρχους Γαργαλιάνων. Ο σημερινός όμως τους ξεπέρασε όλους τους προηγούμενους... Αυτός τάδωσε όλα και πήρε μόνο τα ...σκουπίδια. Ο κ. Καλοφωλιάς θα μείνει στην ιστορία σαν ο νεκροθάφτης του Δήμου Γαργαλιάνων. Πρόδωσε την εμπιστοσύνη του κόσμου... Απαξίωσε ότι βρήκε από τους προηγούμενους... Πίνουμε για χρόνια νερό ακατάλληλο για ανθρώπινη χρήση (τους περισσότερους μήνες)... Μας "σκοτώνει" από το συχνό κάψιμο των σκουπιδιών στην παράνομη χωματερή... Κορακιάζουμε τα καλοκαίρια από έλλειψη νερού και ο "αθεόφοβος" χαρίζει νερό στην ΠΟΤΑ... Σήμερα γέλασε όλη η Μεσσηνία με εκείνο το ανεπανάληπτο «Αιτία πoλέμου αν δεν αποτελέσουν έδρα οι Γαργαλιάνοι» (sic). Θαυμάστε τον μεγάλο αγωνιστή τον πολέμαρχο πατριώτη που στο παρά ένα θυμήθηκε τους Γαργαλιάνους. Από τον Ιανουάριο έλεγε δημόσια ακόμα και μέσα στο Δ.Σ. Γαργαλιάνων ότι η προσωπική του άποψη είναι ότι πρέπει οι Γαργαλιάνοι να ενωθούν με τη Χώρα και την Πύλο στο Δήμο Πύλου... Μετά από δημόσια πίεση και την κατακραυγή του κόσμου «άλλαξε» θέση... Ο δήμαρχος που δεν νοιάστηκε για τους Γαργαλιάνους όσο θα έπρεπε, θα «παίξει πάλι θέατρο» σήμερα στη λαϊκή συνέλευση ότι δήθεν στεναχωρήθηκε... με το σχέδιο της κυβέρνησης. Τι αγώνα έκανε για να μην φτάσουμε εδώ; Πότε «φώναξε» στους βουλευτές του νομού, όπως έκαναν όσοι δήμαρχοι νοιάζονταν πραγματικά για την πόλη τους;
    Οι πολίτες των Γαργαλιάνων ας παραμερίσουμε τον όψιμο αγωνιστή δήμαρχο και ας ακουστεί η δική μας φωνή και η δική μας φοβέρα στους βουλευτές μας. Ας ακούσουν καθαρά και ξάστερα ότι δεν θα πάρουνε ούτε έναν ψήφο ( έκτος φυσικά του δήμαρχου) από τους Γαργαλιάνους αν χάσουμε την έδρα του Δήμου.
    Αρκετά ανεχτήκαμε τις αδικίες δεκαετιών. Δεν σκύβουμε άλλο το κεφάλι κ.κ. Βουλευτές. Το χάσιμο της έδρας του Δήμου δεν θα το δεχτούμε οι Γαργαλιανιώτες. Έχουμε αποδείξει στο παρελθόν ότι εμείς δεν σκύβουμε το κεφάλι... Σήμερα όλοι στη Βιβλιοθήκη. Θα τους χαλάσουμε τα σκοτεινά τους σχέδια. Οι φωνές μας θα ακουστούν καθαρά εκεί που έπρεπε να φώναζε ο δήμαρχος... Φυσικά θα βιντεοσκοπηθεί η λαϊκή συνέλευση από δημοσιογράφο σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας του Δήμου μας. Κύριε δήμαρχε εύχομαι να μην προσβάλετε τους δημότες για άλλη μια φορά με απαγορεύσεις και διακοπές της συνεδρίασης. Γιατί φοβάστε τόσο πολύ την διαφάνεια και την βιντεοκάμερα; Τούτη την ώρα πρέπει να είμαστε όλοι μονοιασμένοι και μια γροθιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αν και περασμένη ώρα, τολμώ να παραθέσω την άποψή μου... Δε διάβασα όλα τα σχόλια, αλλά με ένα πέρασμα διέκρινα μια αντίδραση, δικαιολογημένη ως ένα βαθμό, αλλά επιτρέψτε μου να πω, ίσως εκτός της πραγματικότητας της νέας εποχής που φέρνει ο "Καλλικράτης". Τονίζω και ξεκαθαρίζω ότι η "έδρα" είναι το ελάχιστο, εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η Τριφυλία, σχεδόν στο σύνολό της, προτείνεται να είναι ένας ενιαίος, μεγάλος και ισχυρός Δήμος! Αυτό από μόνο του τα λέει όλα για την πρόοδο και την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής μας... Δηλαδή φίλοι τί θα ήταν καλύτερο, η Τριφυλία να ήταν κομμένη στα τέσσερα??? Ποιό θα ήταν, νομίζετε, το μέλλον ενός Δήμου με 10 - 15 χιλιάδες κατοίκους (βάσει της απογραφής) και πραγματικό πληθυσμό πολύ μικρότερο??? Θα ήταν από τη γέννησή του καταδικασμένος στην αφάνεια και τελικά στη θνησιμότητα. Αντιλαμβάνομαι ότι τοπικοί παράγοντες, παντού, σήκωναν λάβαρα άκρατου τοπικισμού για να χαϊδέψουν αυτιά των ψηφοφόρων τους, όμως πρέπει κάποια στιγμή, τώρα, να δούμε όλοι μαζί, απο κοινού, το συμφέρον του τόπου μας, της Τριφυλίας, πέρα από αγκυλώσεις, ξεπερασμένες νοοτροπίες και ιδιοτελείς -και μόνο- σκοπιμότητες... Η Τριφυλία έχει μέλλον, έχει προοπτική! Με το Δήμο Τριφυλίας, που στο χέρι μας είναι να βάλουμε στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξης! Μέχρι χθες, όλοι λίγο - πολύ, λέγαμε ότι η περιοχή είναι "ριγμένη", σήμερα που μας δίνεται η δυνατότητα να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, θα αρχίσουμε τα πισωγυρίσματα??? Το μέλλον είναι μπροστά, είναι δικό μας! Δείτε ποιοί από την υπόλοιπη Μεσσηνία "αντιδρούν" για τοΔήμο Τριφυλίας και θα καταλάβετε... Κάποιοι μας ήθελαν και μας θέλουν πίσω... Ας μην τους κάνουμε το χατήρι, ας μην παίξουμε το παιχνίδι τους εις βάρος μας... Η Τριφυλία μπορει και πρέπει να προχωρήσει ενωμένη, δυνατά μπροστά!
    Με νηφαλιότητα, σύνεση και ανοιχτό μυαλό, ας κοιτάξουμε μπροστα! Το μέλλον μας ενώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΓΙΑΤΙ Ο ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΜΙΜΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ! ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ, ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΙΝΗΣΙ! ΧΡΗΜΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΕΜΗΣΤΕ. ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ
    ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ
    Η ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΩΡΑΙΑ ΠΟΛΗ, ΩΡΑΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΛΙΜΑΝΙ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ. ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΗΜΕΡΕΙ ΚΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΤΕ, ΜΕΓΑΛΩΣΑΤΕ, ΖΗΣΑΤΕ, ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ. ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΑΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ Η Ν.Δ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ; ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΕ. ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Προς Φώτη Παναγιωτακόπουλο.
    Αυτό που διάβασα ΜΟΝΟ σαν εφιάλτη το είδα.

    Πίνουμε για χρόνια νερό ακατάλληλο για ανθρώπινη χρήση (τους περισσότερους μήνες)... Μας "σκοτώνει" από το συχνό κάψιμο των σκουπιδιών στην παράνομη χωματερή... Κορακιάζουμε τα καλοκαίρια από έλλειψη νερού και ο "αθεόφοβος" χαρίζει νερό στην ΠΟΤΑ..."

    Ένα τετοιο μέλλον για ενδεχόμενο Δημο με έδρα τους Γαργαλιλανους δεν το θέλω.
    Ξέχασες να αναφέρεις και άλλον παράγοντα.
    Εχετε μήπως δρόμους???? ΠΩΣ και που να εξυπηρετηθεί ο κόσμος που θα συρρέει στην Εδρα του Δημου την στιγμή που στους δρόμους σας χωράει σε πλάτος ΜΟΝΟ ενα αυτοκίνητο.
    Ένα φορτηγό και ενα λεωφορείο να συναντηθούν πάει το κέντρο. ΕΚΛΕΙΣΕ για κανα μισάωρο. Αυτο + τα προηγούμενα που έγραψες = Δεν υπάρχουν οι υποδομές για να έχετε στους Γαργαλιάνους έδρα Δήμου Τριφυλίας.

    ΠΡΟΣ TRIFYLIANEWS

    Αγαπητέ μου φίλε.

    Εν μερει συμφωνώ μαζί σου στο σκεπτικό σου.
    Μία ερώτηση και μόνμο. Εσύ είσαι Κυπαρίσσιος. Θα έλεγες τα ίδια αν η πρόταση Ραγκούση ανέφερε:
    Δήμος Τριφυλίας με έδρα τα Φιλιατρά αποτελούμενος απο Γαργαλιάνους Φιλιατρών, Κυπαρισσίας Αυλώνα Τριπύλας, Αετού, οι οποιοι καταργούνται?

    Όσο για το ποιοί δεν θελουν ισχυρό δήμο Τριφυλίας δεν θελει πολυ Μυαλό. Ο Νίκας, Καλαμάτα γενικότρα και ο Κωνσταντακόπουλος της ΚΑΠΟΤΑ.

    Και γιατι ρε φίλε να μην γινόταν ένας Δήμος Τριφυλίας αποτελούμενος από:
    Νεστορος, Γαργαλιάνους, Φιλιατρά, Κυπαρισσία Αυλώνα Τριπύλα με έδρα τα Φιλιατρά τα οποία ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ είναι η μεγαλύτερη πόλη της Τριφυλίας. Εκεί δεν θα ήταν πάλι ο ισχυρός δήμος της Μεσσηνίας? Ισχυρός θα ειναι ΜΟΝΟ με εδρα την Κυπαρισσία?????? Μην μας τρελάνεις τωρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΕΝΗΝΤΑΡΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ.ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΩΤΕΣ.ΣΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΕΙΠΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΜΑΣ.ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΠΑΝΤΟΥ ΤΩΡΑ.ΠΟΛΕΜΟΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΤΟΤΕ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ. ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. xaxaxaxaxxa!!!!!!!!eiste tragikoi....mono auto exw na pw....!!!!dn sxoliazw kan tous xaraktirismous peri kyparissiwn...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Έκανα μια προσπάθεια να διαβάσω καθαρά όλα τα σχόλια και δυστυχώς λογω του λιγοστου χρονου που εχω στη διαθεση μου εμεινα σε λιγα σημεια:

    1)καταρχας ευχαριστούμε το filiatranews -κι ας ειναι οτι κωμα θελει- που οπως καθε μερα ετσι και σημερα εχει αναρτημενα τα πρωτοσελιδα των εφημεριδων...καθως επισης ειναι και πρωτο σε ενημερωση σε τοπικα θεματα!!! Ενα μεγαλο μπραβο το οποιο δεν ειπε κανεις...

    2)Θα μεινω στη φραση που διαβασα σε ενα απο τα σχολια: Ο Καποδιστριας σκοτωσε τα χωρια και ο Καλλικρατης τις μεγαλες κωμοπολεις!!!

    3)Εκνευριζομαι ιδιαιτερα κυρια Παναγιωτακοπουλου, που εσεις ως μελος περιβαλλοντικου συλλογου εκθειαζετε το εκτρωμα του costa navarino!! Ταυτοχρονα λυπουμαι που βλεπω ενα ατομο με τετοιες ευαισθησιες να κινειται σε αυτο το δρομο...

    4)Μηπως εχει ερθει ο καιρος να δειξει ο κοσμος τη δυναμη του??? και τι πραγματικα θέλει χωρις να περιμενει τα θαυματα των πολιτικαντηδων, αρχοντων, βουλευτων και των εφοπλιστων της περιοχης ...που το μονο που τους νοιαζει ειναι τα δικα τους προσωπικα συμφεροντα??? Μηπως ηρθε η ωρα σε μια μεσσηνια που μαραζωνει να παρει ο κοσμος τη δυναμη στα χερια του??

    ευχαριστω για τη φιλοξενια

    Αγγελής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Επανέρχομαι και επαναλαμβάνω:

    Τονίζω και ξεκαθαρίζω ότι η "έδρα" είναι το ελάχιστο, εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η Τριφυλία, σχεδόν στο σύνολό της, προτείνεται να είναι ένας ενιαίος, μεγάλος και ισχυρός Δήμος! Αυτό από μόνο του τα λέει όλα για την πρόοδο και την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής μας...

    Και, βεβαίως, δε θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα αν η έδρα ήταν στα Φιλιατρά ή ακόμη και στους Γαργαλιάνους.

    Άλλωστε με όσα προβλέπει ο "Καλλικράτης", ούτε καν μετακινήσεις των πολιτών χρειάζονται προς την έδρα για τις υποθέσεις τους.

    Διαβάστε, προσεκτικά όσα προβλέπει το Προσχέδιο Νόμου για τη Διοίκηση των Δήμων, για τους πόρους, για την τοπική δημοκρατία και διαβούλευση για τη λήψη των αποφάσεων...

    Η "έδρα" μόνο στα χαρτιά θα αναγράφεται, ουσιαστικά και πρακτικά όπως είναι σήμερα θα είναι τα Δημαρχεία με τους υπαλλήλους τους και, μάλιστα, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες!

    Η Τριφυλία μπορει και πρέπει να προχωρήσει ενωμένη, δυνατά μπροστά!
    Με νηφαλιότητα, σύνεση και ανοιχτό μυαλό, ας κοιτάξουμε μπροστα! Το μέλλον μας ενώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ...αποκλείεται να περάσει αυτός ο νόμος-μαλακία...θα τ δουν στην πράξη.
    μια ζωή ριγμένα ειναι τα Φιλιατρά και όλη η υπόλοιπη Τριφυλία προς όφελος της Κυπαρισσίας...αυτή τη φορά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η "ΘΕΑ(ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ)" ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑΕΙ!
    TASOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Πρέπει να προσπαθήσουμε να συνεργαστούμε με τους Γαργαλιάνους, όπως είναι δυνατον αυτό να γίνει. Είτε Δήμος Φιλιατρών με έδρα τους Γαργαλιάνους ή Δήμος Γαργαλιάνων με έδρα τα Φιλιατρά. Δε θα τα χαλάσουμε σε αυτό. Ούτως ή άλλως εμείς και οι Γαργαλιάνοι μπορούμε να συνυπάρξουμε σαν ισάξιοι συνεργάτες και να πάμε μπροστά. Το θέμα είναι να γλυτώσουμε τα χειρότερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. εμεις οι μαλακες οι φιλιατρινοι φταιμε που παμε και πηγαιναμε για καφε, για ποτο για ψωνια οι κυριες ..και τους καναμε μαγκες καλα να παθουμε......και τους γεμιζουμε καθε μερα τις καφετεριες.......δεν εχω δει ομως εναν τουρκοσπορο να ερθει για καφε στα φιλιατρα η να ψωνισει......!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ 6ΜΗΝΟ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ?

    ΚΑΦΕ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ. ΠΟΤΟ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ. ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ.
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ.
    ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.

    ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΝΙΟΥΖ ΟΡΑΓΝΩΣΕ ΤΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΣ ΤΡΥΦΙΛΙΑΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ.
    Ο ΚΑΛΤΖΑΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΕ 1 ΦΟΡΑ
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ
    ΟΙ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΕΙΝΑΙ 30 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
    ΓΙΑ 1 ΧΑΡΤΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ??
    ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΤΟΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΟΣ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ
    Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΦΙΛΙΑΤΡΑ-ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ ΜΑΖΙ
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΟΥΣ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΠΗΔΑΓΑΜΕ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ,ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΣ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΑΓΑΜΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΛΙΟΤΡΙΒΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ
    "ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΓΥΦΤΟ ΠΑΡΑ ΣΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟ"
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΠΟΛΥΚΑΙΓΕΤΑΙ
    ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.
    ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΝ ΦΙΛΙΑΤΡΑ-ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ.
    ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕ 1 ΦΩΝΗ
    Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ η ΣΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ
    ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ.ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΦΥΛΙΟΣ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΛΥΠΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΤΙΘΟΝΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ...ΑΡΑΓΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ??????ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ????ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΑΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ-ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ-ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΥ.ΚΑΜΙΑ ΠΟΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 3 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΩΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ.ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΜΠΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ.ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ Ο ΝΕΟΣ ΔΗΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΔΕΝ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΙΣΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ.ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.ΕΙΤΕ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ ΕΙΤΕ ΚΥΠΑΡΙΣΙΩΤΕΣ ΕΙΤΕ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΙΩΤΕΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΑΙ ΤΡΩΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΘΕ ΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΑ.ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΑΛΩΣΤΕ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΜΕ.ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΨΕΥΤΟΠΕΡΗΦΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΕΓΩΙΣΜΟΥΣ.ΘΑΝΑΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος είπε...

    kastro ,iliovasilema, thea, pano poli, kato poli, paralia ,,clubs, orea plateia,kalo poleodomiko sxedio,istoria,katharo koutelo[...]

    Σωστά! Με αυτή τη λογική όμως να γίνει πρωτεύουσα του νομού Μεσσηνίας το Μαυρομάτι Ιθώμης κι ας εχει 200 κατοίκους. Έχει καλύτερο κάστρο από τη Καλαμάτα, αξεπέραστη θέα, σπουδαιότερη είναι η ιστορία της αρχαίας Μεσσήνης από αυτή της Καλαμάτας κλπ κλπ. Για τους ίδιους λόγους, έδρα του νέου δήμου Οιχαλίας να γίνει το εγκατελειμένο εδώ και 200 χρόνια χωριό Γαρδίκη.
    Όσο αφορά ότι τα νυχτερινά κλάμπ, είναι πράγματι πολύ σημαντικός λόγος στην επιλογή έδρας δήμου. Αν θέλουν λοιπόν τα Φιλιατρά να γίνουν έδρα να ξεκινήσουν άμεσα να φτιάχνουν μπουρδέλα και κλάμπ.
    Τέλος πάντων.
    Εντύπωση μου κάνει που το Φιλιατρά news δε ξαναέβγαλε ανάρτηση μετά από αυτή. Τι "κάτσατε" σαν της κότες μωρέ; Άντε κουνιθήτε και φέρτε τα πάνω κάτω! Δεν είσαστε μόνοι σας. Εμείς από την άλλη πλευρά της Μεσσηνίας είμαστε στο πλευρό σας. κουνιθήτε μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Το κακό ήρθε!!!
    Και φταίνε όλοι...
    Όλοι όσοι έχουν εμπλακεί με τα κοινά με του Δήμου έχουν ευθύνη, πρώην και νύν. Πασοκικοί και Νεοδημοκράτες. Οι ίδιοι υποβάθμιζαν την πόλη σιγά-σιγά και την έκαναν χωριό. Τι να πρωτοθυμηθούμε...Οι γνώμες πολλές όπως και τα σχόλια αε αυτό εδώ το post. Άλλα θυμού πρός τους "γείτονες", που εμείς τους κάναμε απο ναύτες...καπεταναίους (υπάρχει η γνωστή παροιμία "οι ναύτες που γ......με γίναν καπεταναίοι), δίνοντας τους τα λεφτά μας στα μαγαζιά τους, στις αγορές τους, στα ορθάδικα τους, στις παραλίες τους, λες και 'μείς δεν τα είχαμε όλα αυτά...
    Άλλα πικραμένα, γράφτηκαν σχόλια με προτάσεις (ανεκδιήγητες κάποιες φορές), μας θυμήθηκαν και οι Γαργαλιανιώτες....
    Και τώρα τι γίνεται? Θα βγούμε στους δρόμους? Να κερδίσουμε τί? Τίποτα πιστεύω...με αυτή τη μορφή αντίστασης...εδώ χρειάζονται σκληρότερα μέτρα...."ο ασθενής έπρεπε να τοποθετηθεί επί της χειρουργικής κλίνης..." όπως έλεγε και κάποιος κάποτε, που μπορεί να τον κλείσαμε φυλακή, τον θυμόμαστε ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας όμως. Χρειάζονται σκληρά μέτρα και "αντάρτικο" για να γυρίσει το κλίμα, και ο χρόνος ειναι ελάχιστος. Με συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις δεν γίνεται τίποτα. 2 εκκατομυριάκια λαού είχε μαζέψει ο αείμνηστος Χριστόδουλος για τις ταυτότητες...ε και? Η ταυτότητα μου δεν γράφει πλέον το θρησκευμά μου επάνω της. Το μόνο που με στεναχωρεί ειναι το όνομα του καινούριου Δήμου. Δήμος Τσοπαναραίων θα πρέπει να λέγεται, με έδρα την Τσοπαναριά. Γιατί - συγχωρήστε με Κυπαρισσιώτες - τσοπαναραίοι ήσασταν, είστε και θα είστε κύριοι της Κυπαρισσίας, και όσα μοντέρνα και φανταχτερά ρούχα να φορέσετε, όσα αρώματα πανάκριβα Παριζιάνικα να εφαρμόσετε πάνω σας, το χνώτο σας, η ψυχή σας και η παιδεία σας θα είναι επιπέδου τσοπάνη και ζωοκλέφτη και βιαστή γηραιών κυριών τύπου Μπέσκου. Και το ξέρετε βαθιά μέσα σας...
    Φιλιατρά...καληνύχτα και...αντίο.
    Θα λέμε κάποτε στα παιδιά μας και στα παιδιά των παιδιών μας πως καταγόμαστε απο έναν τόπο όμορφο και ξακουστό, που τώρα δεν υπάρχει πιά, κάτι σαν τις αλλησμόνητες πατρίδες, που χάθηκε απο φίλια χέρια, απο προδοσία, κι όχι απο χέρι εχθρικό.
    Ευχαριστώ.
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Μαίρη Παναγιωτακοπούλου29 Απριλίου 2010 στις 12:14 μ.μ.

    Κύριε Αγγελή, κάνετε λάθος! Σας προτείνω λοιπόν, να ξαναδιαβάσετε τα λεγόμενά μου περί Καλλικράτη.
    Έγραψα λοιπόν
    «Κυπαρισσία, αρκετά πήρες τις τελευταίες δεκαετίες! Ιστορικά, τα κονδύλια ανάπτυξης μοιράστηκαν άνισα και εσύ απολάμβανες τη μερίδα του λέοντος… Λέμε Όχι στη συνένωση μαζί σου!
    Σήμερα, οι Γαργαλιάνοι βρίσκονται στο επίκεντρο του νέου τουριστικού προορισμού που ακούει στο όνομα Costa Navarino και η συνένωση Γαργαλιάνων και Φιλιατρών θα ενισχύσει αυτή την προσπάθεια.
    Λέμε Ναι στην Ενοποίηση των Φιλιατρών / Γαργαλιάνων με Έδρα τους Γαργαλιάνους. Σε ένα κλίμα συνέργειας και συλλογικότητας, μπορούμε να αναδείξουμε έναν δυνατό Δήμο για κάθε είδους ανταλλαγές στον κοινωνικοπολιτιστικό, τον οικονομικό και τουριστικό τομέα.
    Μαζί μπορούμε! Μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες, στο όνομα της προόδου και της ευημερίας του τόπου μας.»
    Και μου απαντήσατε
    «Εκνευριζομαι ιδιαιτερα κυρια Παναγιωτακοπουλου, που εσεις ως μελος περιβαλλοντικου συλλογου εκθειαζετε το εκτρωμα του costa navarino!! Ταυτοχρονα λυπουμαι που βλεπω ενα ατομο με τετοιες ευαισθησιες να κινειται σε αυτο το δρομο...»

    Η πρόθεσή μου ήταν απλά να αναφέρω ότι η περιοχή μας είναι πλέον ένας τουριστικός προορισμός. Τίποτα άλλο!!!!!!!!! Άλλωστε, ο αγώνας μας για μια βιώσιμη ανάπτυξη με σεβασμό στο Περιβάλλον αποδεικνύει το αντίθετο.

    Μαίρη Παναγιωτακοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Κρεσεφόντη δεν κάναμε άλλη ανάρτηση για να αφήσουμε τον κόσμο να εκφραστεί και να μην χαθεί το θεμα παρακάτω.
    Και μια μέρα να μην κάνουμε αναρτήσεις δεν έγινε και τίποτα.
    Το μείζον θέμα είναι ο Διαλυκράτης του Ραγκούση.
    Το θέμα δεν θα μείνει έτσι. Το χωριό της Κυπαρισσίας ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΣ.

    Είναι η 5η πληθυσμιακά πόλη στον νομό και η τρίτη στην Τριφυλία.
    Αναμένουμε την αποψινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Φίλοι και συμπολίτες ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ, λέξεις όπως τουρκόσποροι κλπ θα σας παρακαλούσα όλους να λείπουν από το λεξιλόγιο μας, νομίζω πως έτσι χάνουμε το δίκιο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Στο Δήμο Ελληνικού ξεκίνησαν απεργία πείνας για να μην συννενωθούν μα την Αργυρούπολη (τον Δήμο όπου κατοικώ).
    Χρεάζοντα μετρά...σκληρά και γρήγορα κύριοι.
    Παραθέτω κάποιες σκέψεις:
    1. Αξιοποίηση των μη "καμμένων πολιτικών στελεχών" (π.χ. Βασίλης Παπαθεοδοσίου). Εγω κι εσύ φίλε Βασίλη - αλλά και άλλο Φιλιατρινοί - έχουμε κάνει πολλά για τον Αντώνη το Σαμαρά (και σαν ΠΟΛ.ΑΝ. αλλά και τώρα) και μάλλον ήρθε η ώρα να ανταποδώσει.
    2. Αξιοποίηση όλων των ανθρώπων των γραμμάτων και της τέχνης (π.χ. Τζένη Δριβάλα, Γρ. Χαλιακόπουλος, κλπ.).
    3. Αξιοποίηση όλων των επιχειρηματιών με Φιλιατρινή καταγωγή. Πιστεύω πως ο Μπάμπης ο Βωβός όπως κατάφερε να μην πειραχτεί η Βωβόπολη (ΜΑρούσι) απο την Κηφισσιά, μπορεί να κάνει το ίδιο και για τα Φιλιατρά.
    4. Αξιοποίηση όλων των απανταχού Φιλιατρινών του εξωτερικού και ειδικά της Αμερικής. Έχουν μεγάλη δύναμη.
    5. Σύσσωμη παραίτηση του Δημοτικού συμβουλίου, συμπεριλαμβανομένου και του Δημάρχου σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Άλκη δεν την έχεις ανάγκη την σύνταξη θέλω να πιστεύω.
    6. Κατάληψη και κλείσιμο όλων των εναπομείναντων ΔΕΚΟ και Υπηρεσιών του Δημοσίου (Άραγε υπάρχει κάτι τέτοιο? Γιατί όταν τα έπαιρναν σιγά-σιγά όλα απο την πόλη, οι άρχοντες έκαναν τίς "πάπιες" όλοι μαζί. Άραγε δεν έβλεπαν που οδηγείτε το πράγμα?).
    7. Ενυπόγραφη δέσμευση όλων των Φιλιατρινών για συνηδειτή αποχή όλων των ειδών εκλογικών διαδικασιών.
    8. Καμμία υποβολή φορολογικής δηλώσεως απο Φιλιατρινό (εκεί να δείτε πόνο, ο Ραγκούσης).
    9. Αποκλεισμός της Εθνικής οδού. Μόνο οχήματα με Φιλιατρινών συμφερόντων προιόντα να έχουν πρόσβαση απο και πρός την πόλη.
    10. Προσφυγή σε πάν ένδικο μέσο. Τα Φιλιατρά και λόγω θέσης (στη μέση), αλλά και λόγω πληθυσμού (για να μην μιλήσω για ιστορία χιλιάδων ετών...Αλήθεια όταν υπήρχε ο Δήμος Εράνης η Κυπαρισσία τι δήμος ήταν....Τσοπαναραίων η ζωοκλεφτών, όπως είπα και πιο πάνω?)ούτως ή άλλως δικαιούνται την έδρα.
    Ας δημοσιεύσει κάποιος παρακαλώ την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Για να ξέρουμε κι εμείς οι μακρινοί τι γίνετε...
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΛΥ. ΘΑΝΑΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Συγνώμη, αλλά δεν πρέπει να προσβάλλει κανείς την Κυπαρισσία. Δουλειά της έκανε και κάνει. Το θέμα είναι γιατί να ανακατεύεται πάντα στις δικές μας δουλειές!!! Δε ζητήσαμε εμείς Δήμο Τριφυλίας με έδρα τα Φιλιατρά, για να φανούμε ανώτεροι από την Κυπαρισσία. Εμείς ζητήσαμε την αυτονομία μας ή έστω την αναγνώριση μας, γιατί όπως και να έχει είμαστε τρίτοι σε πληθυσμό στη Μεσσηνία ανάμεσα σε 29 Δήμους και 2 Κοινότητες. Η Κυπαρισσία καλά θα κάνει να ασχολείται με τα δικά της προβλήματα και να μας αφήσει στην ησυχία μας. Δήμος σημαίνει λαός και ο λαός των Φιλιατρών θα έχει λόγο σε αυτήν την απόφαση, και δε θα κάτσει να τον εκμεταλλεύεται ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. filiatrinoi xeshkwtheite...prepei oloi na antidrasoume k na paroume thn edra....den mporoun na mas ta pernoun ola oi tourkosporoi...eimaste h deuterh megalyterh polh se plhthysmo ths messhnias...exoume megalh oikonomikh dymamh logw ths agrotias k den nomizw na to amfisvhtei kaneis auto...''taizoume olh thn ellada''...den einai dynato na parei i kyparissia thn edra epeidh oi politikoi einai kyparissioi(opws ekanan k me ton vrwmero ton kalatzako pou mas phre to nosokomeio)......XESHKWTHEITE TWRA!!!!!!Dionysis Filiatra...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. αν οι πολιτικοί ήταν έντιμοι θά έκαναν δημοψήφισμα σε όλη την Τριφυλία για να αποφασίσει ο λαός ποιά πόλη θέλει για Δήμο...αλλά με τα...αποφασίζουμε και διατάσσουμε προσπαθούν να μας επιβάλλουν σαν πρωτεύουσα του ενιαίου Δήμου αυτούς που έχουν σταματήσει την ανάπτυξη σε όλη τη Δυτ. Μεσσηνία...
    δεν ειναι τυχαίο ότι ολοι οι αλλοι Τριφύλιοι σιχαίνονται την Κυπαρισσία...
    Ενας Φιλιατρινός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ...ο παραλογισμός συνεχίζεται και θα συνεχίζεται εφ΄όσον εμείς οι Φιλιατρινοί δεν αντιδρούμε, πάντα είμαστε τα καλά παιδιά-μαλάκες της περιοχής.
    Ο Αλκης πρέπει να πάρει τις πρωτοβουλίες που πρέπει...για να καταλάβουν ότι δεν είμαστε οπως παλιά που λέγαμε...ναι σε όλα.
    ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΕΤΣΙ...ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΩ ΤΩΡΑ..ΤΟΤΕ...ΠΟΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΡΑ!!!
    Αν όχι τώρα, τότε πότε; άν όχι εμείς τότε ποιοί;
    ΖΗΤΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Θα διεκδικήσουμε όσα μας αξίζουν! Και θα αποφασίσουμε εμείς με ποιόν θέλουμε να συνενωθούμε!!
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ!
    Δε θα αποτελέσουμε εμείς τα πληθυσμιακά και οικονομικά θεμέλια για την άνοδο της Κυπαρισσίας, για να καταλήξουμε χωριό της!! Φτάνει πια με τα λεφτά μας σε αυτούς...
    ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ , ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΣΤΗΝ ΤΡΙΦΥΛΙΑ..ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Μα τι λέτε και γράφετε ρα παιδιά? Δεν φταίνε οι Κυπαρισσιώτες? Μα αν είχαν τσίπα, λεβεντιά και κυρίως φιλότιμο (λέξη αμιγώς ελληνική, μάλλον δεν την γνωρίζουν), οι ίδιοι θα αντιδρούσαν στον Καλλικράτη. Ποιά ειναι η πόλη, ο Δήμος με ιστορία χιλιάδων ετών? Τα Φιλιατρά....Ποιά είναι η πόλη που τοπογραφικά ειναι στο κέντρο της Τριφυλίας? Τα Φιλιατρά....Ποιά ειναι η πόλη με τον περισσότερο πληθυσμό στην Τριφυλία? Τα Φιλιατρά....΄Εδρα του Δήμου Τριφυλίας τα Φιλιατρά λοιπόν και μάλιστα με το όνομα ΔΗΜΟΣ ΕΡΑΝΗΣ. Γιατί να υπάρχει Δήμος Νέστορος μόνο? Είτε το θέλουν, είτε όχι κάποιοι - τάχα μου προοδευτικοί - είμαστε και οι αρχαιότεροι, και οι πολιτισμικότεροι (ακόμα και το καρναβάλι πολιτισμός ειναι βλαχοτσοπαναραίοι Κυπαρισσιώτες), και οι πολυπληθέστεροι, ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ!!!
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ας πούμε και μερικές αλήθειες λοιπόν.
    1. Από τις βρισιές σας προκύπτει το πολιτιστικό επίπεδό σας για το οποίο κόπτεστε.
    2. Αν οι Κυπαρίσσιοι είναι τουρκόσποροι, εσείς όπως και ο υπόλοιπος ελληνικός λαός τι είμαστε δηλαδή;.
    3. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά όλοι οι Κυπαρίσσιοι το φέρουν βαρέως που ο τελευταίος σταθμός του τραίνου είναι στην πόλη τους.
    4. Το νοσοκομείο βρίσκεται εδώ γιατί ένας σπουδαίος άνθρωπος φρόντισε να δώσει τη μεγάλη περιουσία του για να γίνει αυτό. Φταίει αυτός ο έξυπνος Κυπαρίσσιος που άφησε την περιουσία του για να γίνει το Νοσοκομείο με τον όρο ότι αν καταργηθεί, η περιουσία θα επανέρχεται στους κληρονόμους του; Ας κάνατε κι εσείς κάτι ανάλογο. Γιατί πάμπολλες φορές και πολλοί προσπάθησαν να το κλείσουν αλλά σκοντάφτοντας στους όρους, δεν τα κατάφεραν.
    5. Τα Φιλιατρά είναι μια άχρωμη φτωχή πόλη χωρίς καμία προσωπικότητα και χωρίς καμία προοπτική ανάπτυξης, σε αντίθεση με την Κυπαρισσία. Όταν πρωτοήρθα στη Μεσσηνία έμεινα στον Αγρίλη κι επισκέφθηκα και τις δύο πόλεις. Η Κυπαρισσία μου άρεσε υπερβολικά κυρίως η Άνω Πόλη και η Παραλία, ενώ τα Φιλιατρά καθόλου. Ο Αγρίλης επίσης μου άρεσε. Όχι όμως η θάλασσα του ούτε ο πύργος του. Η πρώτη εντύπωση που είχα μπαίνοντας στα Φιλιατρά, βλέποντας και το αντίγραφο του Πύργου του Άιφελ ήταν αποκαρδιωτική. Θα μου πεις γούστα είναι αυτά. Έλα όμως, που έχω διαβάσει και κάποια άρθρα άλλων Αθηναίων περιηγητών που συμφωνούν μαζί μου.
    6. Γύφτοι οι Κυπαρίσσιοι; Ελάτε τώρα. Για κάντε μια βόλτα και στις δύο πόλεις για να δείτε που υπάρχουν γύφτοι.
    7. Γα….τε τις γυναίκες τους; Έχετε μετρήσει πόσες Φιλιατρινές είναι παντρεμένες και μένουν στην Κυπαρισσία; Το αντίθετο δεν νομίζω να συμβαίνει, τουλάχιστον από όσο ξέρω εγώ. Και αυτό βέβαια είναι νόμιμο, αλλά πριν παντρευτούν τις είχαν φιλενάδες…
    Γι αυτό ηρεμήστε παιδιά, ηρεμήστε και όλα θα πάνε καλά να το δείτε. Είναι αρχή και σας φαίνεται δύσκολο. Σιγά σιγά θα το ξεπεράσετε και θα το ξεπεράσουν και οι Κυπαρίσσιοι. Φτάνει να δείξουμε όλοι μαζί ψυχραιμία και να ανασκουμπωθούμε για το καλό του τόπου μας. Ότι είναι καλό για τους μεν είναι καλό και για τους δε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΥ
    ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΤΕΛΟΣ ΑΓΡΑΣ ΚΑΙ ΕΔΡΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ
    ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ
    ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΙΣΕΙ Ο ΚΟΥΣΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. για πάντα θα μείνουμε φιλιατρινοί..κουφάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Το τι αρέσει και το τι δεν αρέσει είναι άσχετο με τους Δήμους! Σε άλλους αρέσει η Κυπαρισσία και σε άλλους τα Φιλιατρά! Το γούστο όμως δεν αποτελεί κριτήριο για την έδρα Δήμου, αν είναι δυνατόν!! Επειδή δηλαδή σας αρέσει πρέπει να την κάνουμε και έδρα;;; Τα στατιστικά στοιχεία δίνουν δίκιο στα Φιλιατρά. Εγώ συμφωνώ με την ιδέα του Δήμου Τέλλου Άγρα και να είμαστε με Γαργαλιάνους κι ας χτυπιούνται οι βουλευτές... Μας πρήξατε με την Κυπαρισσία, δεν τη θέλουμε πως να το κάνουμε... Δικαίωμα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμε των 2:43, μάλλον ή γαμπρός είσαι ή κάποιος υπάλληλος που ήρθε στην περιοχή...κι έμεινε.
    Άκου λοιπόν και κάποιες άλλες αλήθειες...
    1. Πολιτισμένοι είμαστε, όχι μαλάκες.
    2. Εμείς δεν αισθανόμαστε έτσι. Αν εσύ αισθάνεσαι Τουρκόσπορος, άλλαξε εθνικότητα, οι Τούρκοι θα σε δεχτούν (αφού πρώτα σε σοδομίσουν) με ανοιχτές αγκάλες.
    3. Το φέρουν βαρέως? Γιατί, επειδή δουλεύουν τα μαγαζιά, τα ταξί, τα ξενοδοχεία τους και τα εστιατόρια τους? Εκτός αν εννοείς ότι βαρέθηκαν να κάνουν....την μηχανή (γιαυτό και οι αναφορά στις Κυπαρισσιώτισες).
    4. Το Νοσοκομείο έφυγε με πολιτική βούληση και εντολή, η οποία ειναι υπεράνω κλήρων και λοιπών εκβιασμών σε μια διαθήκη κάποιου τυχάρπαστου πλούσιου. Χιλιάδες κληροδοτήματα έχουν περάσει στο κράτος και τα έχει κάνει ότι γουστάρει. Για να μάθεις λοιπόν - αφού εσύ ήρθες πολύ αργότερα στην περιοχή - ενας καταραμένος βουλευτής ονόματι Καλαντζάκος το πήγε στην Κυπαρισσία, όπου οι συμπατριώτες του τον τίμησαν αναλόγως πετώντας του αυγά αργότερα.
    5. Άχρωμη και φτωχή ειναι μάλλον η γενετειρά σου, και όχι τα Φιλιατρά, που μιλάει για αυτά όλη η υφήλιος. Για ποιούς "περιηγητές" μιλάς? Σίγουρα όμοιοι σου θα ειναι και αυτοί.
    Και επειδή έχεις αρχίσει να με εκνευρίζεις θα σταματήσω εδώ, γιατι θα παρεκτραπώ και δεν το θέλω. Θα σου πω όμως ενα πράγμα. Αφού δεν εισαι ούτε καν Μεσσήνιος, άσε τα θέματα να τα κουβεντιάσουν και να τα λύσουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι γηγενείς, κάτσε στα αυγά σου και στην Άνω Πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. K PANAGIOTAKOPOULOU DEN KATALABAINO POS APOKALEIS TOU GARGALIANOU!! KENTRO TOU COSTA NAVARINO..... ME POIA KRITIRIA??EAN EINAI DINATON.ENAS FILOS APO TIN PYLO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΔΡΑ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΟΠΟΤΕ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ!!! ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΣΕΛΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΔΡΑ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΟΠΟΤΕ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ!!! ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΣΕΛΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ότι και να λέμε τόρα πάει...Όλα τελείωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Καλά καλά, τώρα θα αρχίσει το καλό.... Συντονιστείτε στο Ράδιο Νίκη και θα δούμε τι έχει να γίνει στο Δημοτικό Συμβούλιο.... Σημειωτέον, και οι Γαργαλιάνοι σήμερα έχουν συμβούλιο, οπότε ειλημμένες αποφάσεις δεν υπάρχουν και μη μεταδίδετε αβέβαιες πληροφορίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Καλησπέρα σε όλους!Είμαι Φιλιατρινός στην καταγωγή και ετοιμάζομαι να πάρω τα δικαιώματά μου από τα Φιλιατρά και να μεταδημοτεύσω!Λυπάμαι για την συνεχιζόμενη κατηφόρα των Φιλιατρών που εδώ και χρόνια δεν αντιλαμβάνεται κανείς πως θα γίνουν τελικά Κοπανάκι(Συγγνώμη για τους φίλους Κοπανακιότες!)Είναι απίστευτο να γίνονται έδρες δήμων, χωριουδάκια σαν τον Μελιγαλά και την Καρδαμύλη ή την Πύλο(γιατί δε μιλάμε για το χωριό των 1000 κατοίκων).Αλλά ακόμα περισσότερο θλίβομαι για το επίπεδο των σχολίων στο blog που πραγματικά με έχει αφήσει άναυδο!Τελικά δεν είναι τυχαίο που η Κυπαρισσία γίνεται έδρα καθώς το επίπεδο μερικών συμπατριωτπων μου από τα Φιλιατρα είναι ενδεικτικό. Υ.Γ.Ο .....διεθνής(!)κόμβος Φαρακλάδα (με έλλειψη έστω και απλής αναφοράς στα Φιλιατρά) δεν σας έκανε να πεθάνεται από τα γέλια!!!Ενδεικτικό του μυαλού ορισμένω στην περιοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Μπράβο ρε Παναγιώτη Κ. Αυτό να κάνεις...γιατί "Δρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται". Εδώ ο κόσμος καίγεται και εσύ τα δικαιωματά σου σκέφτεσαι. Μου θυμίζεις κάποιους πολιτικούς που την περίοδο της χούντας είχαν "αυτοεξοριστεί" εις Παρισίων και Αμερικής και γύρισαν με την μεταπολίτευση παρουσιαζόμενοι ως σωτήρες του Έθνους. Έτσι, κάνε τον ποντικό. Φύγε πρώτος τώρα που το καράβι έχει πάρει κλίση. Να μην σε αποκαλούν και χωριάτη οι φίλοι σου....
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. toy xronou stin d ethniki tha sas gamisoume...roufianoi,toyrkosporoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Βγάλε ανακοινωση ότι SOS SOS ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΟ ΡΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΦΙΑΛΕΣ ΑΙΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΗ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ SOS SOS-- ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ Η ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ----το ονομα του ασθενους ειναι ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ποια ανακοίνωση??? Δεν έχω λάβει κάτι.

    Στειλε μου την πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Δικαίαρχος ο Μεσσήνιος2 Μαΐου 2010 στις 12:42 π.μ.

    Προς κ. ΜΑΙΡΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ.
    Ειναι προφανες πως η κ. Μαίρη Παναγιωτακοπούλου,
    εχει μπερδευτει με τους πολλους ρόλους που θέλει να διαδραματησει.
    *Συζυγος "υποψηφιου" Δημαρχου Γαργαλιανων (ηρθε ο Καλλικρατης και χαλασε τα σχεδια...)
    *Μελος Περιβαλλοντικού-Πολιτιστικού Συλλόγου Γαργαλιάνων (εχει πολυ "περαση" η ενασχοληση με την "οικολογια")
    *ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΡΙΑ...
    Ετσι μονο μπορει να δικαιολογηθει ο ενθουσιασμός της για το οικολογικο εγκλημα costa navarino...
    Οικολογια και costa navarino δεν πανε μαζι, εκτος και αν θελεις να πουλησεις αγροτεμαχια στην περιοχη...!!!
    Τοτε, η οικολογια παει περιπατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.