Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Κλείνει ο Ο.Σ.Ε. της Κυπαρισσίας

Την είδηση την έμαθα χθές το βράδυ όταν περίμενα ένα συγγενή μου που ερχόταν με το τρένο.
Μπαίνοντας στον Ο.Σ.Ε. ήθελα να ρωτήσω τι ώρα περίπου έρχεται το τρένο.
Άνθρωπος εδώ, άνθρωπος εκεί... ΑΚΡΑ του τάφου σιωπή.
Καφενείο Κλειστό, υπάλληλος πουθενά, ένα έρημο κτήριο.
Αναγκάστηκα να περιμένω πότε θα έρθει το τρένο.
Μαζί μου ήταν και κάποιος άλλος κύριος (μάλλον Κυπαρίσσιος, μιας και δεν ρώτησα από λεπτότητα) τον οποίο και ρώτησα τι ώρα έρχεται το τρένο γιατί δεν είδα μέσα κάποιον υπάλληλο για να ρωτήσω.
Μου απάντησε ότι ούτε εκείνος ξέρει. Περιμένω την κόρη μου που έρχεται μου είπε.
Ο ΟΣΕ ετοιμάζεται να κλείσει... συνέχισε να μου λέει.
Κοίτα ερημιά που υπάρχει μέσα.


Να πω την αλήθεια μου δεν το πίστευα. Αλλά δεν μπορούσα και να το αμφισβητήσω.
Σήμερα διαβάζοντας το blog Trifylia News διάβασα αυτό που μου είπε το προηγούμενο βράδυ ο άγνωστος κύριος στον σταθμό.

Στο blog Trifylia News λοιπόν διαβάσαμε σήμερα το απόγευμα το εξής:
Όπως ήδη, σε προηγούμενες αναρτήσεις έχουμε γράψει, μπαίνει κι άλλο ένα, τέταρτο κατά σειρά "Λουκέτο" σε υπηρεσία στην Κυπαρισσία!!!
Στον Σταθμό του Ο.Σ.Ε.!!!...

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας και τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε, η "απόφαση" έχει ληφθεί εδώ και καιρό, απλά οι Υπεύθυνοι περιμένουν το κατάλληλο timing για να το ανακοινώσουν...

Ήδη πάντως έχει σταλεί έγγραφο στον ΟΣΕ της Κυπαρισσίας με το οποίο ζητείται, από τη Διοίκηση του Δημόσιου Οργανισμού, να τακτοποιηθούν και οι τελευταίες εκκρεμότητες και λεπτομέρειες, με εμπορεύματα, που ήδη έχουν σταματήσει να διακινούνται μέσω του ΟΣΕ, αλλά και με άλλο υλικό της υπηρεσίας...

Ακόμη, ζητείται να μεταφερθεί από την Κυπαρισσία σε άλλο προορισμό, ένα βυτίο με καύσιμα που χρησιμοποιούνταν για ανεφοδιασμό των τρένων, αφού μετά από λίγο, κανένα τρένο δεν θα πιάνει το Σταθμό της Κυπαρισσίας!

Επίσης η Θυγατρική του Ομίλου ΟΣΕ που ασχολείται με το τροχαίο υλικό κλπ, έχει δώσει "εντολή" να τακτοποιηθούν οι όποιες εκκρεμότητες και να μετακινηθεί το όποιο υλικό υπάρχει στην Κυπαρισσία...
Απόσπασμα από το Trifylia News

Μετά από αυτό αναρρωτιώμαστε. Είναι το 4ο λουκέτο που θα μπεί.
Επίκειται και 5ο???
Πού θα σταματήσει η κατηφόρα που μας έχουν βάλει???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.