Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Διάψευση από τον κ Σωτηρόπουλο για το κλείσιμο του Κ.Υ Φιλιταρών

Διάβασα την ανακοίνωση του Κου Λεβεντάκη και είμαι υποχρεωμένος να αποκαταστήσω την αλήθεια..

Κάποιοι, απ' ότι φαίνεται, παραπληροφόρησαν τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Τριφυλίας Κο Λεβεντάκη και του είπαν ότι υπάρχει απόφαση για κλείσιμο του Κέντρου Υγείας.

Δεν ξέρω ποιος μπορεί να ξέρει περισσότερα από τον Διευθυντή... Ποια είναι τα επίσημα χείλη, που είπαν στον Κο Λεβεντάκη κάτι .....

τέτοιο, αφού δεν είναι τα δικά μου.. Εμένα πάντως δεν με ρώτησε κανένας...

Είναι ΨΕΥΔΕΣ λοιπόν αυτό και καλό θα είναι να προσέχουμε τι λέμε και πώς το λέμε...

Αυτοί λοιπόν που παραπληροφόρησαν τον Κο Λεβεντάκη, να προσέχουν, γιατί η αναστάτωση της κοινωνίας χωρίς λόγο, μόνο κακό κάνει...

Δημήτρης Σωτηρόπουλος
Διευθυντής του Κ.Υ. Φιλιατρών

ΣΧΟΛΙΟ
Κ Σωτηρόπουλε την ίδια ακριβώς πληροφορία είχα κι εγώ σήμερα το πρωί.
Και διευκρινίζω ότι Δεν είμαι εγώ αυτός που ενημέρωσε τον κ Λεβεντακη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.