Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

Και επισήμως ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του για τον Δήμο Τριφυλίας ο Γιώργος Λεβεντάκης [ Video ]

Σε επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας του για τον Δήμο Τριφυλίας ανακοίνωσε σήμερα το μεσημέρι σε συνέντευξη τύπου ο Φιλιατρινός Επιχειρηματίας κ. Γιώργος Λεβεντάκης δηλώνοντας παρόν στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου 2019 παρουσιάζοντας παράλληλα και .....

την ονομασία του συνδυασμού του που όπως γράψαμε χθες θα είναι ΑΝ.Ο.Δ.Ο.Σ. και πρόκειται για μια Δημοτική Συνεργασία.

Κατεβαίνω ανεξάρτητος, Θα είμαι μόνος μου και το κάνω για τον τόπο μου την Τριφυλία τόνισε χαρακτηριστικά ο κ Λεβεντάκης.

Αναφερόμενος ο κ Λεβεντάκης στο πως αποφάσισε να κατέλθει υποψήφιος είπε πως είχε ενδοιασμούς για την κάθοδο του στον δήμο αφού γνωρίζει τα προβλήματα που έχει ο δήμος και στεναχωριέται που καθημερινά βλέπει την περιοχή να εγκαταλείπεται.
Υπήρξαν και αυτοί που μου είπαν να μην κατέβω γιατί θα στεναχωρηθώ, αλλά υπήρξαν και αυτοί που με παρότρυναν να κατέβω για να γίνει επιτέλους κάτι στην Τριφυλία.

Ο ίδιος ο κ Λεβεντάκης αναφέρθηκε και στο οικονομικό κομμάτι της αντιμισθίας του Δημάρχου λέγοντας ότι αν εκλεγεί Δήμαρχος, τα χρήματα της αντιμισθίας θα πηγαίνουν σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Δεν είμαι κανέναν πάμπλουτος αλλά έχω κάνει χρήματα για να περάσω καλά την υπόλοιπη ζωή μου τόνισε.
Τις επιχειρήσεις μου τις έχω μεταβιβάσει όλες στον γιό μου και είμαι περήφανος γι αυτόν.

Δείτε το Video με την ανακοίνωση της Υποψηφιότητας του.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.