Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Διαμαρτυρία Μπουραντώνη για το επεισόδιο στο γήπεδο της Εράνης

Την έντονη διαμαρτυρία του για το συμβάν που έλαβε χώρα στο ημίχρονο του αγώνα Εράνης Φιλιατρών - Ομόνοιας εξέφρασε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ο προπονητής των Φιλοξενούμενων Σωτήρης Μπουραντώνης,
Αναλυτικά τα όσα είπε:

Για μια ακόμη φορά θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά μου(ποδοσφαιριστές μου) για τον αγώνα που δώσαμε σήμερα στο γήπεδο Φιλιατρών που στάθηκαν με αξιοπρέπεια και με το αστείρευτο ενθουσιασμό,δύναμη και πάθος γι αυτό που αγαπάνε και ξέρουν καλύτερα να κάνουν μέσα στους αγωνιστικούς χώρους.

Εδώ θα ήθελα να σταθώ σε ένα ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ που γυρνάνε χρόνια πίσω το ποδόσφαιρο μας εν έτη 2016….
Ενώ όλα κυλούσαν ομαλά με τις δύο ομάδες να δίνουν τη ψυχή τους στον αγωνιστικό χώρο κι ενώ το σκορ είναι 0-1 στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου υπερ της ομάδας μας….
Εμφανίζονται 2 κύριοι οι οποίοι δεν ξέρω αν είναι παράγοντες ή φίλαθλοι αλλά αν ήταν φίλαθλοι τη δουλειά είχαν εκεί;;
Εν τέλει δέχτηκα επίθεση από τους εν λόγω κυρίους μπροστά στα μάτια των έκπληκτων ποδοσφαιριστών μου..αυτή η τρομοκρατία και η εξύβριση πέρασε προς τα αποδυτήρια των ποδοσφαιριστών μου με αποτέλεσμα στο δεύτερο ημίχρονο να επέλθει εκνευρισμός στην ομάδα μου!!

Με τις συμπεριφορές τους οι εν λόγω κύριοι μικραίνουν πολύ αυτή τη μεγάλη ομάδα…
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω ονομαστικά 3 κυρίους..τον κύριο Τριαντόπουλο και τον κύριο Ασημακόπουλο,παράγοντες της Εράνης όπως επίσης και έναν κύριο που δεν γνωρίζω το όνομά του δυστυχώς,ο οποίος φόραγε τη φόρμα της Εράνης.
Ήταν οι μόνοι που στάθηκαν με αξιοπρέπεια και προστάτευσαν το όνομα της μεγάλης Εράνης Φιλιατρών ζητώντας μου δημόσια συγνώμη για τη συμπεριφορά των αγνώστων κυρίων!!!

Υ.Γ. Πάνω απο όλα μιλάμε για ποδόσφαιρο και όχι για τραμπουκισμό.

Επίσης θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήριά μου στην πρωταθλήτρια Μεσσηνίας Εράνη Φιλιατρών,στους ποδοσφαιριστές αυτής της ομάδας που δίκαια κατέκτησε το πρωτάθλημα της Μεσσηνίας μέσα στους αγωνιστικούς χώρους!!Και επιτέλους να στεκόμαστε ΜΟΝΟ στο «ευ αγωνίζεσθαι» και να μην καταφεύγουμε σε τραμπουκισμούς…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.