Η εμφάνιση του Απόστολου Τζιτζικώστα στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 και τη Μαρία Χούκλη, ήταν το σημείο καμπής στη δημόσια παρουσία του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας.
Η σκηνική παρουσία του, .....
τα φραστικά λάθη και η ουσία όσων είπε, “τσαλάκωσαν” την εικόνα του νέου και άφθαρτου που επιχειρούσε να περάσει το επιτελείο του, και ήρθαν να επιβεβαιώσουν την αίθηση που είχε δημιουργηθεί από τις πρώτες κιόλας δημόσιες εμφανίσεις και ομιλίες του, ότι δεν διαθέτει ευχέρεια στον λόγο.
Ο Απόστολος Τζιτζικώστας βεβαίως δεν αποτελεί new entry, καθώς ήδη πλησιάζει τη δεκαετία συμμετοχής στα κοινά, μιας και εξελέγη βουλευτής Θεσσαλονίκης το 2007, και απέτυχε να επανεκλεγεί το 2009.
Στην ευρύτερη ελληνική κοινωνία ωστόσο ήταν άγνωστος, γι’ αυτό και οι πρώτες σχετικές παρουσίες του αποτελούν αντικείμενο μελέτης και σχολιασμού, επιβεβαιώνοντας τη διαπίστωση που είχε κάνει για τον Απόστολο Τζιτζικώστα στο ξεκίνημα της προεκλογικής μάχης ο Άδωνις Γεωργιάδης, ότι προσπαθεί να “δοξαστεί κρυπτόμενος”.
Πλέον, είναι ξεκάθαρο ότι, όσο περισσότερο εκτίθεται σε δημόσιες παρουσίες ο Απόστολος Τζιτζικώστας, δεν κερδίζει αλλά χάνει, και στο πλαίσιο αυτό εξηγείται το γεγονός ότι βγήκε “κονσέρβα”, δηλαδή με μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη στην εκπομπή “Mega Σαββατοκύριακο”, με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και τον Δημήτρη Τάκη.
Η δικαιολογία που διατυπώθηκε είναι ότι ο Απόστολος Τζιτζικώστας είχε προγραμματισμένη περιοδεία το πρωί της Κυριακής, όσοι έχουν στοιχειώδη εμπειρία προεκλογικής καμπάνιας ωστόσο, ξέρουν ότι τα επιτελεία φροντίζουν να αποφεύγουν τέτοιες κακοτοπιές, όταν αισθάνονται ότι ο υποψήφιός τους μπορεί να σηκώσει το βάρος.
Μετά την… οδυνηρή εμπειρία της συνέντευξης στον ΑΝΤ1, ωστόσο, είναι προφανές ότι το επιτελείο Τζιτζικώστα είναι πλέον περισσότερο προσεκτικό, και αποφεύγει τις… κακοτοπιές.
Υστερόγραα
Μπορείτε να δείτε την συνέντευξη Τζιτζικώστα πατώντας εδώ (στο 14ο Λεπτό του δελτίου)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.