Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Αντωνία Μπούζα: Σημαντικά τα οφέλη της από την Τουριστική έκθεση ΙΤΒ στην Γερμανία

Στη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο όπου συμμετείχαν 10.096 εκθέτες από 186 χώρες, σε 26 halls , με περισσότερους από 100.000 εμπορικούς επισκέπτες, η Πελοπόννησος πέτυχε μέσω της πολιτικής που ακολουθεί, δηλαδή της εξωστρέφειας του τουριστικού της προϊόντος, σημαντικά οφέλη.

Η άρτια οργάνωση των .....

συναντήσεων από πλευράς της Πελοποννησιακής αποστολής, η επιτυχής στόχευση συγκεκριμένων νέων αγορών και η ενεργός συμμετοχή στο φιλόξενο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου πολλών επιχειρηματιών του τουρισμού της Πελοποννήσου και εκπροσώπων του Ά βαθμού Αυτοδιοίκησης που είχαν την πρόνοια να κατανοήσουν το πλεονέκτημα της συνεργασίας με το Β βαθμό, οδήγησε σε επιτυχημένη παρουσία κι αισιοδοξία για τη νέα τουριστική σαιζόν.
Η Πελοπόννησος ως ενιαίο σύνολο πλέον, έχει πολλά δυναμικά στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει. Αυτό ήταν και το μήνυμα των τουριστικών πρακτόρων από διάφορες χώρες που μας προσέγγισαν με ενδιαφέρον, ρωτώντας και σχεδιάζοντας προγράμματα για όλους τους νομούς της Πελοποννήσου.

Όλοι έβλεπαν ως ευκαιρία συνεργασίας με την Πελοπόννησο την πύλη εισόδου της, δηλ. το αεροδρόμιο Καλαμάτας .Θετικά και μετρήσιμα λοιπόν τ´ αποτελέσματα της ΙΤΒ για τη Μεσσηνία, που κερδίζει συνέχεια έδαφος και νέες αγορές.
Η μεγάλη αγορά της Γαλλίας μέσω του τουριστικού ομίλου Τhalasso προσεγγίζει φέτος για αρχή τη Μεσσηνία και την Καλαμάτα, με προοπτική την άφιξη 25.000 επισκεπτών σε όλη την Πελοπόννησο.

Από τα μέσα Μαΐου με την επιτευχθείσα συμφωνία θα ενωθεί το Παρίσι με την Καλαμάτα μέσω νέας πτήσης στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, ενώ δέκα ξενοδοχειακά καταλύματα της πρωτεύουσας της Μεσσηνίας, θα δέχονται τους νέους επισκέπτες.
Η ενεργός στήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την οργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης 150 Γάλλων δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων, πέραν των λοιπών πρωτοβουλιών, είναι το κομβικό στοιχείο για τη συμφωνία.

Η Βηρυτός είναι η νέα αγορά που θα ενταχθεί στις νέες πτήσεις της AEGEAN και θα ενισχύσει τη Μεσσηνία και την Καλαμάτα, την οποία, δυναμικοί τουριστικοί πράκτορες της Μέσης Ανατολής επέλεξαν ως αρχή της συνεργασίας με την Πελοπόννησο.
Πάλι η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα ενισχύσει κι αυτήν την επιχειρηματική προσπάθεια, παρουσιάζοντας σε 100 προσκεκλημένους επιχειρηματίες στη Βηρυτό, τη διαφορετικότητα και μοναδικότητα του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου.

Η εξωστρέφεια που ακολουθεί η Περιφερειακή Αρχή Πελοποννήσου για την προβολή του τουριστικού της προϊόντος και οι συνεργασίες για κοινές δράσεις με φορείς και θεσμούς, όπως π.χ. με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, φέρνουν παρά τις δυσκολίες της Ελληνικής οικονομίας μηνύματα αισιοδοξίας για την τουριστική σαιζόν 2015, με την προϋπόθεση, της πολιτικής και οικονομικής σταθερότητας, που είναι το ζητούμενο για να προχωρήσουν απρόσκοπτα οι σχεδιασμοί .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.