Γράφει η Αντωνία Μπούζα.
Η τουριστική περίοδος αρχίζει με θετικούς οιωνούς για την Ελλάδα, σύμφωνα με τις πληροφορίες για τις προκρατήσεις, το εκδηλούμενο ενδιαφέρον μεμονωμένων επισκεπτών, οργανωμένων τουριστικών ομίλων και επενδυτών.
Η αίσθηση στην Ελληνική κοινή γνώμη αλλά και στη διεθνή, είναι πως η Ελλάδα τη φετινή τουριστική περίοδο θα κερδίσει το στοίχημα της αύξησης της επισκεψιμότητας.
Όλοι βλέπουν θετικά .........
πλέον τη Χώρα μας, αναγνωρίζουν τη δυναμική της στον τομέα του τουρισμού, τα πλεονεκτήματά της και την ηγετική της θέση στον πολιτισμό αλλά και στη διαφορετικότητα και μοναδικότητα του φυσικού περιβάλλοντος.Η Ελλάδα χωρίς κόπο είναι από μόνη της το πιο ισχυρό BRAND.
Η Κυβέρνηση με μεθοδικότητα και χαμηλούς τόνους, ενεργοποίησε τις δυνάμεις του Ελληνικού τουρισμού και πέτυχε με στόχευση την απαλοιφή αγκυλώσεων, δυσκολιών και παρατεταμένης αδράνειας που μας κρατούσαν πίσω.
Ενώ όμως προσδοκούμε από την αύξηση του τουριστικού ρεύματος περί τα 11 δις ευρώ που θα τονώσουν τα έσοδα της ασθενικής μας οικονομίας και θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας, απέναντι σ΄αυτήν την προοπτική δημιουργούνται αναχώματα.
Ποιά είναι αυτά; Η μιζέρια ορισμένων εκπροσώπων του πολιτικού μας συστήματος που ονειρεύονται συνεχή κοινωνική αναταραχή, πορείες, διαδηλώσεις, απεργίες τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, αποκλεισμούς δρόμων, εργασιακών χώρων κλπ χωρίς να τους απασχολούν οι επιπτώσεις τέτοιων συμπεριφορών.
Έχουμε πολλά να κερδίσουμε αν καταλάβουμε πως μπορούμε με κόπο μεν, μόχθο, πείσμα και μεράκι, να ξεπεράσουμε τα σημερινά οικονομικά προβλήματα και να κάνουμε βήματα προόδου και ανάπτυξης.
Η εικόνα που θα παρουσιάσουμε στους εν δυνάμει επισκέπτες μας, επιβάλλεται να είναι συνειδητοποιημένων ανθρώπων που ξέρουν ότι κατέχουν το άριστο τουριστικό πακέτο, που θα τους αποδώσει οφέλη και μπορούν να το διαχειριστούν.
Γενικός συναγερμός λοιπόν, για να ωφεληθούμε πολύπλευρα. Θέσεις εργασίας, έσοδα , αγροτικά προϊόντα, εξαγωγές , ναυτιλία, εμπόριο ,μεταφορές.Όλοι οι κλάδοι της οικονομίας συμμετέχουν και ωφελούνται από την αύξηση της τουριστικής επισκεψιμότητας.
Σε τοπικό επίπεδο επιβάλλεται να ξεπεραστούν τοπικιστικές λογικές, καλύτερη διαχείριση κονδυλίων και φυσικά συνεργασία της Αυτοδιοίκησης με την Κεντρική εξουσία.
Θεωρείται προκλητικό σήμερα να πασχίζουμε για συγκροτημένη τουριστική πολιτική και να σχεδιάζει ο κάθε ένας κατά το δοκούν και να κατασπαταλούνται πόροι, χωρίς κάποιο όφελος για την τοπική οικονομία.Με σύγχρονα αλλά και οικονομικότερα εργαλεία μάρκετινγκ και προβολής, θα πετυχαίναμε πολύ περισσότερα.
Δράττομαι της ευκαιρίας να αναδείξω το έλλειμμα στο νέο BRAND που η Περιφέρεια Πελοποννήσου δουλεύει και προωθεί αυτό το διάστημα.
Οι μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου δεν αναγνωρίζουν το PELOPONNESE ή το PELOPONNISOS και δεν παραπέμπουν στην όποια δουλειά παρουσίασε για το διαδίκτυο η Β΄ βάθμια αυτοδιοίκηση αλλά για να λάβουν οι χρήστες του διαδικτύου τις πληροφορίες που επιθυμούν πρέπει να θέσουν το πρόθεμα MYTHICAL . Αντιληπτή νομίζω η δυσκολία που υπάρχει και κάνει μη χρήσιμη για την πραγματική και ουσιαστική προβολή, την προσπάθεια που έγινε.
Συνεκτικότητα, σαφής προσανατολισμός ,συνεργασίες και …. πολύ περισσότερη οικονομία, είναι κάτι που λείπει από την Περιφέρεια Πελοποννήσου.