Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Διάψευση Kουσελά για δημοσίευμα της Zougla.gr

Δήλωση - αντίδραση για την φερόμενη ως καταγγελία εφοριακού από τη Θεσσαλονίκη απέστειλε ο πρώην βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Κουσελάς σχετικά με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Zougla.gr περί εμπλοκής ανθρώπων του γραφείου του κ. Κουσελά αλλά και του ιδίου σε σκανδαλώδη παρέμβαση τους υπέρ εταιρίας Πετρελαιοειδών.

Ο κ. Κουσελάς σε ανακοίνωση - Δήλωση του αναφλέρει για το Δημοσίευμα: ....

Τα φερόμενα ως καταγγελία εφοριακού από τη Θεσσαλονίκη που αφορούν στο γραφείο μου κ εμμέσως σ’ εμένα, είναι ανυπόστατα, αναληθή κ εξωπραγματικά. Σε όλη την πορεία μου κ ιδιαίτερα κατά τη θητεία μου στο Υπουργείο Οικονομικών εδώσα μάχες για την εφαρμογή των νόμων τη διαφάνεια κ τη δικαιοσύνη, όντας πάντα κοντά στους αδύναμους. Δεν θα επιτρέψω σε κανένα να σπιλώσει το όνομά μου με οποιονδήποτε τρόπο. Γι’ αυτό επιφυλλάσσομαι παντός νόμιμου δικαιώματός μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.