Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Λιμάνι Κυπαρισσίας, τέλος! Κατέρρευσε πλήρως τμήμα του προσήνεμου μόλου. Ολοκληρωτική καταστροφή (Φωτογραφίες)

UPDATE VIDEO

Αυτό που όλοι φοβούνταν στην Κυπαρισσία, αλλά ήταν προδιαγεγραμμένο εξαιτίας ευθυνών Αρχών, υπηρεσιών και κακοτεχνιών στο λιμάνι Κυπαρισσίας, δυστυχώς έγινε τη νύχτα της Πέμπτης – ξημερώματα Παρασκευής.

Κατέρρευσε ........

πλήρως το τμήμα του μόλου που ένωνε τον παλιό με τον καινούργιο προσήνεμο μόλο. Το τμήμα, δηλαδή, που από προηγούμενες θαλασσοταραχές και κυματισμούς είχε σπάσει σε τρία κομμάτια και είχε πάρει επικίνδυνη κλίση.

Από την κατάρρευση του τμήματος αυτού και το γεγονός ότι και το κομμάτι στην άκρη του παλιού προσήνεμου μόλου είχε «απογυμνωθεί» από βράχους (στην εξωτερική του πλευρά) οι οποίοι τον προστάτευσαν από τους κυματισμούς, πλέον αποκόπηκε και αυτό το κομμάτι του παλιού προσήνεμου μόλου, πήρε επικίνδυνη κλίση και είναι έτοιμο να καταρρεύσει και αυτό.

14 εκατομμύρια ευρώ, πήγαν στο αέρα και τα πήρε η θάλασσα.

Αλιείς και κάτοικοι της περιοχής είναι θλιμμένοι και οργισμένοι με αυτή την τραγική εξέλιξη και ρίχνουν ευθύνες σε δημοτικές, νομαρχιακές, περιφερειακές Αρχές και υπηρεσίες, ενώ ζητούν να παρέμβει η δικαιοσύνη και να αναζητηθούν και καταλογιστούν ευθύνες για το έγκλημα που έγινε στο λιμάνι Κυπαρισσίας!









Ηλίας Γιαννόπουλος - Θάρρος



22 σχόλια:

  1. Ο Πρώην Διαχειριστής15 Μαρτίου 2013 στις 4:52 μ.μ.

    Εγω πάλι θα ήθελα την παρέμβαση του Εισαγγελέα να διερευνήσει τους λόγους που υπήρχαν για να πεταχτούν τόσα εκατομμύρια για ενα λιμάνι ΑΧΡΗΣΤΟ Που ακόμα και με τόσα λεφτά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να λειτουργήσει, να χρειάζεται ΤΕΧΝΗΤΟΥΣ ΥΦΑΛΟΥΣ, και γενικά για την δημιουργία ενός λιμανιού που όποιος το δεί ΝΟΜΙΖΕΙ ότι θα έρθει κανα κρουαζιερόπλοιο.....
    ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ για ένα έργο Βιτρίνας και μόνο.

    Φυσικά κρουαζιερόπολοιο ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ παρά μόνο κάτι ψαρόβαρκες, αντε και κανα ιστιοφόρο.
    Πετάχτηκαν τόσα εκατομμύρια .... στον αέρα... για έργο βιτρίνας....
    Και ιδού τα αποτελέσματα..... Λεφτά πεταμένα σε ένα έργο παρωδία.

    Μπορεί η άποψη μου να μην αρέσει σε κάποιους Κυπαρίσσιους. Ελάχιστα όμως με ενδιαφέρει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα έπρεπε να είχαν γίνει άμεσα παρεμβάσεις και εργασίες προστασίας από το Δήμο Κυπαρισσίας,έτσι ώστε να αυξανόταν η προστασία της πληγείσας περιοχής! Ο δήμαρχος και οι σύμβουλοί του ας αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους. Πρέπει να δοθούν καθαρές εξηγήσεις για το ποιός φταίει και πετάχτηκαν τόσα χρήματα σε ένα έργο παρωδία όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και ο προηγούμενος γράφων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ντροπη σε ολουσ τουσ πολιτικους δημαρχους νομαρχες περιφεριεαρχες αντιπεριφερειαρχες αντιδημαρχους. ολο το σκυλολοι.εισαγγελεασ δεν υπαρχει να τους κοψει τον κ@λο;;;;;;;; φυλακη ολοι τουσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΣΥ ΠΡΩΗΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΕΣΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΑΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.
    ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΩΣΤΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ Κ Η ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΚΕ. ΤΑΤΟΥΛΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΑΛΕΥΡΑΣ ΔΡΑΚΟΣ ΣΑΜΠΑΖΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΤΗΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΣΕΙ ΦΥΛΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ρωτήσω γιατί φταίει ο Τατούλης;
      Ο Τατούλης το έφτιαξε;
      Ο Κόλλιας το έφτιαξε;
      Σε τι φταίνε αυτοί οι δυο και όχι μόνο οι προηγούμενοι;

      Διαγραφή
  5. Ο ΡΑΤΑΤΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΥΡΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΣΕΥΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ο ΠΑΤΣΑΡΙΝΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΤΑΤΟΥΛΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΥΡΑΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΛΕΓΕΙ. ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ Ο ΔΡΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΠΑΖΩΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΡΓΟ. Η ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. ΚΑΡΑΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΔΗΜΟΣ ΦΤΑΙΝΕ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΤΕΧΝΗΤΟΣ ΥΦΑΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ. ΤΙ ΠΑΤΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΡΩΗΝ;;; Ο ΚΟΛΛΙΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ. ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με τη λογικη του Filiatra News δεν εχει υθυνη κανενασ αλλα οι εργατες που το φτιάξανε ή φταίει η θάλασσα που έχει κύμα,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, σοβαρευτείτε κύριοι και κυρίες. να στηριζετε τατουλη κολλια πουλο αλλα σοβαρευτείτε...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φταίνε και Τατούλης και Κόλλιασ (μαζί με τους προηγούμενους) γιατι δύο χρόνια τώρα δεν εκαναν το παραμικρό για την διαφαινώμενη καταστροφη , αν και χρειαζόταν μικρή παρέμβαση , απλά.

    οσο για τουσ τεχνητουσ υφάλουσ που γράφεις παραπάνω , δειχνει οτι εισαι άσχετος με το θέμα του λιμανιου , αφού τεχνητόσ υφαλος σχεδιάζεται για την περιοχη κοντα στο Καλο Νερό για την αναπαραγωγή ψαριών.
    είπαμε να εισαι κομπλεξικός αλλά οχι και έτσι , το λιμάνι είναι απαραίτητο για μια περιοχή που θέλει να κινηθεί τουριστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν αγαπητόι συναναγνώστες ,επειδή βλέπω να κομπίαζουν οι σχολιαστες και παραδόξως και ο πρώην στον οποίο τρέφω μεγάλη εκτίμιση για τον τρόπο που σχολιάζει και καταγράφει τα γεγονότα, έδω να μου επιτρέψει έχει κάνει λάθος, κοιτά το δένδρο και χάνει το δάσος.
    Το Λιμάνι ξεκίνησε με ΤΣΙΓΓΑΝΟ ΗΛΙΑ, συνέχισε με ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗ και το όλο πρόβλημα ήταν οτι εξ αρχή η μελέτη ήταν ελλειπής. Καμμία γνώμη δεν ζητήθηκε από τους τοπικούς αλιείς που γνωρίζουν τα ρεύματα κ.τ.λ. όποιος έχει ασχολήθεί λίγο με τα λιμενικά τεχνικά έργα γνωρίζει πόσο σημαντικό είναι να μετρηθούν και να καταγραφούν οι πιέσεις που δέχετε ο λιμένας ανά κατεύθυνση, και σε αυτήν την διαδικάσία αν και το τεχνικό κομμάτι της μέτρησης γίνετε απο εξειδικευμένους μηχανικούς, τα σημεία μετρήσεων πρέπει να υποδειχθούν από κάποιον που γνωρίζει τα θαλλάσσία ρευματα της περιοχής. Επιπλέον και για να μήν κοροιδευόμαστε, το λιμάνι είχε/'εχει τον χαρακτηρισμό αλιευτικό καταφύγιο και ούδέποτε στόχευε στην προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων, αυτά είναι για αδαεις ψηφοφόρους που δεν έχουν καμμία τεχνική γνώση ή κοινή λογική και απλά πιστεύουν ότι τους λένε. Τέλος ευθύνες μέγιστες έχουν οι πολιτικοί προιστάμενοι των 2 δημάρχων που προανέφερα και εκτός από τον αρχικό εργολάβο, ο οποίος πήρε το έργο χωρίς να έχει προηγούμενη σημαντική εμπειρία σε λιμενικά έργα- τσεκαρετε το αυτό στον γάκελο του διαγωνισμού- και στους τοπικούς υπο εργολάβους....κοίτα τοπική ΟΝΝΕΔ πρόεδρος... που έπερναν τα βράχια από το παλαιό τμήμα , και τοποθετόντας τα στο νέο καταστρέφοντας ένα φυσικό κυμματοθραύστη ο οποίος είχε δημιουργηθεί απο την συγκόλιση αυτών των παλαιων βράχων με τον πυθμένα τα τελευταία 80 χρόνια...τότε όλοι έκαναν μούγγα στην στρούγγα, αλλά οι φυσικοι κυματοθραύστες ειναι διαδικασίες διαφορετικές από τις εκλογές και χρειάζονται χρόνια να δημιουργηθούν και έλαχιστους μήνες να καταστραφούν απο ανθρώπινες παρεμβάσεις!
    Με εκτίμιση
    Δ.Κ. Περιβαλλοντολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε "Δ.Κ. Περιβαλλοντολόγος",
      Πράγματι ενδιαφέροντα τα όσα αναφέρετε στην ανάρτησή σας αναφορικά με τη διάγνωση που κάνατε για το τι και ποιος φταίει για το αποτέλεσμα της καταστροφής τμήματος του νέου Προσήνεμου μώλου του λιμένα Κυπαρισσίας.
      1) Απο που νομιμοποιήστε να έχετε έγκυρη άποψη επι θεμάτων λιμενικών έργων? Εκτός κι αν είστε ειδικός επί λιμενικών έργων και για δικούς σας λόγους το αποκρύπτετε υπογράφοντας μόνο ως περιβαλλοντολόγος.
      2) Σας προβλημάτισε άραγε γιατί η ζημιά έγινε μόνο στη θέση συμβολής του νέου με τον παληό Προσήνεμο μώλο και όχι σε εκτεταμένο μήκος του προσήνεμου μώλου και φυσικά και στο ακρομώλιο?
      3) Γνωρίζετε άραγε πότε εκπονήθηκε και από ποιόν η "λανθασμένη" κατ' εσάς μελέτη? Την έχετε δεί? Από που τεκμαίρετε ότι "...το όλο πρόβλημα ήταν ότι εξ αρχή η μελέτη ήταν ελλειπής..." ? Που και ποια είναι τα λάθη της? Ανά παράγραφο και σελίδα παρακαλώ πολύ. Αλλιώς ρίχνουμε λάσπη στον ανεμιστήρα και όποιον πάρει τον πήρε....
      4) Στον υπολογισμό των φορτίων που ασκούνται επί της εξωτερικής θωράκισης λιμενικού Έργου ΔΕΝ λαμβάνονται υπ' όψιν τυχόν ρεύματα μιας και επίδρασή τους θεωρείται αμελητέα εν σχέση προς τα φορτία του θραυόμενου κυματισμού μιας και αυτός (ο μώλος) βρίσκεται εντός της ζώνης θραύσεως για δεδομένα στοιχεία κυματισμού (περίοδο και μήκος κύματος) και τοπογραφίας πυθμένα.
      5) Τι σημαίνει αλήθεια "...να μετρηθούν και να καταγραφούν οι πιέσεις που δέχετε ο λιμένας ανά κατεύθυνση..."? Δέχεται και πιέσεις από το εσωτερικό προς το εξωτερικό της λιμενολεκάνης?
      6) Από που προκύπτει ότι το λιμάνι έχει χαρακτηρισθεί ως αλιευτικό καταφύγιο? Υπάρχουν ήδη εγκεκριμένοι περιβαλλοντικοί όροι, τους οποίους θα οφείλατε να γνωρίζατε μιας και υπογράφετε το ανωτέρω κείμενο ως Περιβαλλοντολόγος, οι οποίοι έχουν εκδοθεί επί εκπονηθείσας μελέτης λιμενικών έργων και η οποία προέβλεπε (εγκεκριμένη και αυτή) ότι ο νέος λιμένας Κυπαρισσίας θα επιτρέπει τον ελλιμενισμό όχι μόνο αλιευτικών σκαφών (αλιευτικό καταφύγιο) και μάλιστα 50 θέσεων αλλά επιπλέον 100 σκαφών αναψυχής ενος μότορσιπ και ενός κρουαζεροπλοίου.
      Αυτά προς το παρόν.

      Διαγραφή
    2. Ο Πρώην Διαχειριστής16 Μαρτίου 2013 στις 4:13 μ.μ.

      Με λίγα λόγια Τρέμε Λιμάνι του Κατακόλου, τρέμε λιμάνι της Πύλου , Τρέμε λιμάνι της Καλαμάτας.
      Ήρθε το ΥΠΕΡ-ΛΙΜΑΝΙ της Κυπαρισσίας!!!!!!!!
      ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΑΡΙ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΟΙ. Στο λιμάνι σας πέρα απο ψαρόβαρκες και αντε 5 - 6 ιστιοφόρα δεν βλέπτετ κάτι άλλο. Ακου ο άλλος περιμένει και κρουαζιερόπλοιο...
      Γέλασα μεσημεριάτικα.

      Ερχομαι τώρα σε συνενόγση να επισκεφθεί το ΥΠΕΡ Λιμάνι της Κυπαρισσίας το Queen Mary.....
      χα χα χα χα

      Διαγραφή
    3. Ο Πρώην Διαχειριστής16 Μαρτίου 2013 στις 4:36 μ.μ.

      Ανώνυμε 3:24 Περιμένεις να δείς Κρουαζιερόπλοιο???
      Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα Χα.
      Δες σε φωτό το Queen Mary γιατί στην πραγματικότητα οχι Queen mary δεν θα δεις αλλά ούτε καν κότερο.
      Δεν θα δεις ποτέ και τίποτα περισσότερο απο ψαρόβαρκες αντε και κανα ιστιοφόρο.

      http://img266.imageshack.us/img266/359/queenmary2hamburg.jpg

      Διαγραφή
  10. Ο Πρώην Διαχειριστής16 Μαρτίου 2013 στις 2:45 μ.μ.

    βλέπω να κομπίαζουν οι σχολιαστες και παραδόξως και ο πρώην..

    Εγω ποτέ δεν κομπιάζω σε τίποτα. Ότι έχω να πω το λέω καθαρά και χωρίς υπεκφυγές.
    Απλώς απαξιώ να απαντήσω στον 9:51 μ.μ.
    ότι και να λεει το λιμάνι έφαγε 16 εκατομμύρια ΕΥΡΩ Δηλαδή 5+ Δισεκατομμύρια Δραχμές...
    Τωρα ελπίζω να αντιλαμβάνεται το 9:52 το νούμερο.
    Ενας σκασμός λεφτά για έργο ΒΙΤΡΙΝΑΣ και άχρηστο.
    Τι νόπμιζαν οι Κυπαρίσσιοι? Οτι θα γίνει το λιμάνι τους σαν το Κατάκολο??? Σαν την Πύλο??? Σαν της Καλαμάτας???????
    ξαναλέω και ας φρικάρει ο 9:52. ΕΡΓΟ ΒΙΤΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ.
    καλό θα ήταν ο Εισαγγελέας να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα γιατί είναι πάρα πολλά τα λεφτά που έφαγε το λιμάνι. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ....!!!!
    Επαναλαμβάνω 16 εκατομμύρια ευρώ (5+ Δισεκατομύριαα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χάρη τελικά είσαι μεγάλο νούμερο και πανω από ολα ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Πρώην Διαχειριστής16 Μαρτίου 2013 στις 5:22 μ.μ.

    Μου αρέσει να λέω την αλήθεια. ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ αλλά τι να κάνουμε είναι αλήθειες.
    16 εκατομμύρια ευρώ Χ 340,75 = 5.425.000.000 Δραχμές.
    Τα νούμερα λένε την αλήθεια. Σχεδόν 5,5 Δισεκατομμύρια ΔΡΑΧΜΕΣ για ένα λιμάνι βιτρίνα, που πολλοί πιστεύετε ότι θα γίνετε Κατάκολο...
    Η Υπεροψία σας σας έφαγε και θα σας φάει ακόμα περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μιλάς καλύτερα. Τέτοια λεξιλόγια στα Κυπαρισσιώτικα blog. ΟΧΙ ΕΔΩ.

      Διαγραφή
    2. Ο Πρώην Διαχειριστής17 Μαρτίου 2013 στις 2:46 μ.μ.

      Δεν χρειάζεται να απαντάτε έτσι. Οτι και να λεει τον εχω συνδεδεμένο με απευθείας σύνδεση. Οτι και να λέει το έργο Βιτρίνας της κυπαρισσίας που λεγεται λιμάνι ΕΦΑΓΕ 16 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΧΕΔΟΝ 5,5 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΑΧΜΕΣ. Πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά ο Εισαγγελέας με το θέμα και τους ΤΟΤΕ ΕΠΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ.
      Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ.

      Διαγραφή
  14. κΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΚΩΛΟΚΥΠΑΡΙΣΣΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΛΙΜΑΝΙ. ΣΥΦΩΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΗ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ. ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ Κ ΝΑ ΠΑΕΙ Κ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΑΜΤΗΣΕ Ο ΚΟΚΕΒΗΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΑΝΕ ΧΩΡΙΟ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Πρώην Διαχειριστής17 Μαρτίου 2013 στις 2:58 μ.μ.

    ΟΥΔΕΠΟΤΕ είπα να γίνει το λιμάνι στα Φιλιατρά και μην βάζεις στο στόμα μου λόγια πόυ δεν λέω.
    Αλλα είναι σκετην πρόκληση 5,5 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΟΙΑ ΔΡΑΧΜΕΣ (16 εκατομμύρια ευρώ) για έργο βιτρίνας της Κυπαρισσίας.
    Λές και θα γινόταν Λιμάνι του πειραιά ή του κατακόλου.
    Γιθα τους Κυπαρίσσιους τα κρουαζιερόπλοια και τα motor Ship θα είναι για πάντα ΟΝΕΙΡΟ ΑΠΑΤΗΛΟ όταν Υπάρχει το λιμάνι της Καλαμάτας που είναι πολύ καλύτερο, οσο υπάρχει το λιμάνι της Πύλου που επίσης είναι πολύ καλύτερο απο της Κυπαρισσίας.
    Για του Κατακόλου δεν το συζητάω.... 5,56 Δισεκατομμύρια φορές καλύτερο από της κυπαρισσίας.

    Με τόσα λεφτά έφτιαχναν και το λιμάνι της Μαραθούπολης και της Κυπαρισσίας.
    Αλλα οι ΑΠΛΗΣΤΟΙ Κυπαρισσιοι ήθελαν ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ Λιμάνι.
    Και να σκεφτεί κανένας ότι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην Μαραθούπολη ΖΟΥΝ οι άνθρωποι από την Αλιεία.
    Στην Κυπαρισσία δεν ζουν απο Αλιεία. Τριτογενλή τομέα Παραγωγής έχει. (Τουρισμό και Δημόσιες Υπηρεσίες) Τουρισμό τουλάχιστον θαλάσσιο δεν πρόκειται να δουν λόγω ύπαρξης ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΟΛΟ ΠΥΛΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑ οπότε....
    Μάλλον τελικά ήταν έργο βιτρίνας ΑΠΛΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΟΥΡΗ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. λοιπον στον προς το παρον 3¨43
    Το λιμάνι έπεσε γιατι πάρθηκαν βράχια απο το υπήνεμο του λιμένα και απλώθηκαν σε όλη την εξωτερική πλευρά για να φαινετε οτι γίνετε έργο, άντι να ριχτούν νέα βράχυα πριν ρίξουν του κυμματοθραύστες. Απλά λαικά έλληνικα, και επιπλέον να μας πεί εαν ξέρει κάτι για την εκβάθυνση στο εσωτερικό πότε έγινε-εαν έγινε- και πόσο πληρώθηκε....
    Αυτά και πρός το μέλλον
    Το έργο μιλάει απο μόνο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.