Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Το ψηφοδέλτιο του Καμμένου στην Μεσσηνία

Από το κόμμα του Πάνου Καμμένου "Ανεξάρτητοι Έλληνες" ανακοινώθηκε το ψηφοδέλτιο του κόμματος για τον νομό Μεσσηνίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση τα ονόματα είναι 6 και υπολείπεται ενα για να κλείσει η 7άδα Αναλυτικά:


ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
ΔΙΠΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ – ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
ΜΠΑΡΜΠΕΤΣΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΑΓΡΟΤΗΣ
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΤΕΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ, ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΦΛΕΣΣΑ – ΓΚΙΖΑ ΚΑΛΛΙΡΟΗ (ΗΡΩ) – ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
Η έβδομη θέση παραμένει κενή

1 σχόλιο:

  1. Λοιπόν φίλοι, ο Βενιζέλος ομολόγησε σήμερα στην Τρέμη, ότι οι ευρωπαίοι ήταν αποφασισμένοι και ότι παρακάλαγε με τις ώρες να μην πετάξουν την Ελλάδα έξω από το ευρώ.

    Παραθέτω το κείμενο:

    ΕΥ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ:

    «Αφήστε να σας πω τι έχω ζήσει εγώ όλο αυτόν τον καιρό.

    -Διότι εγώ έχω ζήσει συζητήσεις για το αν η Ελλάδα πρέπει να μείνει στο ευρώ ή αν πρέπει να φύγουμε και να δούμε αν θα δίνουμε 500 ευρώ ας πούμε το μήνα στους καταθέτες των τραπεζών. Έχω ζήσει σκηνές «σκληρού ροκ» για την περικοπή των μισθών….

    Έχει γίνει εκτενής συζήτηση για το σενάριο της οργανωμένης συντεταγμένης χρεοκοπίας, η οποία πρέπει να σας πω ότι είναι προθάλαμος της εξόδου από το ευρώ».


    Άρα εγώ προτείνω να αφήσουμε τους λεονταρισμούς και τους τυχοδιώκτες τύπου «Καμένου» γιατί την 2η φορά καιγόμαστε… Και ας ψηφήσουμε κόμμα με καθαρή ευρωπαϊκή προοπτική. (Για όποιον δεν θέλει τους ίδιους, υπάρχουν και άλλα φιλοευρωπαϊκά κόμματα έκτος του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ.).
    Αλλιώς είμαστε άξιοι τις μοίρας μας….

    Υ.Γ:

    Και εγώ άνεργος –και θυμωμένος- είμαι αλλά με ενδιαφέρει να έχω αύριο μια έστω προοπτική για δουλειά με αξιοπρεπή μισθό και όχι μισθό πείνας τύπου Κούβας ή Κίνας λόγο της «επανάστασης» που ευαγγελίζονται οι αριστεροί της Εκάλης, οι δεξιοί νεοναζιστές και άλλοι …

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.