Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Μπέσυ Πλέτσα: Δεν εχω αποσύρει το ενδιαφέρον μου για να πολιτευθώ.

Τις τελευταίες μέρες γινόμαστε δέκτες δημοσιευμάτων σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο που επιχειρούν να στρεβλώσουν την αλήθεια, σημειώνοντας πως έχω αποχωρήσει από την διεκδίκηση της υποψηφιότητάς μου για το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στο νομό Μεσσηνίας. Πληροφορίες που στηρίζονται στην σφαίρα της φαντασίας ή σε παραπληροφόρηση καθώς ουδέποτε έχω δηλώσει πως δεν θα είμαι υποψήφια ή ότι έχω αποσύρει το ενδιαφέρον μου.

Το σημείο εκκίνησης μου σε ολόκληρη την πολιτική μου πορεία είναι ο κόσμος στην ευρύτερη περιοχή που δραστηριοποιούμε εδώ και χρόνια και τίποτα άλλο και σε αυτούς μόνο έχω να δώσω λόγο όπως με αυτή την επιστολή πράττω.
Έφοσον δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα επίσημα τα ..........

ονόματα που θα στελεχώσουν το γαλάζιο ψηφοδέλτιο στην Μεσσηνία από την κεντρική διοίκηση είναι τουλάχιστον άκομψο κάποιοι να έχουν ήδη προκαταλάβει τις εξελίξεις μέσα από δημοσιεύματα. Ο κόσμος θα τους κρίνει.

Για το αν θα είμαι υποψήφια ή όχι θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα με νεότερη επιστολή μου.

Σας ευχαριστώ
Μπέσσυ Πλέτσα
Πολιτευτής ΝΔ Μεσσηνίας

1 σχόλιο:

  1. Μάλιστα...Γεμίσαμε πολιτευτές στο Νομό Μεσσηνίας...Κάντε όνειρα!!!Η πολιτική των κομματόσκυλων πέρασε στην Ελλάδα...Από εδώ και πέρα θα εκλέγεστε,με αυστηρά κριτήρια...Κόσμος που κρίνει,¨Ενας Πολίτης Νομού!!!Έυχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.