Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Επίκεινται απολύσεις και στη Μεσσηνία

Μέχρι τις 25 Νοεμβρίου θα συνταχθούν οι κατάλογοι του προσωπικού που μπαίνει σε καθεστώς εφεδρείας

Με εντατικούς ρυθμούς ξεκίνησε η εφαρμογή του νόμου για την εργασιακή εφεδρεία στο Δημόσιο. Στους διαδρόμους αλλά και στα γραφεία χθες των δημόσιων υπηρεσιών στη Μεσσηνία έβρισκε κανείς την εγκύκλιο για την εργασιακή εφεδρεία, άρτι αφιχθείσα στις περισσότερες διευθύνσεις του νομού.
Ήδη, όπως έγινε γνωστό, μόνο από τις κατά τόπους ..........

ΔΟΥ (πριν από τη συγχώνευσή τους) ετοιμάζονται να αποχωρήσουν οκτώ έως δέκα άτομα.
Χθες, λοιπόν, το πρωί κοινοποιήθηκε σε όλους τους φορείς του Δημοσίου, τους ΟΤΑ και τις ΔΕΚΟ η εγκύκλιος εφαρμογής του νόμου, ώστε μέχρι τις 25 Νοεμβρίου να συνταχθούν οι κατάλογοι του προσωπικού του κάθε φορέα που μπαίνει σε καθεστώς εφεδρείας.

Όπως προβλέπεται, το προσωπικό που εντάσσεται στο καθεστώς εργασιακής εφεδρείας: Συνεχίζει να λαμβάνει για χρονικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών, και εφόσον προβλέπεται από ειδικότερες διατάξεις μέχρι είκοσι τέσσερις (24) μήνες, από την ένταξή του στο καθεστώς αυτό, αποδοχές ίσες με το 60% του βασικού μισθού που ελάμβανε κατά το χρόνο εισόδου του στο καθεστώς εργασιακής εφεδρείας.

Για το ανωτέρω προσωπικό καταβάλλονται από το φορέα προέλευσης οι εισφορές εργοδότη και ασφαλισμένου που αναλογούν για κύρια σύνταξη, επικουρική ασφάλιση, πρόνοια και υγειονομική περίθαλψη, υπολογιζόμενες επί
των τακτικών αποδοχών που ελάμβανε ο εργαζόμενος κατά το χρόνο ένταξής του στο καθεστώς εργασιακής εφεδρείας.
Αν ο φορέας προέλευσης έχει καταργηθεί, οι ως άνω εισφορές, καθώς και η τυχόν οφειλόμενη αποζημίωση λόγω απόλυσης, καταβάλλονται από τον ΟΑΕΔ.

Η ένταξη στο καθεστώς εργασιακής εφεδρείας λογίζεται ως προαναγγελία απόλυσης για κάθε έννομη συνέπεια και οι αποδοχές που καταβάλλονται στο προσωπικό που εντάσσεται σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας, συμψηφίζονται με την αποζημίωση λόγω απόλυσης που τυχόν οφείλεται κατά τη λήξη του χρόνου της εργασιακής εφεδρείας.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη - Θάρρος

2 σχόλια:

  1. Θα πρέπει οι υπεύθυνοι να δώσουν σημασία στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Να μείνουν τελικά αυτοί που αξίζουν και όχι οι βολεμένοι που το μόνο που σκέφτονται όλη την ημέρα είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από τη δουλειά τους.Δεν εξελίσσονται ποτέ ,να μην τους ενοχλήσει κανείς και από πάνω να αισθάνονται ότι είναι μοναδικοί, ότι δεν έχουν ποτέ άδικο και φυσικά δε θα πουν ποτέ ένα συγνώμη σε περίπτωση λάθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχεις απολυτο δικιο ΝΕΝΙΑ σε αυτα που λες. Εκτος απο τις περιπτωσεις που η ιδια η νομοθεσια, μας αναγκαζει να "παιδευουμε" τον πολιτη ζητωντας παρα πολλα δικαιολογητικα...θα πρεπει να καταλαβουμε οτι α)δεν ειμαστε μοναδικοι β) να λεμε συγνωμη και γ) οτι δεν ειμαστε μικροι θεοι, που μπορουμε ολους να τους κραταμε απο τα αρ@#@# δ) πληρωνομαστε για να μας ενοχλει ο πολιτης

    Ενας ΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.