Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Φουντώνει η κόντρα για αποζημιώσεις επιτροπών και τα βουλευτικά ΙΧ.

Εσωκομματική κόντρα ξέσπασε στη ΝΔ με αφορμή την πρόταση του Κυριάκου Μητσοτάκη να παραδώσει το βουλευτικό αυτοκίνητο και να μην παίρνει την αποζημίωση από τη συμμετοχή του σε Επιτροπές.

Ο κ. Μητσοτάκης που χθες δέχθηκε τα ..........

«πυρά» βουλευτών της ΝΔ μίλησε για «τζάμπα μάγκες» και κάλεσε τους συναδέλφους του να είναι προσεκτικοί.

«Επειδή δεν μου αρέσει να είμαι τζάμπα μάγκας, θα συνιστούσα και σε άλλους να μην είναι τζάμπα μάγκες και να είναι πιο προσεκτικοί στους χαρακτηρισμούς τους» είπε στο δημοτικό ραδιόφωνο ο κ. Μητσοτάκης και πρόσθεσε ότι η κριτική που δέχθηκε είναι «κατ' αποκλειστικότητα από τη ΝΔ».

Σχετικά με τις αμοιβές από τις επιτροπές, ο βουλευτής είπε ότι «είναι υποκριτές αυτοί που μου επιτίθνεται. Όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας και γνωρίζουμε. Να πούμε τα πράγματα έξω από τα δόντια. Εκτός από τους εισηγητές ποιος κάθεται ένα τρίωρο; Κανείς. Καθόμαστε πέντε λεπτά βάζουμε μια υπογραφή και φεύγουμε. Και εγώ έχω υποπέσει σε αυτό».

Παράλληλα, ο κ. Μητσοτάκης ξεκαθάρισε ότι «Εγώ στην πολιτική μπήκα πλούσιος. Δεν έγινα πλούσιος στην πολιτική. Έχω δουλέψει και 10 χρόνια».

1 σχόλιο:

  1. Σημασία έχει ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος Κυριάκος Μητσοτάκης που θα έλεγα δεν μου είναι και πολύ συμπαθής(πολύ πιθανό να κάνω και λάθος) έκανε μια πρόταση που έπρεπε ήδη να την είχαν κάνει και οι 300.
    Από ότι φαίνεται αυτά τα καριόλια ζορίζονται και δεν υπολογίζουν ότι η Ελλαδίτσα με δική ους ευθύνη έπεσε κάτω.
    Μία λύση υπάρχει καιάδας και για τους 300 για να ξεβρωμίσει ο΄τόπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.