Διαρκώς πληθαίνουν τα κρούσματα και οι καταγγελίες πολιτών για την ύπαρξη αδιαφανών όρων στα συμβόλαια των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών, για τις καταχρηστικές πρακτικές εκ μέρους των, για αδικαιολόγητες αυξήσεις ασφαλίστρων, για καθυστερήσεις στην καταβολή αποζημιώσεων προς τους ασφαλισμένους και για αυθαίρετη μη τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων των ασφαλιστικών εταιρειών.
Οι ασφαλισμένοι δυσκολεύονται να ..........
κατανοήσουν τους όρους και τα «ψιλά γράμματα» των συμβολαίων. Για παράδειγμα, εκφράσεις όπως καταβάλλονται «τα συνήθη και εύλογα», πολλές φορές δίνουν τη δυνατότητα στις ασφαλιστικές εταιρείες να καταβάλουν στους ασφαλισμένους πολύ μικρότερες αποζημιώσεις από αυτές, που οι ασφαλισμένοι δαπανούν.
Επίσης, μετά από πληθώρα προφορικών παραπόνων στο Κέντρο Εξυπηρέτησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή σχετικά με την καθυστέρηση καταβολής αποζημιώσεων από τις ασφαλιστικές εταιρείες, η παραπάνω Αρχή εξέδωσε στις 20/12/2010, εκτενές δελτίο τύπου με συγκεκριμένες συστάσεις προς τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται οι Υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας:
1. Προτίθενται να επιβάλει όρους διαφάνειας που θα εξασφαλίζουν τις παροχές των ασφαλιστικών εταιρειών προς τους καταναλωτές/ασφαλισμένους και θα απλοποιούν τους όρους των ασφαλιστικών συμβολαίων;
2. Προτίθενται να δημιουργήσει ενιαίο κανονιστικό πλαίσιο στο οποίο θα υπόκεινται όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες; Στο πλαίσιο αυτό ποιες θα είναι οι κυρώσεις κατά εταιρειών που δεν τηρούν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις και ποια μέτρα θα εξασφαλίζουν με απλό τρόπο και βατό τρόπο τις δυνατότητες προσφυγής των ασφαλισμένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.