Κατατέθηκε στη Βουλή (στο νομοσχέδιο για την περαίωση) η τροπολογία με την οποία λαμβάνονται μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των μεταφορέων και καθορίζονται κυρώσεις.
Συγκεκριμένα προβλέπεται πως τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών ετών όποιος, ενώ τελεί υπό καθεστώς επίταξης προσωπικών υπηρεσιών, ή είναι ιδιοκτήτης, ή νομέας, ή χρήστης πράγματος που έχει επιταχθεί, αρνείται να συμμορφωθεί, ή παραλείπει να εκτελέσει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την επίταξη.
Σε περίπτωση που η άρνηση συμμόρφωσης ........
γίνεται κατ’ εξακολούθηση, ο υπαίτιος τιμωρείται με ποινή κάθειρξης.
Άρνηση συμμόρφωσης συνιστά η μη εκτέλεση συγκεκριμένης εντολής του αρμόδιου δημόσιου οργάνου, η μη εκτέλεση μεταφορικού ή άλλου έργου, κατά το συνήθη τρόπο λειτουργίας της οικονομίας, η εγκατάλειψη του επιταγμένου πράγματος ή η χρησιμοποίησή του για την παρακώλυση των συγκοινωνιών, ή για την πρόκληση κοινής ανάγκης.
(Η άρνηση συμμόρφωσης διαπιστώνεται αυτεπαγγέλτως από τον εισαγγελέα ή μετά από αναφορά του αρμόδιου υπουργού, ή όποιου έχει έννομο συμφέρον).
Εφόσον συντρέχουν τα προαναφερόμενα πραγματικά περιστατικά, με απόφαση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μπορεί να αφαιρεθεί η άδεια άσκησης επαγγέλματος ή η άδεια δημόσιας χρήσης του πράγματος.
Ακόμη, σε περίπτωση έκτακτης, επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης, με απόφαση του αρμόδιου υπουργού μπορεί να ανατίθεται η άσκηση δημόσιας ή κοινωφελούς υπηρεσίας, ή δραστηριότητας δημόσιας χρήσης σε οχήματα μηχανήματα ή άλλα μέσα ιδιωτικής χρήσης.
Όπως αναφέρει η αιτιολογική έκθεση της προτεινόμενης ρύθμισης, με αυτή αντιμετωπίζονται οξύτατα κοινωνικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από την άρνηση συγκεκριμένων επαγγελματικών ομάδων που έχουν τεθεί υπό καθεστώς επίταξης προσωπικών υπηρεσιών ή είναι ιδιοκτήτες επιταγμένων πραγμάτων να σεβαστούν το Σύνταγμα, αλλά και τις ίδιες τις βασικές λειτουργίες της έννομης τάξης και της κοινωνίας.
«Τέτοιου είδους συμπεριφορές επιβάλλεται να αντιμετωπιστούν από την Δικαιοσύνη στο πεδίο του ποινικού δικαίου», τονίζεται κι ακόμη αναφέρεται, ως αναγκαία διοικητική κύρωση, η δυνατότητα που δίδεται για αφαίρεση αδειών άσκησης επαγγέλματος ή δημόσιας χρήσης πράγματος «καθώς οι συγκεκριμένες άδειες έχουν χορηγηθεί για την κάλυψη σοβαρών δημόσιων και κοινωνικών αναγκών, δηλαδή για την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος».
Η τροπολογία αναμένεται να ψηφιστεί την Πέμπτη από τη Βουλή.
Προηγήθηκε σύσκεψη υπό τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλο με τη συμμετοχή των υπουργών κ.κ. Ραγκούση, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλου, Παπουτσή, Χρυσοχοϊδη, Ρέππα και Καστανίδη.
Γ. Πεταλωτής: Η πολιτεία δεν μπορεί να είναι ανοχύρωτη
«Η πολιτεία δεν μπορεί να είναι ανοχύρωτη», διαμήνυσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής, τονίζοντας ότι η τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή εμπλουτίζει το νομικό οπλοστάσιο της κυβέρνησης «για όσους δημιουργούν προβλήματα και παρεμποδίζουν την κυκλοφορία αγαθών».
«Κλείνουμε το θέμα με τον καλύτερο και με οριστικό τρόπο», σχολίασε ο κ. Πεταλωτής και κάλεσε όλες τις πολιτικές δυνάμεις να καταδικάσουν άμεσα «τη λειτουργία αυτής της πολύ μικρής μερίδας ιδιοκτητών, που εμποδίζουν τους συναδέλφους τους να δουλέψουν».
Όπως υποστήριξε, αυτό θα πρέπει να κάνουν «τόσο η ΝΔ που ψήφισε αυτό το νόμο και μια εβδομάδα αργότερα ζητάει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο για να τα έχει καλά με όλους, όσο και ορισμένα κόμματα της αριστεράς, που η θέση τους ταυτίζεται με συντεχνιακά οργανωμένα συμφέροντα, που εμποδίζουν τη ροή των αγαθών προς τους πολίτες».
Επανέλαβε δε ότι η κυβέρνηση λειτουργεί με ψυχραιμία, αποφασιστικότητα και ισορροπία και σημείωσε ότι έχει αποδείξει ότι δεν λογαριάζει το πολιτικό κόστος, όταν πρόκειται για το δημόσιο συμφέρον. «Δεν μπορεί αυτή η κυβέρνηση να κατηγορηθεί για απλή παρακολούθηση. Αυτά τα έκανε η ΝΔ», είπε ο κ. Πεταλωτής.
Εκτίμησε μάλιστα ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ιδιοκτητών φορτηγών έχουν αντιληφθεί τι γίνεται και θέλουν να δουλέψουν, αλλά εμποδίζονται με ξυλοδαρμούς, ακόμα και με πυροβολισμούς.
Ανέφερε ακόμη ότι ήδη από χθες, μετά από συνεννόηση με τον υπουργό Δικαιοσύνης Χ. Καστανίδη, ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ιω. Τέντες έχει δώσει την εντολή στους εισαγγελείς να σχηματιστούν δικογραφίες, όπου αποδεικνύεται ότι ασκείται βία σε ανθρώπους που θέλουν να δουλέψουν.
Οι μεταφορείς, πρόσθεσε, έχουν δικαίωμα να κάνουν κινητοποιήσεις, διευκρίνισε πάντως ότι όταν είναι σε επίταξη πρέπει να δουλεύουν με βάση αυτή, ενώ πρόσθεσε ότι «δίνεται μια εικόνα υπερβολής, σε επίπεδο εικόνας, για άδεια ράφια, ότι γίνονται επεισόδια, ενώ αυτά είναι μεμονωμένα και αντιμετωπίζονται ήδη».
Επιστρέφουν στη δουλειά οι Διαμεταφορικές
Την ίδια ώρα οι Διαμεταφορικές Επιχειρήσεις κοινοποίησαν, με επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσής τους προς την Κεντρική Συντονιστική Επιτροπή των Συνεργαζόμενων Ομοσπονδιών του Κλάδου Φορτηγών Αυτοκινήτων Δ.Χ., την ομόφωνη απόφασή τους για έναρξη των μεταφορικών δραστηριοτήτων τους από την Πέμπτη 29/9.
Στην επιστολή τους οι διαμεταφορικές επιχειρήσεις αναφέρουν πως τήρησαν τη συμφωνία τους για αναμονή μέχρι και την Τρίτη, μέρα της Γενικής Συνέλευσης των μεταφορέων, και μετά την απόφαση για συνέχιση των κινητοποιήσεων επισημαίνουν ότι η υπομονή όλων έχει εξαντληθεί και το οικονομικό πρόβλημα στις επιχειρήσεις έχει πλέον σε μεγάλο βαθμό ενταθεί. Γι αυτό δηλώνουν αποφασισμένοι να γυρίσουν στις δουλειές τους προκειμένου να τροφοδοτήσουν ομαλά την αγορά.
«Η συνέχιση των κινητοποιήσεών σας, με τη μορφή που μέχρι σήμερα τις πραγματοποιείτε, σας έχει πλέον θέσει απέναντι στην ελληνική κοινωνία και μαζί με σας και μας», υπογραμμίζεται στην επιστολή και εκφράζεται η ελπίδα οι μεταφορείς να επανεξετάσουν ψύχραιμα και λογικά την συνολική κατάσταση και να τηρήσουν την υπόσχεση που έδωσαν ότι δηλαδή θα σεβαστούν το δικαίωμα της εργασίας όποιων από τους ιδιοκτήτες φορτηγών το επιθυμούν.
Σε υποχρεωτική άδεια εργαζόμενοι στη Β.Ελλάδα
Εν τω μεταξύ επιστολή στον Πρωθυπουργό απέστειλε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) υπογραμμίζοντας την τραγική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι επιχειρήσεις - μέλη του λόγω της συνεχιζόμενης αποχής των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης από την εργασία τους.
Μεταξύ άλλων, στην επιστολή του ο ΣΒΒΕ αναφέρει πως πολλές επιχειρήσεις έχουν προχωρήσει εδώ και μέρες, στην παροχή υποχρεωτικής άδειας στο σύνολο του προσωπικού τους, μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση, διότι δεν έχουν πλέον πρώτες ύλες, ώστε να υλοποιήσουν τις παραγγελίες τους.
Μάλιστα, ο Σύνδεσμος ισχυρίζεται ότι σε περίπτωση που δε βρεθεί η «χρυσή τομή», τότε «η κυβέρνηση θα φέρει ακέραια την ευθύνη για την εκτόξευση στα ύψη της ανεργίας στην περιφέρεια, η οποία είναι βέβαιο ότι θα έχει απρόβλεπτες κοινωνικές συνέπειες».
Προσφυγές στη Δικαιοσύνη
Εκπρόσωποι του επιχειρηματικού και εμπορικού κλάδου δηλώνουν πλέον ότι θα προσφύγουν στη Δικαιοσύνηκατά των μεταφορέων. «Θα προσφύγουμε δικαστικά κατά των μεταφορέων αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση», δήλωσε ο πρόεδρος της Ενωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, Γιώργος Κασσιμάτης. «Υπάρχει νόμος και πρέπει να εφαρμοστεί», σημείωσε, από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, και κάλεσε τα συντεταγμένα όργανα της πολιτείας να εφαρμόσουν τους νόμους.
«Παραιτούμαι από κάθε άλλη προσπάθεια μεσολάβησης και διαπραγμάτευσης με τους μεταφορείς», επανέλαβε με χθεσινή επιστολή του ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης.
Παρέμβαση εισαγγελέα
Ήδη το πρωτοφανές περιστατικό με τους πυροβολισμούς κατά φορτηγών που κινούνταν στην Εθνική Οδό στο ύψος της Μαλακάσας, προκάλεσε την παρέμβαση της προϊσταμένης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, Ελένης Ράικου. Η κ. Ράικου έδωσε εντολή στην ΕΛ.ΑΣ. να σχηματιστεί δικογραφία και να ασκηθεί ποινική δίωξη κατ' αγνώστων για απόπειρα ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως, σε βαθμό κακουργήματος. Ταυτόχρονα, ζήτησε από την αστυνομία να γίνουν πιο εντατικοί έλεγχοι για τη σύλληψη των δραστών.
Τα φορτηγά κινούνταν σε κομβόι συνολικά είκοσι οχημάτων με κατεύθυνση προς Αθήνα, όταν δέχθηκαν επίθεση από αγνώστους παρότι συνοδεύονταν από περιπολικά.
Όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η ΓΑΔΑ, μετά την έρευνα που έγινε στα φορτηγά και στα διάφορα ευρήματα από την εγκληματολογική υπηρεσία διαπιστώθηκε ότι οι φθορές - οπές στα οχήματα προκλήθηκαν από πυροβολισμούς με κυνηγετικό όπλο (μονόβολα φυσίγγια).
Από την Ασφάλεια βορειοανατολικής Αττικής συνεχίζεται η έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Ενταση και επεισόδια
Ενταση επικράτησε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι, στο 52ο χλμ. της εθνικής οδού Πατρών - Πύργου, κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης των συλλόγων ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ. Πύργου και Αμαλιάδας.
Οι διαδηλωτές προσπάθησαν να αποκλείσουν πεζή την εθνική οδό παρακωλύοντας την κυκλοφορία με αποτέλεσμα να συλληφθούν δύο μεταφορείς 57 και 41 ετών, οι οποίοι θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα Πύργου.
Παράλληλα, στη σύλληψη ενός ακόμη ιδιοκτήτη φορτηγού Δ.Χ. με τις κατηγορίες της παρακώλυσης συγκοινωνιών και αντίστασης κατά της αρχής προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές το μεσημέρι στο 26,7 χλμ. της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου. Ο 35χρονος είχε προσπαθήσει να κλείσει με το όχημά του την εθνική οδό, προκειμένου να εμποδίσει άλλα φορτηγά που πραγματοποιούν κανονικά μεταφορές.
Βουλγαρικό διάβημα διαμαρτυρίας
Εν τω μεταξύ, διάβημα διαμαρτυρίας στην ελληνική πρεσβεία στη Σόφια επέδωσε ο Βούλγαρος υπουργός Μεταφορών καταγγέλλοντας επιθέσεις που δέχθηκαν Βούλγαροι οδηγοί από Ελληνες. Ενα τέτοιο περιστατικό σημειώθηκε στην Καβάλα όπου Βούλγαρος οδηγός ΙΧ φορτηγού δέχθηκε επίθεση από Ελληνες ιδιοκτήτες φορτηγών. Μάλιστα συνελήφθη και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Καβάλας 41χρονος Ελληνας ιδιοκτήτης φορτηγού, ο οποίος αντιμετωπίζει κατηγορίες για παρακώλυση συγκοινωνιών, φθορά ξένης ιδιοκτησίας, απλή σωματική βλάβη και παράνομη βία.
Επεισόδια σημειώθηκαν και σε άλλα σημεία του οδικού δικτύου σε όλη τη χώρα, αποδεικνύοντας ότι η κατάσταση έχει πλέον εκτραχυνθεί και οι αντιδρώντες αυτοκινητιστές δεν ελέγχονται πλέον.
Και σήμερα πάντως, επικράτησε ένταση στην Αθηνών - Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης, όταν περίπου 15 ιδιοκτήτες ΦΔΧ επιχείρησαν να σταματήσουν συναδέλφους τους που εργάζονταν, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα.
ΝΔ: Δυναμίτης στην κοινωνική ειρήνη από την κυβέρνηση
«Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την πολιτική της βάζει δυναμίτη στα θεμέλια της κοινωνικής ειρήνης», σχολίασε ο εκπρόσωπος της ΝΔ Π. Παναγιωτόπουλος.
«Σπρώχνει την κατάσταση στα άκρα. Επιδιώκει μετωπική σύγκρουση», συμπλήρωσε και την κάλεσε να αναλάβει τις ευθύνες της. «Τα άκρα δεν αποτελούν λύση. Η προσφυγή στη βία δεν αποτελεί λύση», τόνισε.
Επιπλέον, ο κ. Παναγιωτόπουλος ζήτησε από την κυβέρνηση να «διορθώσει τους λανθασμένους χειρισμούς της,να κάνει, έστω και τώρα, διάλογο και να δώσει τη μεταβατική περίοδο που αιτούνται οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ.
Τέλος, ο εκπρόσωπος της ΝΔ απηύθυνε έκκληση στους επαγγελματίες «να μη δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα με τις κινητοποιήσεις τους στην καθημερινότητα εκατομμυρίων συμπολιτών μας».
«Και, πριν από όλα», συνέχισε,» καλούμε, για μια ακόμη φορά, την Κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της. Να πάψει ο Πρωθυπουργός, με τις επιλογές του, να σπρώχνει την κατάσταση στα άκρα, γιατί η βία και η μετωπική σύγκρουση πολλαπλασιάζει τα αδιέξοδα και δεν οδηγεί σε λύσεις».
ΚΚΕ: Επιχείρηση καταστολής από την κυβέρνηση
Οξεία ήταν και η αντίδραση του ΚΚΕ για τις αποφάσεις της κυβέρνησης έναντι των μεταφορέων. Το Κομμουνιστικό Κόμμα κάνει λόγο για κυβερνητική επιχείρηση κλιμάκωσης της καταστολής, η οποία -όπως επισημαίνει- ως στόχο δεν έχει μόνο τους ιδιοκτήτες ΦΔΧ, αλλά συνολικά το λαϊκό κίνημα και τους αγώνες κατά του μνημονίου, γι αυτό τονίζει, πρέπει να καταδικαστεί απ' όλο το λαό.
Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους να σταθούν στο πλευρό των μικρών επαγγελματιών μεταφορέων που έχουν μια άδεια και αντιστέκονται στην πολιτική κυβέρνησης - ΕΕ, την οποία στηρίζουν η ΝΔ και το ΛΑΟΣ και που παραδίδει τις μεταφορές στις μεγάλες επιχειρήσεις.
«Για μια ακόμα φορά μαζί με την κυβέρνηση είναι οι βιομήχανοι, οι μεγαλέμποροι, οι κάθε είδους μεγαλοεπιχειρηματίες, τα ΜΜΕ που ελέγχουν. Χρησιμοποιούν κάθε μέσο για να συκοφαντήσουν και να τρομοκρατήσουν όσους αγωνίζονται κατά των βάρβαρων μέτρων που υπηρετούν την ενίσχυση των μονοπωλίων, να αποπροσανατολίσουν το λαό», σημειώνει το ΚΚΕ και χαρακτηρίζει προκλητικό «να εμφανίζονται οι εκπρόσωποι των μεγαλοεπιχειρηματιών του ΣΕΒ ως εκπρόσωποι της κοινωνίας και να απαιτούν ξερίζωμα των συντεχνιών, όταν αυτοί μαζί με τους εφοπλιστές, τους τραπεζίτες και τους άλλους αποτελούν μια ταξική παρασιτική συντεχνία που εκμεταλλεύεται τους εργαζόμενους και ληστεύει το λαό με τη στήριξη του κράτους».
ΛΑ.Ο.Σ.: Ικανή στην αποσύνθεση η κυβέρνηση
«Το ΠΑΣΟΚ κατόρθωσε το ακατόρθωτο: να στρέψει τη μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης», σχολίασε ο εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ, Κωστής Αϊβαλιώτης για να συμπληρώσει: «Δυστυχώς η κυβέρνηση δεν μπορεί να συνθέσει αλλά είναι ικανή στην αποσύνθεση».
Ναυτεμπορική
Επιτέλους ας τελειώνει αυτή η φαρσοκωμωδία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κυβέρνηση να εφαρμώσει άμεσα τον νομο και χωρίς εξαιρέσεις.
Η Ελλάδα είναι υπό ομηρία από 1.000 άτομα. Αν είναι δυνατόν δηλαδή.
Filiatrinos
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ???ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΚΑΝΕΝΑΣ.Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΠΙΤΑΓΜΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ???ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΧΑΝΩ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήμας ενοχλεί που επιτέλους στον τόπο αυτό κάποιοι αντιδρούν; ή ζηλεύουμε που ακόμη αυτοί μπορούν και το κάνουν;έτσι και στην κατοχή κάποιοι πολεμούσαν τους Γερμανούς και κάποιοι ήταν γερμανοτσολιάδες...εμείς ακόμη και σήμερα το μόνο που κάνουμε είναι να λιβανίζουμε τους Κόλιες και τους Σωτηροπουλέους και να σκύβουμε με ευχαρίστηση σε αυτούς που μας ....ούτε ένας ρε λεβέντης στον νέο δήμο να πει μόνος μου - ανεξάρτητος; ούτε ένας στην δεξιόστροφη τριφυλία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί "φαρσοκωμωδία" Admin ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίκιο δεν έχουν οι μεταφορείς?
Αγαπητέ filiatrinos αυτή την φαρσοκωμωδία όπως λές την ξεκίνησε η ΘΑΣΟΚΙΚΗ κυβέρνηση που έχει κατσικωθεί στον σβέρκο μας. Πρός ενημέρωση σου λοιπόν, σε προ(σ)καλώ να ανατρέξεις στις δηλώσεις του - ανεκδιήγητου - Ρέππα στις 21/04/2010 (σημαδιακή ημέρα), μετά απο συνάντηση του με τους μεταφορείς. Και μετά βρές τα αιτήματα των 1000 ατόμων όπως λές (130000 ατόμων λέω εγώ), για να δείς αν ταιριάζουν. Απόλυτα θέλω να σε πληροφορήσω...Για μια ακόμη φορά αυτή η "κυβέρνηση" είπε ψέμματα. Τουλάχιστον αυτοί αποφάσισαν με δημοκρατικές διαδικασίες για το τι θα πράξουν (έστησαν κάλπη και δημοψήφισαν, αν σου λέει κάτι αυτό), δεν αποφάσισαν αυθαίρετα, αλα Ρέππα.Ας πράξει το ίδιο και η "κυβέρνηση" για θέματα που και μας αφορούν, και που δεν είχαν ανακοινωθεί απο πρίν, και εν τέλει θα επηρρεάσουν τις ζωές μας για πολλά χρόνια...Και μιάς και μίλησα για ζωές. Χτές έχασε τη ζωή του ενας φορτηγατζής 41 ετών μετά απο "περιποίηση" των ΜΑΤ με δακρυγόνα. Γιατί δεν αναφέρεται πουθενά????
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου
Για τον ανώνυμο 11:12π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι δεν έχουν δίκιο οι μεταφορείς.
Για τον Γεώργιο Φιλιατρινό
Μου είπατε ότι: Χτές έχασε τη ζωή του ενας φορτηγατζής 41 ετών μετά απο "περιποίηση" των ΜΑΤ με δακρυγόνα.
Και εγω θα σας πω ότι κάτι μπουμπούκια μεταφορείς έσπσασν φορτηγά άλλων οδηγών που δεν ήθελαν να απεργήσουν.
Προπηλάκισαν οδηγούς που βρίσκονταν στην δουλειά.
Τι θέλετε να μου πείτε με αυτό? Γιατί δεν τα λέτε όλα;
Χ-treme
Γνωρίζετε αγαπητέ x-treme να μου δώσετε αφενός το όνομα του φορτηγατζή που του έσπασαν το όχημα και αφετέρου το όνομα αυτού που το έσπασε? Σίγουρα όχι, απλά μεταφέρετε επακριβώς αυτά που μας σερβίρουν οι μεγαλοκαναλάρχες των Αθηνών, οι οποίοι τελούν υπο διατεταγμένη υπηρεσία. Αλλα ακόμα κι αν είναι έτσι, και έσπασαν και 1 και 2 και 3 φορτηγά, ειναι το ίδιο μπροστά στην ανθρώπινη ζωή? Τα σίδερα φτιάχνονται, οι ζωές? Και εν τέλει πόσο αξίζει για εσάς η ανθρώπινη ζωή? Αυτές ειναι προσωπικές ερωτήσεις και αφορούν τον κ. x-treme και όχι το Φιλιατρά News.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού ειναι τόσο καλά πληροφορημένος και γνώστης - καθώς φαίνεται - των πάντων, και απο τόση μακρυνή απόσταση, ας μου απαντήσει παρακαλώ.
Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου.
απλά μεταφέρετε επακριβώς αυτά που μας σερβίρουν οι μεγαλοκαναλάρχες των Αθηνών, οι οποίοι τελούν υπο διατεταγμένη υπηρεσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι στα κομμάτια; Όλοι οι Δημοσιογράφοι και τα κανάλια είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία; Το πιστεύετε αυτό αγαπητέ Γεώργιε;
Αλλα ακόμα κι αν είναι έτσι, και έσπασαν και 1 και 2 και 3 φορτηγά, ειναι το ίδιο μπροστά στην ανθρώπινη ζωή?
Ασφαλώς και όχι. Αλλα δεν πάει να είναι ένα καταγεγραμμένος γεγονός που έχει καταγγελθεί.
Είναι ψευδές; Δεν νομίζω. Το γεγονός ότι τα φορτηγά κυκλοφορούν με συνοδεία περιπολικών το θεωρείτε τυχαίο;
Επιτέλους. Η κοινωνία δεν χρωστάει τίποτα σε καμία συντεχνία (όπως επιτυχημένα είπε κάποιος πολίτης στην τηλεόραση).
Χ-treme
Κάποτε παλιά....μια "συντεχνία" όμοια με ετούτη εδώ "έφτιαξε" τον όρο απεργία και διεκδίκηση δικαίων, 1η Μαίου γιορτάζεται η μέρα αυτή...Κι όσο για τα κανάλια ΝΑΙ όλα ίδια είναι γιατί τελούν και αυτά υπό καθεστώς μόνιμης ομηρίας...Γνωρίζεις κάποιον τηλεοπτικό σταθμό με άδεια? Αν γνωρίζεις να μου το πείς. Έτσι έχουν μπεί σε ενα μόνιμο πάρε-δώσε με κάποιους κύκλους στην λογική φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη. Δεν νομίζω ότι δεν το ξέρεις αφού ασχολείσαι με αυτά. Και σε πληροφορώ - ότι τουλάχιστον για την Αθήνα που μένω - δεν έχει υπάρξει κάποιο πρόβλημα απο πλευράς τροφίμων ή κάτι. Τώρα γιατί τα κανάλια επειμένουν να δείχνουν τους Γερμαναράδες του Lidl και μια συγκεκριμένη γωνία του μαγαζιού τους....αναρωτήσου. Οι λαικές γεμάτες (την Τρίτη ψώνισα αγγουράκι Φιλιατρινό παραγωγής κας Γεωργακά), ο Μαρινόπουλος επίσης. Τώρα αν το ΑΤΛΑΝΤΙΚ στα Φιλιατρά δεν έχει προιόντα...δεν τα είχε και τον Αύγουστο που ήμουν κάτω...Παρατήρησε στο χαζοκούτι, ενα πλάνο δείχνουν πάντα απο διαφορετικές γωνίες. Μέχρι και ο Λαζόπουλος τους τα είπε προχτές, δεν ξέρω αν την έπιασες την ατάκα περί δημοσιογράφων....Όσο για τα σπασμένα και πυροβολημένα φορτηγά...την λέξη προβοκάτσια την ξέρεις? Γιαυτό σου λέω μέχρι να αποδειχτεί ότι σε αυτές τις ενέργειες προέβη κάποιος φορτηγατζής ας μην κάνουμε εικασίες. Ο θάνατος του φορτηγατζή όμως ειναι δεδομένος, μόνο που τα κανάλια "μούγγα", το πέρασαν στα ψιλά, γιατί αν το είχαν πρώτο θέμα, η μειοψηφία της κοινής γνώμης (ναι η μειοψηφία, στην μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας ζώ), ίσως να άλλαζε στάση και αυτή. Προσπαθούν να βάλουν τον κόσμο να φαγωθεί...Διαίρει και βασίλευε, στρέφουν την μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης δεν το βλέπεις, αύριο θα αρχίσουμε να έχουμε πρόβλημα με τα φαρμακεία, και θα λέμε: ρε τους ......δες τους φαρμακοποιούς τι μας κάνουν, μεθαύριο τα ταξί, παρακάτω άλλοι κι άλλοι μέχρι να έρθει και η σειρά μας. Ας αντισταθούμε, τώρα που "παίζουν" οι δυνατοί παίχτες, γιατί νομίζεις ότι ξεκίνησαν με τα φορτηγά, crash test έκαναν, αν περάσει αυτό και τα πρατήρια καυσίμων (που έπονται), τα άλλα ειναι απλές οδοντόκρεμες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου
Αγαπητέ κύριε Γιώργο Δεν ξέρω αν εσείς στην Αθηνα βρίσκετε προϊόντα στα ράφια των Super Market.
ΑπάντησηΔιαγραφήEλάτε τώρα μια βόλτα Φιλιατρά να πάμε παρέα στο DIA, Στον Παναγιωτόπουλο. Δεν σας βάζω το Ατλαντικ καθότι αυτό έχει πρόβλημα γενικώς. Μακαρι μόνο να μην κλείσει γιατί λυπάμαι όλους αυτούς που θα μείνουν στον δρόμο.
Πάμε λοιπόν παρέα στο DIA με την λίστα με τα ψώνια σας και να δούμε από τα 10 που θα γράφετε τι θα βρούμε.
Ενδεικτικά θα σας πω ότι πήγα να παρω Nes και Δεν ειχε. Ραφια άδεια. Το πρόβλημα? Οχι δεν κλεινει το Dia. Αλλα η έλλειψη προϊόντων οφείλεται στην απεργια των φορτηγών.
Αν αυτό δεν είναι ομηρία μιας συντεχνίας τότε τι είναι;
Γι αυτό και είμαι της άποψης ότι με τις συντεχνίες πρέπει να τελειώνουμε. Αρκετά.
X-treme
Έχουν δίκιο dmin οι μεταφορείς γιατί ενώ είχαν αγοράσει μια άδεια 70 με 100 χιλιάδες ευρώ και έχουν πάρει δάνεια κ.τ.λ.π ήρθε ο Jefry και τους λέει μοιράζω άδειες τσάμπα…
ΑπάντησηΔιαγραφήN.M