Αποφασισμένη για την εφαρμογή της πολιτικής επιστράτευσης των ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης δηλώνει η κυβέρνηση.
Όπως ανακοινώθηκε μετά τη συνεδρίαση της αρμόδιας διυπουργικής Επιτροπής η άρνηση των ιδιοκτητών ΦΔΧ να συμμορφωθούν στις αποφάσεις της Πολιτείας συνιστά βαριά προσβολή της έννομης τάξης, πλήττει το κοινωνικό σύνολο και αντιμετωπίζεται άμεσα με τα ακόλουθα μέτρα:
1. Τα βυτιοφόρα Ιδιωτικής Χρήσης εντάσσονται στο σχέδιο κάλυψης των δημοσίων αναγκών σε συνεργασία με τις εταιρείες πετρελαιοειδών.
2. Οι Ένοπλες Δυνάμεις με τα δικά τους μέσα διασφαλίζουν ήδη -σύμφωνα με το υπάρχον σχέδιο- την τροφοδοσία σε καύσιμα κρίσιμων τομέων (αεροδρόμια, μονάδες της ΔΕΗ, Νοσοκομεία, κ.ο.κ).
Αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού θα συμβάλλουν, εφ’ όσον χρειαστεί, στην κάλυψη των αναγκών των νησιών μεταφέροντας βυτιοφόρα.
3. Τα στοιχεία όλων των παραβατών διαβιβάζονται στους αρμόδιους εισαγγελείς για την άσκηση ποινικής δίωξης.
4. Οι προβλεπόμενες στη νομοθεσία διοικητικές κυρώσεις που φθάνουν μέχρι την αφαίρεση αδειών, θα εφαρμοσθούν αμέσως σε βάρος των παραβατών.
Δεν κάνουν πίσω οι απεργοί
Νωρίτερα, οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης αποφάσισαν τη συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεών τους, μετά την πολύωρη γενική συνέλευση των ομοσπονδιών τους. Η σχετική απόφαση ελήφθη δια βοής και όχι με μυστική ψηφοφορία που προβλέπει το καταστατικό.
«Όλος αυτός ο κόσμος που βλέπετε γύρω σας δίνει ό,τι έχει και δεν έχει για να μην χάσει αυτό που λέγεται περιουσιακό του στοιχείο», δήλωσε ο Γιώργος Τζωρτζάτος, πρόεδρος των Συνδικάτων Χερσαίων Μεταφορών, μετά την ολοκλήρωση της γενικής συνέλευσης.
«Δεν ήρθαμε να κάνουμε μνημόσυνο στις άδειές μας αλλά να πανηγυρίσουμε όπως οι πρόγονοί μας όταν πήγαιναν σε μάχη», επεσήμανε σε άλλο σημείο των δηλώσεών του ο κ. Τζωρτζάτος, ενώ ευχαρίστησε όσες κοινωνικές ομάδες συμπαραστέκονται στον κλάδο.
Το απόγευμα οδηγοί και ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης πραγματοποίησαν πορεία προς τη Βουλή, διαμαρτυρόμενοι για το προωθούμενο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
Μικρής έκτασης επεισόδια μεταξύ απεργών και ΜΑΤ σημειώθηκαν το απόγευμα στα διυλιστήρια Καλοχωρίου, στη Θεσσαλονίκη, όταν οι πρώτοι προσπάθησαν να αποτρέψουν την είσοδο βυτιοφόρου στα διυλιστήρια, για να παραλάβει καύσιμα.
Σύμφωνα με το ΕΚΑΒ, τέσσερα άτομα μεταφέρθηκαν με εκδορές σε νοσοκομείο της πόλης για την παροχή πρώτων βοηθειών. Όπως έγινε γνωστό από την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, ένας αστυνομικός τραυματίστηκε ελαφρά όταν ποδοπατήθηκε κατά τη διάρκεια της έντασης.
ΚΚΕ: Επικίνδυνη και απαράδεκτη απόφαση
Το ΚΚΕ με ανακοίνωσή του «καταγγέλλει την απόφαση της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει δυνάμεις του στρατού ως απεργοσπαστικό μηχανισμό». Χαρακτηρίζει την απόφαση «επικίνδυνη και απαράδεκτη. Δείχνει ότι η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ ενεργοποιεί όλο το αντιλαϊκό νομικό οπλοστάσιο που έχει συγκεντρώσει η αστική τάξη, με σκοπό να τσακίσει κάθε δράση που στρέφεται εναντίον της βάρβαρης πολιτικής της».
«Την ευθύνη δεν την έχουν οι απεργοί», συνεχίζει το ΚΚΕ, «αλλά η κυβερνητική πολιτική που ενισχύει τη συγκέντρωση υπέρ των μονοπωλιακών ομίλων και σε βάρος κυρίως των πιο μικρών ιδιοκτητών. Επιβεβαιώνεται ότι μπροστά σε αυτό τον οδοστρωτήρα δεν απομένει άλλος δρόμος από την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής».
ΣΥΡΙΖΑ: Ένα ακόμη βήμα για τη συρρίκνωση της δημοκρατίας
«Μετά την επιστράτευση - κατά παραβίαση του Συντάγματος - των απεργών στα φορτηγά, η απόφαση της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει τις ένοπλες δυνάμεις ως μηχανισμό παράκαμψης της απεργίας, συνιστά ακόμη ένα βήμα για την περαιτέρω συρρίκνωση της δημοκρατίας στον τόπο μας», σχολίασε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Κραυγή απόγνωσης από τους βενζινοπώλες
«Η αδυναμία συνεννόησης μεταξύ κυβέρνησης και απεργών μεταφορέων αλλά και η αποτυχημένη μέχρι στιγμής εφαρμογή του σχεδίου επίταξης έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην οικονομία, την κοινωνία, την αγορά, την τουριστική βιομηχανία και, κυρίως, στα πρατήρια υγρών καυσίμων».
Τα παραπάνω τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) προσθέτοντας πως «η αδυναμία εφοδιασμού των πρατηρίων με καύσιμα, δηλαδή το υποχρεωτικό κλείσιμο των επιχειρήσεών μας μπορεί να οδηγήσει σε οριστικό λουκέτο εκατοντάδες πρατήρια που ήδη επιβίωναν με δυσκολία και ανέμεναν, ιδίως στην περιφέρεια, την τουριστική κίνηση για να καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες. Η συνεχιζόμενη ομηρία των βενζινοπωλών, των καταναλωτών και ολόκληρης της κοινωνίας δεν μπορεί να συνεχιστεί».
Η ΠΟΠΕΚ καλεί και τις δύο πλευρές να δώσουν άμεσα λύση, καθώς, όπως επισημαίνει, δεν υπάρχει άλλο περιθώριο καθυστερήσεων.
Γ. Σγουρός: Σε χρόνο ρεκόρ η ολοκλήρωση της διαδικασίας επίταξης
Όσοι μιλούν για καθυστέρηση είναι εκτός τόπου και χρόνου, δήλωσε ο Νομάρχης Αθηνών Γιάννης Σγουρός αναφερόμενος στη διαδικασία της επίταξης.
Όπως εξήγησε ο κ. Σγουρός, 60 συνολικά υπάλληλοι εργάστηκαν από το βράδυ της Τετάρτης μέχρι σήμερα και συνέταξαν 28.431 δελτία επίταξης.
«Αυτό δείχνει ότι έγιναν όλα σε χρόνο ρεκόρ. Και παρά τις δυσκολίες, θα είχαμε ολοκληρώσει νωρίτερα τη διαδικασία εάν το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μας είχε δώσει τα συμπληρωματικά στοιχεία που εμείς δεν έχουμε, ώστε να συνταχθούν σωστά τα Δελτία Επίταξης. Με τους λιγοστούς υπαλλήλους η Νομαρχία Αθηνών κατόρθωσε σε μια ημέρα να ολοκληρώσει τη διαδικασία», υπογράμμισε ο Νομάρχης Αθηνών.
Πηγή: Ναυτεμπορική
Μα επιτέλους. Γιατί δεν επεμβαίνει ο Εισαγγελέας να αφαιρέσει τις άδειες από τους απείθαρχους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων???
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει ή δεν υπάρχει πολιτική επιστράτευση?
ΜΕ ποιο δικαίωμά μια συντεχνία 1.500 οδηγών κρατά σε ομηρία όλη την Ελλάδα?
Ο Εισαγγελέας γιατί δεν έχει ήδη επέμβει????
Ο πρώην Διαχειριστής
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΞΩ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΜΑΘΕΥΤΕΙ ΟΤΙ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑΝ 10 ΑΔΕΙΕΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΆΤΣΟΥΝ ΦΡΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.
ΤΑΣΟΣ
αρε ρε παπαδοπουλε αφησες ριζες.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα. Άφησε ρίζες χούντας στους βυτιοφορείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτό συμφωνώ κι εγώ. Και συμφωνώ με τα δυο παραπάνω σχόλια.
Από την στιγμή που υπάρχει πολιτική επιστράτευση πρέπει αμέσως να εφαρμοστεί και ο νόμος και όσοι δεν πάνε για δουλειά να τους αφαιρεθεί η άδεια.
Για να δεις μετά, σε πόσους θα σπάσει ο τσαμπουκάς και πόσοι θα κάνουν τα κοκόρια.
Αρκετά πλέον με τις συντεχνίες που ταλαιπωρούν τους Έλληνες.
ΦΙΛΕ ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΔΙΩΚΤΗΤΗΣ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Π.Χ 90000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ.ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ???ΕΣΥ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΙ.ΕΤΣΙ ΤΟ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΚΛΙΜΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ φασισμός του Παπαδόπουλου έχει μεταφερθεί δυστυχώς σε όλες τις εκδηλώσεις των αγωνιστών της Δημοκρατίας. Έχουμε πλέον μια ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ... Κανείς δεν μπορεί να μην απεργήσει από το φόβο των απεργών. Κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει από το φόβο της αποδοκιμασίας του... Η Δημοκρατία μας έχει χάσει το πραγματοκή της σημασία. Και δυστυχώς εκεί την οδήγησαν οι υποτιθέμενοι υπέρμαχοί της οι οποίοι την ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ. Μπορείς να το βάλεις στο μυαλό σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποιος δεν υπακούσει στην επιστράτευση ο νόμος λέει ότι αφαιρείται η άδεια του φορτηγού.
Για εμένα μακάρι να εφαρμοστεί ο νόμος. Συμφωνώ με τον Τάσο που είπε:
ΑΝ ΜΑΘΕΥΤΕΙ ΟΤΙ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑΝ 10 ΑΔΕΙΕΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΆΤΣΟΥΝ ΦΡΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Το όχημα καθώς και ο ιδιοκτήτης ΕΠΙΤΑΣΟΝΤΑΙ για να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο.
Απέφυγα μέχρι τώρα να πάρω θέση αλλά η χούντα που πάτε να επιβάλετε λίγοι είναι απαράδεκτη.
Δεν σας χρωστάει τίποτα ο Ελληνας να ταλαιπωρείται για μια συντεχνία φίλε μου που θελει το επάγγελμα κλειστό και να παίρνει οσο γουστάρει.
να ανοίξει αμέσως το επάγγελμα και να δοθούν άδειες και σε άλλους.
Οι συντεχνίες μας έφαγαν σε αυτή την ζωή.
ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΛΛΑ 1000 ΦΟΡΤΗΓΑ???ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΛΕΣ.ΕΔΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ 2000 ΦΟΡΤΗΓΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 800 ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ???ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ.ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΔΙΧΩΝΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εσύ κύριε Admin Team τι γνωρίζεις απο πολιτική επιστράτευση που την λές και την ξαναλές? Για πές μου τι είναι και πως περιγράφεται απο το Σύνταγμα της Ελλάδας? Ενημερώσου πρώτα τουλάχιστον πρίν αρχίσεις να παίρνεις - ακραίες - θέσεις. Σήμερα επιστρατεύουν τα φορτηγά, άυριο θα έρθουν να "απαλοτροιώσουν" το κτήμα σου, το σπίτι σου, τα υπάρχοντά σου, με δικαιολογία την πολιτική επιστράτευση. Το γνωρίζεις μήπως πως ο νόμος περί επιστρατεύσεως δημιουργήθηκε επι χούντας? Νομίζεις ότι ενδιαφέρονται για σένα όλοι αυτοί στην Βουλή? Σήμερα αυτοί (οι απεργοί), αύριο εσύ. Μπορεί να μην είναι εντελώς δίκαια τα αιτήματα των απεργών, όλοι συμφωνούμε, οι επειστρατεύσεις όμως ειναι πιο επικίνδυνες γιατί δημιουργούν "κλίμα" για να περάσουν ακόμα πιο αντιλαικά μέτρα. Στην Δημοκρατία κύριε δεν υπάρχουν επιστρατεύσεις, υπάρχουν δημοψηφίσματα. Γιατί η κυβέρνηση δεν κάνει ένα δημοψήφιασμα για τα κλειστά επαγγέλματα, για το μνημό-συν-(ι)ο, κλπ. Για να δούμε τι απαντήσεις θα πάρει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αφού σε ενδιαφέρει η ενημέρωση του κόσμου, γιατί δεν βρίσκεις το μνημό-συ-ν
(ι)ο στα αγγλικά (1300 σελίδες) και να το μεταφράσεις για να δεί και ο κοσμάκης τι τον περιμένει. Οι - όπως φαίνεται φίλοι σου - κυβερνώντες έχουν δώσει στη δημοσιότητα μόνο καμμιά 150αριά σελίδες έως τώρα. Οι άλλες τι έγιναν, τις πήρε ο αέρας όπως τη σημαία του αντιπρόεδρου?
Άιντε, μάθετε να γνωρίζετε τι ξεστομίζετε πρώτα και την σημασία των λεγομένων σας και μετά να τα προβάλετε.
Και αν πάει στη δουλειά βάσει ωραρίου, ή παραδώσει σύμφωνα με αυτά που προβλέπονται, νομίζεις ότι θα γίνει δουλειά? Γιατί ας πούμε ότι κάποιον τον επειστράτευσαν. Θα πάρει τα καύσιμα απο το Δυιλιστήριο για Φιλιατρά ας πούμε. Με την τήρηση των 60 χλμ/ωρα που προβλέπει ο νόμος για φορτωμένα βυτιοφόρα, θα έρθει... αύριο, αφού θα τηρήσει ωράριο.Και στο πρατήριο θα ξεφορτώσει μόνο εάν και εφόσον κρίνει ότι ειναι ασφαλές να το κάνει, αν όχι παίρνει το καύσιμο και επιστρέφει στα διυλιστήρια....πάλι αύριο. Εσύ γνωρίζεις πολλά πρατήρια στα Φιλιατρά που περνάν τους ελέγχους ασφαλούς παράδοσης? Αν ναι πές μου ενα. Γιατί δεν υπάρχει. Κι αν υπάρχει θα είναι μόνο του Καραβίτη πιθανών. Μπορεί αυτο το πρατήριο να εξυπηρετήσει όλη την περιοχή και σε πόσο χρόνο?
Γράφετε, γράφετε, γράφετε, χωρίς να γνωρίζετε κύριοι....
@ Ανώνυμο 2:17
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε δεν έρχεται κανείς να σου πάρει το σπίτι, εσύ εμποδίζεις άλλους να έχουν.
Admin Team = Ομάδα Διαχειριστών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω ένας από την ομάδα.
Πρώτη φορά που πήρα θέση στο ζήτημα ήταν τώρα. που είδες να λέω και να ξαναλέω για επιστράτευση;
Μήπως το έλεγε ο πρώην διαχειριστής και το μπέρδεψες???
Όπως πολύ σωστά είπε ο πρώην διαχειριστής δεν μπορεί μια ολόκληρη Ελλάδα να παραμένει όμηρος σε μια συντεχνία.
Γιατί οι συντεχνίες είναι η σύγχρονη χούντα.
ΩΡΑΙΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ 2000 ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΑΣ ΦΕΡΕΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ,ΙΚΑΝΟΥΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ.ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΣΕ ΤΑΙΣΕΙ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΥΛΑΡΕΙ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ???ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ 50 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΘΕΛΕΙ 1000 ΛΙΤΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΡΩ 1300.ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΚΟΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΤΕ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΜΕ ΣΤΟΛΗ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΜΩΣ Η ΧΟΥΝΤΑ ΜΕ ΓΡΑΒΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφή