Υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης για την πορεία της διαδικασίας εκκαθάρισης των φορολογικών δηλώσεων παρέχει στους φορολογούμενους το ΥΠΟΙΚ, μέσω της γραμμής 211-0007111.
Για να χρησιμοποιήσει τη νέα υπηρεσία, ο ενδιαφερόμενος πληκτρολογεί, από τηλεφωνική συσκευή με τονικό σήμα, τον αριθμό κλήσης της υπηρεσίας και τον Α.Φ.Μ. του.
Οι πληροφορίες που παρέχει αυτόματα η υπηρεσία στον .........
ενδιαφερόμενο είναι:
- Η ολοκλήρωση ή μη της διαδικασίας εκκαθάρισης της δήλωσής του
- Σε περίπτωση που έχει γίνει η εκκαθάριση, η ημερομηνία εκκαθάρισης και το αποτέλεσμά της (χρεωστικό, πιστωτικό ή μηδενικό).
- Η ημερομηνία είσπραξης του ποσού επιστροφής, στην περίπτωση που το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης είναι πιστωτικό.
- Η ημερομηνία καταβολής της πρώτης δόσης, στην περίπτωση που το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης είναι χρεωστικό.
- Η εκτιμώμενη ημερομηνία διενέργειας της επόμενης εκκαθάρισης.
Σημειώνεται ότι η υπηρεσία δεν χορηγεί πληροφορίες για τους φορολογουμένους που έχουν συμπληρώσει τον κωδικό 010 της πρώτης σελίδας του εντύπου Ε1, δηλώνοντας ότι δεν επιθυμούν να συμπεριληφθούν στην υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.