Σε πυρετό δείχνουν να βρίσκονται τα επιτελεία των εμπορικών διευθύνσεων των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, καθώς οι ανακοινώσεις νέων προγραμμάτων και προσφορών διαδέχονται η μία την άλλη και αναμένεται να πληθύνουν ακόμη περισσότερο τις επόμενες εβδομάδες, δημιουργώντας έτσι ένα «πολεμικό κλίμα».
Χθες, ήταν η σειρά της Wind να ξεκινήσει την εμπορική διάθεση μίας νέας πρότασης, την οποία, μάλιστα, την αποκαλεί «ανατρεπτική» και απευθύνεται στους συνδρομητές συμβολαίου.
Το πρόγραμμα ονομάζεται Wind XL και προσφέρει ........
1.000 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, 1.000 λεπτά video κλήσεων, 1.000 SMS προς όλα τα εθνικά δίκτυα, 1.000 MMS προς όλα τα εθνικά δίκτυα καθώς και 1.000 MB για πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου.
Το μηνιαίο πάγιο διαμορφώνεται στα 90 ευρώ και η εταιρεία υποστηρίζει ότι απευθύνεται στους συνδρομητές που χρησιμοποιούν πολύ το κινητό τους και ο μηνιαίος λογαριασμός τους διαμορφώνεται σε επίπεδα μεταξύ 70 και 150 ευρώ.
Παρατηρητές της αγοράς θεωρούν ότι οι συνδρομητές που ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι αυτοί που επιδιώκουν να προσελκύσουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, καθώς θεωρούνται πελάτες που δύσκολα αλλάζουν πάροχο και είναι διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν και νέες υπηρεσίες.
Πρόγραμμα
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι και τα προγράμματα Vodafone Unlimited που ανακοινώθηκαν στο τέλος Σεπτεμβρίου θεωρείται ότι απευθύνονται κατά κύριο λόγο στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών.
Σε κάθε περίπτωση, ο ανταγωνισμός των τριών εταιρειών αναμένεται να ενταθεί περαιτέρω. Το χθεσινό νέο πρόγραμμα της Wind χαρακτηρίζεται ως πρόγευση για τις επόμενες κινήσεις σε εμπορικό επίπεδο της εταιρείας.
Στελέχη της Wind επιμένουν, μάλιστα, ότι οι εξελίξεις στα χρηματοοικονομικά θέματα της εταιρείας δεν πρόκειται να επηρεάσουν τις εμπορικές κινήσεις, καθώς ο στόχος είναι η αλλαγή του σκηνικού, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί. Αντίστοιχος είναι, άλλωστε, και ο στόχος της Vodafone που φέρεται να έχει και άλλους άσσους στο μανίκι της, επιδιώκοντας να ενισχύσει τα μερίδια αγοράς της που παρουσίασαν τα τελευταία τρίμηνα σημαντική πτώση.
Από την πλευρά της, η Cosmote δείχνει να μη βιάζεται να απαντήσει, αν και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι θέμα ημερών να ξεκινήσει τη διάθεση νέων προγραμμάτων, απαντώντας έτσι στις κινήσεις των ανταγωνιστών της.
Γενικότερα, οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει τους τελευταίους μήνες μία έντονη προσπάθεια προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες άλλων δικτύων ή να μετατρέψουν τους κατόχους καρτοκινητών σε συνδρομητές συμβολαίου.
Πηγή: Ημερησία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.