Ο κ. Ντίνος Τσερώνης, δημοτικός σύμβουλος Καλαμάτας κι επικεφαλής του Συνδυασμού «Πολίτες σε δράση», σε επιστολή του προς τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, Παναγιώτη Καρατζέα, αναφέρει μεταξύ άλλων πως επετεύχθη ο στόχος από τη μία, με την εφαρμογή του μέτρου ελεγχόμενης στάθμευσης για εξασφάλιση της διαθεσιμότητας θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αλλά από την άλλη δεν δημιουργήθηκαν νέες θέσεις στάθμευσης.
Προτείνει την αξιοποίηση χώρων για κατασκευή νέων θέσεων στάθμευσης, αλλά και να υπάρξει ένας διάλογος στα πλαίσια του Δημοτικού Συμβουλίου με προτάσεις και θέμα συζήτησης τη δημιουργία υπόγειου πάρκινγκ στην κεντρική πλατεία της πόλης.
Παρακάτω παρατίθεται αναλυτικά η επιστολή του κ. Τσερώνη: ...
«Πριν από μερικές εβδομάδες ξεκίνησε η εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία πέτυχε το στόχο του που είναι η εξασφάλιση της διαθεσιμότητας θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης.
Με την ελεγχόμενη στάθμευση όμως δε δημιουργήσαμε καινούργιες θέσεις αλλά απλώς διαχειριζόμαστε τις υπάρχουσες στο κέντρο μεταφέροντας όμως το πρόβλημα στις περιοχές γύρω από το κέντρο.
Βέβαια οι ανάγκες για θέσεις στάθμευσης διαρκώς θα αυξάνουν γι' αυτό παράλληλα με την προσπάθεια για χρήση του ποδηλάτου και των μέσων μαζικής μεταφοράς (που δεν ξεκίνησε ακόμη) πρέπει να μας απασχολήσει σοβαρά η αξιοποίηση χώρων για κατασκευή καινούργιων θέσεων στάθμευσης.
Δυστυχώς όμως τόσον η προηγούμενη Δημοτική Αρχή όσον και η παρούσα δεν αντιμετώπισαν το ζήτημα.
Έτσι ο προηγούμενος Δήμαρχος δεν αξιοποίησε την δυνατότητα και την ευκαιρία για δημιουργία PARKING στο Μέγαρο Χορού. Ο δε σημερινός Δήμαρχος σχεδιάζει την ανάπλαση της πλατείας και προσπερνάει την δυνατότητα κατασκευής υπόγειου PARKING κάτω απ αυτήν.
Επειδή θεωρώ ότι οι Δήμαρχοι δεν έχουν το δικαίωμα να σηκώνουν μόνοι τους το βάρος τέτοιων αποφάσεων αλλά το Δημοτικό Συμβούλιο πρέπει να αποφασίζει γι' αυτό ζητάω να έλθει προς συζήτηση το θέμα της κατασκευής υπόγειου PARKING στην κεντρική πλατεία, όπου θα καταθέσουμε και την πρότασή μας με τα απαραίτητα στοιχεία.
Συνοπτικά αναφέρω ότι για ένα υπόγειο PARKING 600 θέσεων σε τρία υπόγεια το κόστος κατασκευής είναι 15.000 ευρώ για κάθε θέση. Δηλαδή το συνολικό κόστος κατασκευής είναι 9 εκατ. Ευρώ. Το ποσό αυτό ακόμη και από την Τραπεζική αγορά αν θα πάρει δάνειο ο Δήμος χωρίς προνομιακό επιτόκιο και χωρίς επιδότηση μπορεί να το αποπληρώσει σε μία 20ετία αφού η τοκοχρεωλυτική δόση είναι 40.000 ευρώ μηνιαίως.
Δηλαδή όσα ακριβώς εισπράττει ο Δήμος από την ελεγχόμενη στάθμευση.
Επομένως προτείνω την κατασκευή υπόγειου PARKING κάτω από την κεντρική πλατεία το οποίο θα χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου από τις εισπράξεις του PARKING του Νέδοντα. Και βέβαια το υπόγειο PARKING που θα κατασκευασθεί μπορεί με την σειρά του να χρηματοδοτήσει ένα άλλο υπόγειο PARKING πού σίγουρα χρειάζεται η πόλη. Σκεφτείτε ότι η ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ έχει 12 υπόγεια PARKING».
Πηγή: Επικαιρότητα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.