Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Μήνυμα αναγνώστη: Το καρναβάλι των Φιλιατρών μακράν το καλύτερο.

Αγαπητό Φιλιατρά News.
Είμαι μια κάτοικος Κυπαρισσίας και διαβάζω καθημερινά την σελίδα σας. Διαβάζοντας την προτροπή σας να έρθουμε στα Φιλιατρά να διασκεδάσουμε είπαμε με τον άντρα μου και τα παιδιά μου να έρθουμε.
και αυτό γιατί εδώ για δεύτερη χρονιά ο Δήμαρχος μας δεν έκανε καρναβάλι.
Ήρθαμε οικογενειακώς μαζί με την οικογένεια της αδελφής μου και διασκεδάσαμε πάρα πολύ.
Την επόμενη μέρα οι δρόμοι μας χώρισαν καθότι εμείς ήρθαμε στον Αγρίλη ενώ η αδελφή μου πήγε στην Μεσσήνη.
Απ΄ ότι μου είπαν δεν πέρασαν καθόλου καλά. Δεν βλέπαμε την ώρα να φύγουμε μου είπαν επί λέξη.
Όταν τους περιέγραψα το πόσο όμορφα περάσαμε στο καρναβάλι των Φιλιατρών, ζήλεψαν και ...........

είπαν του χρόνου να είμαστε καλα θα πάμε όλοι Φιλιατρά ανεξάρτητα από το αν κάνει ο Δήμος Κυπαρισσίας Καρναβάλι ή όχι.
Πραγματικά μας άρεσε η όλη διοργάνωση και βλέπω ότι ο Δήμαρχος σας ο κος Ξύγκας είναι ένας εκπληκτικός δήμαρχος που αγαπάει πραγματικά την πόλη του και νοίαζεται γι αυτήν.
ΜΑΚΑΡΙ να τον είχαμε εδώ δήμαρχο. θα ήμασταν σε καλύτερη μοίρα.

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε μέσα από την ψυχή μας για την εξαιρετική οργάνωση που είχατε και την φιλοξενία που παρείχατε.
Αν και γείτονες σας δεν περιμέναμε ποτέ να δούμε μια τόσο καλή διοργάνωση.
Υπόσχομαι ότι και του χρόνου θα είμαστε εκεί να παρακολουθήσουμε το καρναβάλι που θα διοργανώσετε.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία σας, σας ευχαριστούμε που μας κάνατε να διασκεδάσουμε.

3 σχόλια:

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ . ΝΑ ΕΡΧΕΣΘΕ ΠΟΙΟ ΣΥΧΝΑ ΓΙΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΣΕΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΜΑ. << ΠΛΑΚΑ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΕΑΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Η ΑΚΟΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΜΑ>> ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. « ΠΛΑΚΑ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΕΑΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Η ΑΚΟΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΜΑ»
    Πολύ ωραία ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρα ιδεα το βρισκω Χαραλαμπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.