Ο Δήμος Καλαμάτας διοργάνωσε χθες το απόγευμα εσπερίδα σε κεντρικό ξενοδοχείο με θέμα τη λειτουργία της Ηλεκτρονικής του Πύλης με όρους ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Εισηγητές ήταν ο αντιδήμαρχος Καλαμάτας κ. Νίκος Μπασακίδης, ο υπάλληλος τους Δήμου κ. Γιώργος Ξερόγιαννης και από την ανάδοχο εταιρεία ΣΑΪΜΠΕΡΣ Α.Ε. κ. Γιώργος Κατζελής.
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
Το θέμα της εσπερίδας ήταν η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση μέσω της νέας ηλεκτρονικής πύλης του Δήμου Καλαμάτας και με «brand name kalamata.gr».
Πλέον η αναβαθμισμένη, σε λειτουργικότητα και παροχή υπηρεσιών, διαδικτυακή πύλη θα .......
παρέχει διαβαθμισμένες ως προς την ασφάλεια υπηρεσίες, αποτελώντας ταυτόχρονα ένα σύγχρονο μέσο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης των πολιτών με τις Υπηρεσίες του Δήμου και της Δημοτικής Αρχής.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο αντιδήμαρχος Καλαμάτας, κ. Νίκος Μπασακίδης, αναφέρει τα ακόλουθα: Στον Δήμο Καλαμάτας καταργούνται οι γραφειοκρατικές διαδικασίες και με ένα διαδραστικό τρόπο μειώνονται στο ελάχιστο όλες οι καθυστερήσεις και οι ταλαιπωρίες που υφίστανται σήμερα οι πολίτες. Δημιουργήθηκε ένα διαδικτυακό περιβάλλον που παρέχει σε πολίτες κι επιχειρήσεις ψηφιακές υπηρεσίες οι οποίες αφορούν: Την αμφίδρομη ηλεκτρονική πληροφόρηση.
Την απευθείας καταχώρηση και διαχείριση αιτημάτων καθημερινότητας, με την χρήση ψηφιακών χαρτών και την υποστήριξη του GIS.
Την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και αιτημάτων διοικητικής εξυπηρέτησης των πολιτών, όπως είναι τα πιστοποιητικά δημοτικής κατάστασης. Την ενημέρωση μέσω της υπηρεσίας φωνής της πύλης για την πορεία κάθε καταγγελίας, ή αίτησης για την έκδοση πιστοποιητικού ή άδειας. Την ηλεκτρονική πληρωμή δημοτικών φόρων, τελών ή παραβάσεων του ΚΟΚ.
Την προβολή των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στην περιοχή του Δήμου. Την παροχή ψηφιακού περιεχομένου που δημιουργείται από παράλληλο έργο, και θα παρέχει ενημέρωση για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής. Την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στις διαδικασίες ελέγχου της δράσης των συλλογικών οργάνων.
Είναι πλέον φανερό ότι η εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στη διοίκηση θα επιφέρει ανασχεδιασμό, όλων των διαδικασιών λειτουργίας του Δήμου αλλά και του τρόπου αλληλεπίδρασης και συνεργασίας με τον πολίτη.
Εγκαινιάζεται με τη λειτουργία της Πύλης μία νέα εποχή για τον Δήμο, στην οποία θα παράγονται και θα παρέχονται ψηφιακές υπηρεσίες και περιεχόμενο, μέσα από μία αλληλεπιδραστική διαδικασία».
Προβολή μέσω Internet
Η νέα Ηλεκτρονική Πύλη του Δήμου Καλαμάτας στη σημερινή εποχή με την κρίση που πλήττει όλους τους τομείς της οικονομίας θα βοηθήσει με τις δυνατότητες που έχει στην προβολή του Δήμου της Καλαμάτας, στην προβολή της πόλης, της Ιστορίας της, των αρχαιοτήτων της, των μνημείων της και ολόκληρης της πολιτισμικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της.
Ακόμη θα βοηθήσει ως ένα μέσο Τουριστικής προβολής του Δήμου και του Νομού, μέσα από ένα μέσο που σιγά σιγά αλλά σταθερά αναπτύσσεται στη χώρα μας, αλλά στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο και αυτό δεν είναι άλλο από το «Internet».
Που στην ουσία αποτελεί μία νέα αγορά για τους Έλληνες αλλά μία συνήθεια για όλο τον υπόλοιπο κόσμο.
Όλες οι προοπτικές όμως που διαφαίνονται θα χρειαστούν εκτός από τις απαραίτητες υποδομές και υποστήριξη και την ανάλογη ψηφιοποίηση όλων όσα αναφέρθηκαν, ώστε να κάνουν πιο θελκτικό το όλο πακέτο.
Η ψηφιοποίηση λοιπόν των αρχείων θα δώσει εκείνη την απαραίτητη ώθηση που χρειάζεται το όλο πόνημα.
Νέες δυνατότητες
Κατά την παρουσίαση που έκανε ο εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας ΣΑΪΜΠΕΡΣ Α.Ε., κ. Γιώργος Κατζελής, μπροστά σε λίγο κοινό - και πρέπει να τονιστεί η μη παρουσία πολιτών στην εσπερίδα αυτή - έδωσε την εικόνα ότι, οι νέες υπηρεσίες που θα παρέχονται, θα είναι χρήσιμες στον πολίτη, φιλικές και ευκολονόητες προς τον χρήστη και προπάντων ασφαλείς προς αυτόν.
Το βασικό στοιχείο που υπάρχει στη νέα ηλεκτρονική πύλη και δείχνει την πραγματική δυνατότητα λειτουργίας όλων των ανωτέρω είναι η προσεγμένη δουλειά και ο έλεγχος στις Υπηρεσίες, που θα μπορεί να κάνει ο πολίτης. Τα οφέλη που θα αποκομίζει ο πολίτης είναι οι online αιτήσεις για πιστοποιητικά, που θα μπορεί να κάνει. Τα online αιτήματα και καταγγελίες που θα μπορεί να καταθέτει.
Η αυτόματη ενημέρωση μέσω email και sms που θα έχει για ό,τι ζήτησε και οι online πληρωμές που θα μπορεί να κάνει σε πρόστιμα (σ.σ. και τώρα με την ελεγχόμενη στάθμευση, κύριε Μπασακίδη, φροντίστε να έχετε πολλούς τεχνικούς εύκαιρους, γιατί το σύστημα θα παρουσιάζει μεγάλη… κίνηση!). Η αυτόματη ενημέρωση του πολίτη για δραστηριότητες του Δήμου και Φορέων της πόλης.
Τέλος, η καταγραφή και χαρτογράφηση των επιχειρηματιών και των ιστοσελίδων τους σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Μεσσηνίας για την καλύτερη προώθηση και των ίδιων σε νέες αγορές. Όσον αφορά στην ασφάλεια των στοιχείων, που θα διαχειρίζεται η ανάλογη Υπηρεσία του Δήμου, έχουμε δύο κατηγορίες και διαβαθμίσεις αυτών, που διασφαλίζουν όλα τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.
Όσον αφορά στις κατηγορίες χρηστών έχουμε: Τους εσωτερικούς, δηλαδή τους υπαλλήλους του Δήμου και τους εξωτερικούς, που θα είναι οι «επισκέπτες». Επίσης, όσον αφορά στη διαβάθμιση, στο 1ο επίπεδο θα είναι οι απλοί επισκέπτες, στο 2ο τα εγγεγραμμένα μέλη, πιστοποιημένα χωρίς ταυτοπροσωπία και στο 3ο επίπεδο εγγεγραμμένα μέλη, πιστοποιημένα με ταυτοπροσωπία.
Πηγή: Εικαιρότητα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.