«Το μέλλον των ελλήνων παραγωγών και των μικρομεσαίων καταστημάτων λιανικής πώλησης είναι στα ποιοτικά αγροτοδιατροφικά προϊόντα σε τιμές που θα κερδίσουν τους έλληνες καταναλωτές» τόνισε σήμερα ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας, ανακοινώνοντας την συμμετοχή της Συνομοσπονδίας, μέσω του επιχειρηματικού της βραχίονα «Συνεταιριστικές Επενδύσεις», στην εταιρεία «Ελληνική Διατροφή – Coop A.E».
Όπως είπε ο κ. Καραμίχας η συμμετοχή της ΠΑΣΕΓΕΣ έγινε αφ΄ ενός για να ενδυναμώσει τους υπάρχοντες ιστορικούς δεσμούς με την «Ελληνική Διατροφή» και αφ εταίρου για να φέρει τα ελληνικά ποιοτικά αγροτικά προϊόντα πιο κοντά στους έλληνες καταναλωτές. Επίσης, για να στηριχθεί το δίκτυο των καταστημάτων της στην εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς στις λιανικές πωλήσεις καθώς εκεί θα κριθεί και το μέλλον των ελλήνων παραγωγών και των συνεταιρισμών τους.
«Έχουμε πολλούς συνεταιρισμούς που παράγουν μεγάλη γκάμα .......
αγροτικών προϊόντων που, όμως, δεν έχουν την δυνατότητα να μπούνε στα μεγάλα δίκτυα λιανικής πώλησης. Ενώ, επιπλέον, όσοι παραγωγοί συμμετέχουν σε αυτά πληρώνονται ύστερα από δέκα μήνες» επισήμανε ο κ. Καραμίχας
Τα παραπάνω αναφέρθηκαν σήμερα Τρίτη 10 Φεβρουαρίου, σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε σε Αθηναϊκό ξενοδοχείο, η εταιρεία με κεντρικό θέμα «Οι νέες συνθήκες της αγοράς και η πρόταση της Ελληνικής Διατροφής».
Περιγράφοντας την εταιρεία ο πρόεδρό της και πρόεδρος της ΕΑΣ Σητείας, κ. Μανώλης Βακόντιος, ανέφερε πως η «Ελληνική Διατροφή-Coop Α.Ε.» (ΕΛΔΙΑ) ιδρύθηκε το έτος 1999. Εδρεύει στο Γαλάτσι και είναι όμιλος αγορών super market. Συμμετέχουν και συνεργάζονται οι μεγαλύτεροι συνεταιρισμοί παντοπωλών, αγροτικοί και καταναλωτικοί συνεταιρισμοί και ιδιώτες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες. Η ίδρυση της κρίθηκε αναγκαία ώστε οι επιχειρήσεις μέλη της να αντεπεξέλθουν στα νέα δεδομένα, όπως αυτά διαμορφώνονται με την ραγδαία εξάπλωση των μεγάλων και ξένων αλυσίδων. Σκοπός της είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων και να δώσει στους καταναλωτές ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα. Τα πρώτα μέλη και μέτοχοι του Ομίλου ήταν 56 με συνολικό αριθμό καταστημάτων 897. Σήμερα αριθμεί πάνω από 500 μέλη και 1670 καταστήματα, πανελλαδικά. Ο τζίρος των καταστημάτων των μελών εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 900 εκατομμύρια ευρώ, που αποτελεί περίπου το 8% του συνόλου της ελληνικής αγοράς τροφίμων.
Ακολούθως, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, κ. Καριγιάννης Λεωνίδας, αναλύοντας τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά, δήλωσε πως η εταιρεία προχωρά στην:
* Διαχείριση των προϊόντων μέσω δικτύου 23 περιφερειακών αποθηκών, ακόμα και σε δύσκολα σημεία της ελληνικής επικράτειας, όπως τα νησιά.
* Διαχείριση των πωλήσεων μέσω δικτύου καταστημάτων λιανικής.
* Άμεση και απευθείας τροφοδοσία των σημείων πώλησης με αγροτικά προϊόντα δίχως διαμεσολάβηση τρίτων.
* Περαιτέρω ανάπτυξη επιλεγμένης γκάμας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της ΕΛΔΙΑ.
* Παρακολούθηση των αγορών των μονάδων των δικτύων μέσω συστήματος πληροφορικής.
* Συνεχή παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υποστήριξης των μελών.
* Αύξηση του πλήθους των μελών της ΕΛΔΙΑ.
Στα άμεσα σχέδια της ΕΛΔΙΑ είναι η δημιουργία δικτύου με κοινά χαρακτηριστικά και επιχειρηματική λειτουργία. Ήδη έχουν επιλεγεί 100 καταστήματα τα οποία θα έχουν ομοιομορφία, κοινή εμπορική πολιτική, θα αναλαμβάνουν δράσεις προώθησης των πωλήσεων και θα υλοποιούν το σχέδιο μάρκετινγκ του ομίλου.
Επιπλέον, όλα τα καταστήματα του δικτύου θα έχουν ως κοινό σημείο αναφοράς «Το ράφι των προϊόντων Ελληνικής Διατροφής». Δηλαδή, ένα ράφι στο οποίο τοποθετούνται επιλεγμένα προϊόντα από τους παραγωγικούς συνεταιρισμούς και τους προμηθευτές του ομίλου αναδεικνύοντας και προωθώντας τις πωλήσεις των ποιοτικών προϊόντων που παράγονται στη χώρα μας.
Στόχος μας είναι η λειτουργία του δικτύου ως μια «οιωνεί μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων» δήλωσε ο κ. Καριγιάννης, ενώ ο κ. Βακόντιος συμπλήρωσε πως στα σχέδια της ΕΛΔΙΑ είναι η προώθηση του «ραφιού με τα προϊόντα της Ελληνικής Διατροφής» και στις αγορές του εξωτερικού».
Η απόφαση είναι αναμφίβολα ενδιαφέρουσα και στην σωστή κατεύθυνση, το παιχνίδι θα παιχτεί στις τιμές. Πρέπει αυτές να είναι ανταγωνιστικές των ομοίων τους των άλλων αλυσίδων.
ΑπάντησηΔιαγραφή