Το 1500 είναι η νέα τηλεφωνική γραμμή του υπουργείου Εσωτερικών για την εξυπηρέτηση του πολίτη.
Το 1500 αντικατέστησε το 1564, καθώς μετά από έρευνα αποδείχθηκε ότι αν και οι πολίτες στην πλειονότητά τους γνώριζαν την ύπαρξη του κέντρου εξυπηρέτησης δεν θυμόνταν ακριβώς τον αριθμό κλήσης του.
Στο 1500, με αστική χρέωση και μέσω συστήματος φωνητικής πύλης, ο πολίτης μπορεί να επιλέξει να ενημερωθεί, να ζητήσει πληροφορίες και κατευθύνσεις για όλα τα θέματα της Δημόσιας Διοίκησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.