Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Μήνυμα του Γιάννη Σάκκουλα για το αποτέλεσμα των εκλογών

Το αποτέλεσμα των εκλογών σήμανε το τέλος της ενασχόλησης μου με τα κοινά, οιουδήποτε αποτελέσματος της κλήρωσης…

Δεν θα υποβιβάζω τον εαυτό μου κάθε Δημοτικές εκλογές από κει που έχω φτάσει με τα εχέγγυα μου και την αναγνώριση που έχω για τις δράσεις μου.

Δεν θα ξαναφέρω τον .....

εαυτό μου στη δύσκολη θέση να ντρέπονται συμπολίτες μου να με κοιτάξουν στα μάτια από την επομένη των εκλογών.

Γι αυτούς που με ψήφισαν θα είμαι παρών για όσα έχω ανακοινώσει ως σύμβουλος αν κληρωθώ ή ως ενεργός πολίτης στην άλλη ισοπίθανη περίπτωση.

Γιάννης Σάκκουλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.