Στασιμότητα παρατηρούμε τον τελευταίο καιρό στην περιοχή Λαγκούβαρδο (Εθνικό Δρόμο Αγίας Κυριακής - Μαραθούπολης) στα όρια Φιλιατρών - Γαργαλιάνων.
Αν και η τελευταία εξέλιξη που υπήρξε τον Οκτώβριο του 2011 ήταν η υλοποίηση της χάραξης στην οποία θα κατασκευαστεί η νέα κοιλαδογέφυρα που θα καταργήσει την κατοικία του χάρου στο φονικό "S". Έκτοτε δεν έχουμε παρατηρήσει απολύτως καμία ενέργεια για το έργο.
Τι συμβαίνει και σταμάτησαν;;;;
Θυμίζουμε στον ........
αγαπητό κ. Αντιπεριφερειάρχη της περιφερειακής ενότητας Μεσσηνίας ότι σε δική του δήλωση είχε αναφέρει ότι στοχεύει η περιφερειακή ενότητα Μεσσηνίας το καλοκαίρι του 2012 το φονικό "S" να αποτελεί παρελθόν.
Θα θέλαμε να μάθουμε από την περιφερειακή ενότητα Μεσσηνίας αν και πότε θα ξεκινήσει να υλοποιείται το έργο κατάργησης της οικίας του χάρου στον Λαγκούβαρδο.
Το ιστορικό με τον Λαγκούβαρδο
Εδώ και πολλά χρόνια στην περιοχή του Λαγκουβάρδου έχει την δική του μόνιμη κατοικία ο χάρος όπου στο γνωστό "S" έχουν γίνει εκατοντάδες ατυχήματα από τα οποία τα περισσότερα θανατηφόρα.
Μετά από εκατοντάδες δημοσιεύματα, μετά από πάρα πολλές δημοσιεύσεις μας από το Φιλιατρά News και τις φωνές μας για την απαράδεκτη κατάσταση με το Φονικό "S" στον Λαγκούβαρδο (Εθνικό δρόμο Αγίας Κυριακής - Μαραθούπολης) ο ΤΕΩΣ νομάρχης Μεσσηνίας Δημήτρης Δράκος εκτός από Γιορτές και Πανηγύρια δεν ασχολήθηκε ποτέ και με τίποτα απολύτως παρά τις δεκάδες ερωτήσεις που είχε δεχτεί από την τότε αντιπολίτευση της Νομαρχίας. Ουδέποτε ίδρωσε το αφτί του για να κάνει κάτι.... Μια παρέμβαση... Κάτι τέλος πάντων....
Μετά από πάρα πολύ κράξιμο στον τόσο "πετυχημένο" Νομάρχη μας (που ήθελε να γίνει και περιφερειάρχης....) με αφορμή ένα ακόμα θανατηφόρο τροχαίο (κάποιον Τραπεζικό από την Κυπαρισσία) στο ίδιο σημείο και εφόσον το κράξιμο μας πήρε και διαστάσεις στον Μεσσηνιακό τύπο, (Φωνή και Θάρρος) η νομαρχία ευαισθητοποιήθηκε και κάποιος εργολάβος που ανέλαβε το έργο(;;;) έβαλε κάτι ψευτομπάρες μπάρες στο γεφυράκι. Προχειροδουλεια δηλαδή.... Ούτε οι τσαπατσούληδες δεν κάνουν τέτοια πράγματα...
Τότε το είχαμε βάλει στόχο να πιέσουμε κι εμείς με την σειρά μας για να καταργηθεί το "S".
Όταν ανέλαβε η νέα αιρετή περιφερειακή διοίκηση αποφασίσαμε σαν blog με την βοήθεια και ενός πολύτιμου φίλου και συμπαραστάτη μας να στείλουμε στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρο Τατούλη μια επιστολή θέτοντας του το πρόβλημα με τον Λαγκούβαρδο.
Μαζί με την επιστολή (3 μέρες μετά δηλαδή) είχαμε στείλει και ένα Video στον περιφερειάρχη για να δει ο ίδιος με τα μάτια του αυτό που του περιγράφαμε στην επιστολή μας.
Σύμφωνα με αξιόπιστη πηγή ο κ. Τατούλης είδε το Video και εφόσον διαπίστωσε με εικόνα πλέον (αν μια εικόνα = 1.000 λέξεις ένα Video 6-7 λεπτών πόσες εκατομμύρια λέξεις είναι;) όλα αυτά που του περιγράφαμε έδωσε εντολή να φτιαχτεί ο δρόμος αυτός και να κοπεί το "S" του θανάτου. Το δε έργο να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.
Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν από επίσημα χείλη στην περιοχή θα κατασκευαστεί μια κοιλαδογέφυρα πλάτους 40 μέτρων η οποία θα παρακάμπτει τελείως το "S"
Πράγματι το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και στις 8 Αυγούστου είχε επισκεφθεί την περιοχή κλιμάκιο από την περιφερειακή ενότητα Μεσσηνίας με επικεφαλής τον Αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας κ. Αλευρά και αποτελούμενο από τον Διευθυντή τεχνικών έργων της περιφερειακής ενότητας Μεσσηνίας κ. Γιαννακέα, τεχνικούς της τεχνικής διεύθυνσης Μεσσηνίας είχαν επισκεφθεί μαζί με τον Δήμαρχο Τριφυλίας Κ. Κώστα Κόλλια, τον Αντιδήμαρχο Φιλιατρών κ. Αναστάσιο Πούλο τον Πρόεδρο της Δημοτικής ενότητας Φιλιατρών κ. Στάμο Χαράλαμπο και Δημοτικούς συμβούλους του Δήμου Τριφυλίας την περιοχή και σε δηλώσεις τους έλεγαν ότι πάει για κατάργηση το "S" του θανάτου.
Σημείωση. Στο ίδιο θέμα της επίσκεψης στις 8 Αυγούστου υπάρχει και η επιστολή που στείλαμε στον περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη.
Αν μη τι άλλο μια απολύτως ευχάριστη εξέλιξη στην υπόθεση με το γεφύρι του θανάτου.
Στο σήμερα
Έκτοτε η μοναδική συνέχεια που είχε δοθεί στην υπόθεση ήταν τον Οκτώβριο του 2011 όταν σε δημοσίευμα της Μεσσηνιακή Εφημερίδας "Θάρρος" έγραφε ότι υλοποιείται η χάραξη στο έδαφος για τη νέα γέφυρα στην οποία θα κατασκευαστεί η νέα κοιλαδογέφυρα που θα καταργήσει την κατοικία του χάρου στο φονικό "S" του θανάτου.
Από εκείνη την εξέλιξη του Οκτώβρη 2011 και μέχρι και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές αν και περνάμε συχνά από το σημείο δεν βλέπουμε καμία πρόοδο των εργασιών. Ούτε καν έναρξη των εργασιών.
Να σημειώσουμε ότι σε δηλώσεις του ο κ. Αλευράς είχε πει ότι στοχεύουν μέχρι το καλοκαίρι να εκλείψει το "S" του θανάτου και το έργο να έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία.
Σήμερα είναι 4 Δεκέμβρη 2011. Σε 6 μήνες περίπου θα ξεκινήσει σιγά σιγά η θερινή περίοδος. Το έργο θα έχει τελειώσει; Ποιες ενέργειες γίνονται τώρα (αν γίνονται) για να κατασκευαστεί αυτή η κοιλαδογέφυρα; Οι μελέτες έχουν προχωρήσει και πόσο προχώρησαν; Η Δημοπράτηση του έργου που σύμφωνα με τις δηλώσεις σας κ. Αλευρά θα γίνονταν το Φθινόπωρο του 2011 έγινε;
Πότε αναμένεται να γίνει η εγκατάσταση του εργολάβου και η έναρξη των εργασιών κατασκευής της κοιλαδογέφυρας;
Επειδή γνωρίζουμε ότι ο Αξιότιμος κ. Αλευράς έχει δείξει ενδιαφέρον τον παρακαλούμε να μας δώσει κάποια απάντηση με κάποιο χρονοδιάγραμμα του έργου.
Είναι αμαρτία αγαπητέ κ. Αλευρά, να πάει να ξεκινήσει ένα έργο σπουδαίας σημασίας για την ανθρώπινη ζωή και να σταματήσει πριν καν ξεκινήσει.
Εμείς μέσα από αυτό το blog έχουμε βάλει σκοπό και στόχο να πιέσουμε αφόρητα αν είναι δυνατόν προς οποιαδήποτε κατεύθυνση για να γίνει το έργο. Ένα έργο ζωτικής σημασίας για την οδική ασφάλεια των διερχομένων οδηγών από το σημείο αλλά και πολύ περισσότερο των ανυποψίαστων Τουριστών. Ελλήνων και ξένων Τουριστών.
Ο Εθνικός αυτός δρόμος όπως είπατε και ο ίδιος στις δηλώσεις που κάνατε αποκλειστικά σε συνεργάτη μας έχει μεγάλη κίνηση λόγω και της Costa Nauarino. και έτσι είναι στην πραγματικότητα.
Ελπίζουμε να μας αποστείλετε τις απαντήσεις στα ερωτήματα που σας θέσαμε και σας τονίζουμε για μία ακόμα φορά ότι το έργο είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια των διερχομένων οδηγών.
Η φωτό είναι από το αρχείο μας.
Αγαπητοί φίλοι του FILIATRANEWS , αξιέπαινη η προσπάθειά σας ! Μπράβο και στην επιμονή σας ! Έτσι πρέπει να γίνεται , γιατί αυτοί που έχουν τις Τύχες μας στα χέρια τους ξεχνούν εύκολα - έ χ ο υ ν κοντή μ ν ή μ η ή μάλλον δεν έχουν καθόλου !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς καταθέσω , λοιπόν , μια ταπεινή μου άποψη !
Φίλοι μου , αφού έχετε ασχοληθεί χρόνια με το θέμα κι επιμένετε - δικαίως - βρείτε τα ΟΝΟΜΑΤΑ των αδικοχαμένων συνανθρώπων μας στο συγκεκριμένο σημείο και αναρτήστε τα σε μια πινακίδα , αφιερωμένη στους '' Έχοντας τις τύχες μας στα χέρια τους '' ! Τέτοιες πινακίδες , καλό θα `ναι να υπάρχουν σ` όλα τα επικίνδυνα σημεία των '' υ π έ ρ ο χ ω ν '' δρόμων μας που έχουν βαφτεί με αίμα ! { Δε θέλω να επεκταθώ άλλο ! } Σας ευχαριστώ !
ΑΜΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝΕ ΜΑΤΣΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΤΟ ''S'' ΦΤΑΙΕΙ? ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.ΑΜΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΑ ΜΟΥΡΛΟΙ Ή ΕΙΝΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΙ,ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή