Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Αντιτίθεται το επιμελητήριο Μεσσηνίας στην μη καταβολή διοδίων

Δεν είναι και λίγες οι δημοσιεύσεις που έχουμε κάνει από το blog epitropesdiodiastop.blogspot.com έχοντας πειστεί απόλυτα (μετά και από το σημερινό θέμα που αναρτήσαμε με την σφράγιση των διοδίων στις Αφίδνες από την πολεοδομία Καπανδριτίου).
Σήμερα στο inbox του Φιλιατρά News, λάβαμε μια επιστολή από το επιμελητήριο Μεσσηνίας με την οποία η άποψη του προέδρου του κ. Γιώργου Καραμπάτου είναι εμμέσως πλην σαφώς αντίθετη με την μη καταβολή διοδίων από τους πολίτες με αφορμή δράσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας ΜΟΝΟ μέσα από την ελεύθερη και αδέσμευτη φωνή των blogs παρά από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Τυχαίο;;;; Δεν νομίζουμε!!!

Η Επιστολή του κ. Καραμπάτου που απευθύνεται ..........

προς το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αρκαδίας και την Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου και κοινοποιείται προς κάθε αρμόδιο φορέα μεταξύ των οποίων και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης αναφέρει τους λόγους που αντιτίθεται στην μη καταβολή διοδίων από τους πολίτες, με πρόσχημα τα έργα για την ολοκλήρωση της Εθνικής οδού Κόρινθος – Τρίπολη - Παραδείσια.

Αναλυτικά η επιστολή του κ. Καραμπάτου αναφέρει τα εξής:

Καλαμάτα, 17/12/2010
Αριθ. Πρωτ.: 11681
Προς
1. Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αρκαδίας
2. Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου

Κοιν.:
1. Γραφείο Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
2. Νεοεκλεγέντα Περιφερειάρχη Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Π. Τατούλη
3. Νεοεκλεγέντα Αντιπεριφερειάρχη Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Χρ. Μαλαπάνη
4. κ.κ. Προέδρους Επιμελητηρίων Περιφέρειας Πελοποννήσου
5. Σ.Ο.Π.Τ. Μεσσηνίας
6. ΜΜΕ


Θέμα: «ΔΙΟΔΙΑ Εθνικού Οδικού Δικτύου Πελοποννήσου»


Κύριοι,
Στη συνέχεια της πρόσκλησής σας για διαμόρφωση κοινής στάσης σε σχέση με τα διόδια του εθνικού οδικού δικτύου στην Πελοπόννησο, θέτουμε υπόψη σας τις σχετικές απόψεις του Επιμελητηρίου μας:

1. Η Οικονομία και η Κοινωνία της Μεσσηνίας, και ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τις οποίες εκπροσωπούμε, προσβλέπουν στη γρήγορη ολοκλήρωση των συγκοινωνιακών υποδομών, έτσι ώστε να βελτιωθεί η προσπέλαση στην περιοχή μας και να μειωθεί η αναγκαία χρονοαπόσταση από την Πρωτεύουσα αλλά και τις άλλες μεγάλες πόλεις της Χώρας. Η βελτιωμένη προσπέλαση θα ευνοήσει τα μέγιστα μια σειρά κλάδων της τοπικής μας οικονομίας, όπως πχ οι εξαγωγές αγροτικών προϊόντων, ο τουρισμός, το εμπόριο κλπ. Επίσης, θα επιταχύνει την προώθηση της Καλαμάτας, ως κόμβου συνδυασμένων μεταφορών (αεροδρόμιο, λιμάνι, οδικό δίκτυο, σιδηρόδρομος), κάτι, για το οποίο παλεύουμε εδώ και αρκετά χρόνια, έτσι ώστε η Μεσσηνία, και μέσω αυτής η Πελοπόννησος, να αποκτήσει εμπορική συγκοινωνιακή διέξοδο («άνοιγμα») προς τις αγορές των αραβικών χωρών της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής.

2. Οι παραπάνω λόγοι επιβάλλουν να είμαστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε οποιοδήποτε πρωτοβουλία θα μπορούσε εν δυνάμει να οδηγήσει σε καθυστέρηση των εν εξελίξει έργων και προγραμματισμένων οδικών υποδομών. Πολύ περισσότερο δε, όταν -ανεξάρτητα από το κατά πόσον το αποδέχεται κανείς ή όχι σε πολιτικό επίπεδο- η καταβολή διοδίων έχει θεσπιστεί από συμβάσεις παραχώρησης μεταξύ Κράτους και κατασκευαστών-χρηματοδοτών οι οποίες έχουν υπογραφεί από τις διαδοχικές νόμιμες κυβερνήσεις της Χώρας.

3. Η προσωπική στάση του καθενός από εμάς και η άρνησή του για την καταβολή διοδίων σε τμήματα του οδικού δικτύου, που δεν έχουν ακόμη κατασκευαστεί (π.χ. Κόρινθος-Πάτρα) αποτελεί δικαίωμά του, δεν ισχύει όμως το ίδιο, κατά τη γνώμη μας, για τα διόδια σε νέα ολοκληρωμένα ήδη και παραδοθέντα στην κυκλοφορία τμήματα. Όπως στην περίπτωση του δικού μας οδικού άξονα Κόρινθος – Τρίπολη- Παραδείσια. Αντίθετα, ορθότερη και απόλυτα δικαιολογημένη κρίνουμε ότι είναι η απαίτηση συντήρησης της παλαιάς Εθνικής Οδού από την πολιτεία.

4. Με την τοπική οικονομία σε αδιέξοδο, δράσεις που απειλούν έμμεσα ή άμεσα την ολοκλήρωση των έργων θα ήταν καταστροφική. Καλό είναι επομένως να αποφευχθούν επίφοβες κινήσεις εντυπωσιασμού, αν θέλουμε να φθάσει σύντομα η νέα εθνική οδός στην Καλαμάτα δίδοντας την πολυαναμενόμενη ώθηση στην ανάπτυξη της περιοχής. Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια για λανθασμένες ή σπασμωδικές κινήσεις αλλά μόνο για μεθοδευμένες ενέργειες που προσβλέπουν σε ουσιαστικό όφελος του κοινωνικού συνόλου. Προς αυτή την κατεύθυνση είναι σκόπιμο να επικεντρώσουμε την προσοχή και τις διεκδικήσεις μας επιδιώκοντας ένα καλύτερο «σήμερα» και κυρίως ένα καλύτερο «αύριο» για τη Μεσσηνία και όχι να «ξοδευόμαστε» σε άτοπες κοντόφθαλμες κινητοποιήσεις.

Με εκτίμηση,

Γεώργιος Καραμπάτος
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας


3 σχόλια:

  1. Γιατί άραγε τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δεν λένε τίποτα γι αυτό το κίνημα που μέρα με την μέρα βρίσκει όλο και περισσότερους μιμητές;
    Υπάρχουν συμφέροντα μεγαλοεργολάβων για να μην αναφέρουν τα κανάλια τίποτα;
    Τα κατευθυνόμενα και χειραγωγημένα ΜΜΕ από τα συμφέροντα που καταπατούν βάναυσα την Ελευθερία της αδέσμευτης πληροφόρησης αποσιωπούν το θέμα με έντεχνο τρόπο.

    Η "επανάσταση κατά των διοδίων" ξεκίνησε και κάθε μέρα μεγαλώνει.
    Αυτο είναι η απάντηση σε αυτούς που έχουν ταχθεί στο πλευρό του κάθε υπουργού που προωθεί τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων.

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΙΟΔΙΩΝ.
    ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΣΕ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ.
    ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΟΓΙΣΤΗ ΒΟΥΛΗΜΜΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΔΙΟΔΙΑ.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

    Admin Team [ X-treme ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΡΑΜΠΑΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ..ΕΧΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Καραμπάτος ας πληρώσει όσα διόδια θέλει, ας τους τα στέλενει και σπίτι τους τα λεφτά με επιταγή κι ας μην περνάει ποτέ τα διόδια...μήπως δικά του λεφτά ξοδεύει??? Αλλά ας αφήσει ήσυχους τους πολίτες να επιλέξουν τι θα κάνουν. Τι έγινε? καινούριος εργατοπατέρας μας προέκυψε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.