Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Επιστολή αναγνώστη. Γράμμα στον πρώην Διαχειριστή του Φιλιατρά News

Αγαπητό Φιλιατρά News.

Όνομάζομαι Νίκος ......... (επώνυμο μην δημοσιεύσετε) και ζώ στην Κυπαρισσία.
Από τον πρώτο καιρό που βγήκε στο internet το Φιλιατρά News το παρακολουθώ καθημερινά για να μην πω πάρα πολύ στενά. Δεν σας κρύβω ότι μέχρι πρίν λίγο καιρό το διάβαζα μετα μανίας. Μπορεί να συμφωνούσα, μπορεί να διαφωνούσα, μπορεί να έγραψα σε σχόλια την έντονη μου διαφωνία με κάποιες θέσεις που εκφράστηκαν εδώ αλλά δεν έπαψα ποτέ να το παρακολουθώ.
Τον τελευταίο καιρό και συγκεκριμένα τον τελευταίο μήνα που αποχώρησε ο Διαχειριστής σας παρατηρώ μια χαλάρωση και ένα ωχ αδερφέ να επικρατεί στο αγαπημένο μου blog.
Και το αποκαλώ αγαπημένο μου γιατί ............

πραγματικά το αγάπησα και το αγαπώ και θα ήθελα η επωνυμία του να ήταν άλλη, σχετική με την Κυπαρισσία.
Ομως στην ζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

Δεν είναι όμως αυτό το θέμα.

Είναι η χαλάρωση που διακρίνω τον τελευταίο μήνα. Χαλάρωση η οποία όσο υπήρχε ο αποχωρήσας διαχειριστής δεν υφίστατο. Ήταν άγνωστη λέξη γι αυτό το blog.
Και έρχομαι να ρωτήσω. ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;
Είχα το Φιλιατρά News αρχική μου σελίδα μόλις άνοιγα τον Υπολογιστή. Διάβαζα πρώτο το Φιλιατρά News ότι θέματα είχε, έβλεπα πρωί πρωί τα πρωτοσέλιδα των μεσσηνιακών εφημερίδων και μετά πήγαινα σε οποιαδήποτε άλλη σελίδα ειδησεογραφική. Οπως για παράδειγμα in.gr , newsit, κλπ κλπ.

Χωρίς να θέλω να θίξω την παρούσα ομάδα διαχείρισης (αυτούς που απέμειναν δηλαδή) θα πω ότι δυστυχώς τον τελευταίο μήνα το blog κατά την γνώμη μου βρίσκεται σε πτωτική πορεία. Ίσως να φταίει η μη ενημέρωση. Ίσως να λείπει η υπεράσπιση με σθένος απόψεων που διακατείχαν τον πρώην διαχειριστή της σελίδας. Ίσως ίσως ίσως.... Δεν ξέρω τι.
Δεν λέω ότι δεν μπορείτε. Θεωρώ ότι δεν επαρκείτε εσείς για να διαχειριστείτε ένα τόσο σημαντικό τουλάχιστον για την Τριφυλία blog.
Πιθανόν να μην έχετε τις γνώσεις να διαχειριστείτε με επάρκεια αυτό το τόσο σημαντικό για την περιοχή θα πω εγώ blog.
Μέσα από αυτό μου το ηλεκτρονικό μήνυμα θα ήθελα να αναλάβω μια πρωτοβουλία και να ζητήσω από τον πρώην Διαχειριστή σας να επιστρέψει αν είναι δυνατόν και τώρα στο blog.
Η απουσία του είναι αισθητή, είναι απολύτως απαραίτητος, και χρειάζεται να δωθεί μια νέα πνοή στο blog που αυτή την στιγμή περνάει ας πούμε δύσκολα.
Θέματα δεν μπαίνουν. Ενημέρωση δε υπάρχει καλή. Ο σχολιασμός είναι ελάχιστος απο την ομάδα διαχείρισης.

ΖΗΤΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ τον πρώην διαχειριστή σας να επανέλθει άμεσα ώστε να ξαναπάρει το blog την ζωντάνια που είχε. Η απουσία του μόνο καλό δεν έφερε.
Τέλος να παρακαλέσω την παρούσα ομάδα να σεβαστεί την επιστολή μου, να την δημοσιεύσει στο Blog όπως ακριβώς είναι χωρίς το επώνυμο μου, και να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω απολύτως τίποτα με τα παρόντα παιδιά - διαχειριστές.
Διαπιστώσεις κάνω για ένα blog το οποίο αγαπώ.

Με εκτίμηση

Νίκος ...........
Κυπαρισσία

5 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κύριε Νίκο, όπως είδατε σεβαστήκαμε στο έπακρο την επιθυμία σας και δημοσιεύσαμε την επιστολή σας.
    Ειληκρινά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την άποψη σας για εμάς. Έχετε κάθε δικαίωμα να εκφράζετε όποια άποψη εσείς νομίζετε.
    Κι εμείς ζητάμε να επανέλθει ο πρώην Διαχειριστής μαζί μας.
    Αλλά τουλάχιστον μέχρι πριν απο μια εβδομάδα περίπου που του το ξαναείπα ήταν αρνητικός.

    Ελπίζουμε η επιστολή σας να εισακουστεί από τον πρώην Διαχειριστή μας ο οποίος είναι εξαιρετικός γιατί κι εμάς μας αγκάλιασε και μας έδειξε πράγματα που θα θέλαμε μήνες να τα μάθουμε μόνοι μας.

    Εύχομαι να εισακουστείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε παιδιά μην μας ζαλίζεται με τον πρώην και τους νυν αφού ο ίδιος που έγραφε γράφει.
    Άσχετα αν θέλει να το παίξει ότι έχει αποχωρήσει, πράγμα που για να το κάνει πιο πιστευτό "χαλάρωσε" λίγο με τις αναρτήσεις.

    Υποψιάζομαι μετά και από μερικά μπινελίκια που έχει ακούσει από κάποιους Φιλιατρινούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρουσα η άποψη σου. Θα μπορούσες να αποδείξεις αυτό που λες;
    Γιατί σε διαβεβαιώ ότι δυστυχώς δεν είναι μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώην Διαχειριστής12 Αυγούστου 2010 στις 9:47 μ.μ.

    Τι να αποδείξει ρε παιδιά. (Δεν ξέρω και ποιος από τους τέσσερις γράφει)
    Το μόνο που μπορεί να αποδείξει είναι ο κακός του ο φλάρος.
    Εχω άραγε κανένα λόγο να πουλήσω παραμύθια όπως λεει η παραπάνω ανώνυμη κλασσομπανιέρα.
    Το πρωί ήμουν στην δουλειά μου και στο καπάκι πήγα για μπάνιο στην θάλασσα.

    Γι αυτό σου λεω. Μάνο τον κακό του τον καιρό μπορεί να αποδείξει. Άντε και το μέγα του το έλεος. Τίποτε άλλο.

    Όσο για το αν θα επιστρέψω.... που θελει ο κος Νίκος από την Κυπαρισσία. Η απόφαση που εχω πάρει δεν αλλάζει παρα μόνο αν το κρίνω εγω. Προσπάθειες τέοιες πέφτουν απλά στο κενό.

    Και προς τα υπόλοιπα παιδά της διαχείρισης.
    Τελικά αν δεν σας πιάσει μια φορά την εβδομάδα η ανασφάλεια σας δεν μπορείτε...
    Μου ζητησαε δυο φορες βοηθεια και σας την εδωσα.
    ΓΙΑΤΙ τρελενεστε ρε σεις? Σας αρνηθηκα ποτε την βοήθεια?

    Ολα έτοιμα σας τα εχω δωσει. Οι κώδικες html που σας εχω στείλει καλύπτουςν το 95% των περιπτώσεων.

    Ετοιμες φόρμες σας εχω και κανετε μόνο αντικαταστάσεις. Γιατι ανησυχείτε??
    Αν το κρίνω εγω και ΜΟΝΟ ΕΓΩ τότε θα ζητησω να μου δωσετε πρόσβαση πάλι.
    Μεχρι νεωτέρας δεν θελω να επανέλθω στο θεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.