Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Μαριάννα Ντούβλη: "Το συνεργείο αποτελείτο από είκοσι άτομα αλλά αισθανόμουν πολύ άνετα"

H Μαριάννα Ντούβλη μίλησε στο περιοδικό "Down Town" για το πορνό βίντεο στο οποίο πρωταγνωστεί αλλά και για όσα λέγονται για εκείνη τις τελευταίες μέρες. Μάλιστα όπως η ίδια τόνισε ήταν ιδιαίτερα άνετη ενώ ήθελε να βγει θεά στη φωτογράφηση μιας και πρόκειται για την πρώτη της φωτογράφηση μετά το dvd. Διαβάστε αποσπάσματα από τη συνέντευξη:

Ένιωσες άβολα κατά τα γυρίσματα; Ντρεπόσουν;

Ένιωσα υπέροχα! Από την πρώτη στιγμή, παρόλο που το συνεργείο αποτελούνταν από είκοσι περίπου άτομα, αισθανόμουν πολύ άνετα. Δεν είχα καμία αγωνία ούτε ντράπηκα που ήμουν ανάμεσα σε τόσους ανθρώπους, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Εμένα μου αρέσει να με θαυμάζουν όσο γί­νεται περισσότεροι. Τα γυρίσματα ξεκίνη­σαν αρχές Μαΐου και κράτησαν έξι μέρες.

Οι συμπρωταγωνιστές σου πώς ήταν; ..........

Με τον Δημήτρη υπήρξε μια ιδιαίτερη χη­μεία, γιατί εγώ είμαι εγκεφαλικός τύπος, πρέπει να ταιριάξω με τον άλλον ακόμα κι όταν πρόκειται για δουλειά. Άλλωστε, όλες οι σκηνές ήταν αληθινές, δεν προσποιήθη­κα καθόλου, δεν έχω, νομίζω, ταλέντο στην υποκριτική. Το απόλαυσα πάρα πολύ!

Τα χρήματα έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για να πεις τελικά το «ναι»;

Δεν με νοιάζουν τα χρήματα, το DVD το έκανα από καπρίτσιο, όχι για τα λεφτά. Εγώ κατάγομαι από πλούσια οικογένεια, γεννήθηκα στην Ηρώδου Αττικού, μεγά­λωσα στην Εκάλη, ζω στην Πολιτεία, οι παππούδες μου ήταν πλούσιοι γαιοκτή­μονες με μεγάλη ακίνητη περιουσία, δεν είχα ανάγκη μια ταινία για να λύσω το βιο­ποριστικό μου πρόβλημα.

Πόσων χρόνων είσαι, Μαριάννα;

Είμαι 27, γεννήθηκα το 1982, κι ας βγαί­νουν κάποιοι δήθεν «δημοσιογράφοι» να αμφισβητούν την ταυτότητά μου. Ας πάνε στο ληξιαρχείο να το διαπιστώσουν. Είμαι καλλονή, αγάπη μου.

Σε ενοχλεί αν σε χαρακτηρίζουν τώρα κάποιοι «πορνοστάρ»;

Εγώ είμαι show woman, αυτό τα περικλεί­ει όλα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, ας με πουν και πορνοστάρ, δεν είναι καθόλου προσβλητικό. Ένα επάγγελμα είναι κι αυ­τό, σαν όλα τα άλλα. Χαρίζω ευχαρίστηση σε εκατομμύρια ανθρώπους.

Πηγή: yupi.gr

1 σχόλιο:

  1. Δεν με νοιάζουν τα χρήματα, το DVD το έκανα από καπρίτσιο, όχι για τα λεφτά.

    Τι να πεις κανείς για το DVD της αλληνής. Από καλή οικογένεια. Γυναίκα για σπίτι ρε παιδί μου.
    Βρε ούστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.