Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

"ΘΑ ΣΕ ΞΕΣΚΙΣΩ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΠΟΛΙΤΙΚΑ"!

Ας φορέσουμε τσίγκινα σωβρακάκια μην μας πάρουν τα βόλια από την πολύ "Αντρίλα".

Χοντρό επεισόδιο έγινε σήμερα στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας μεταξύ του Γιάννη Μανώλη και του Νικήτα Κακλαμάνη όπως γράφει το πάντοτε έγκυρο "Φίμοτρο".

Στο Δημοσίευμα του το έγκυρο blog αναφέρει: .....

Χοντρό επεισόδιο μεταξύ του Γιάννη Μανώλη και του Νικήτα Κακλαμάνη έγινε σήμερα το μεσημέρι στο ΣΕΦ.
"Θα σε ξεσκίσω εάν συνεχίσεις να στέλνεις μηνύματα με χρήματα του Δήμου για να στηρίζεις τη Ντόρα.
Εάν δεν σταματήσεις το παραμάγαζο με τη Ντόρα θα σε διαπομπεύσω με στοιχεία που θα δώσω στη δημοσιότητα", έλεγε ο Μανώλης.

Κάτωχρος ο Κακλαμάνης ο οποίος συνοδευόταν από 3 συνεργάτες του ανταπάντησε σκληρά:
"Τι θα μου κάνεις ρε Μανώλη; Εγώ θα σε σκίσω. Σταμάτα να ασχολείσαι μαζί μου", έλεγε ο Δήμαρχος, μιλώντας χαμηλόφωνα για να μην γίνει αντιληπτό το επεισόδιο.

Ο Μανώλης είχε τον τελευταίο λόγο. "Πρόσεχε Νικήτα γιατί θα σε ισοπεδώσω. Εγώ είμαι αρσενικό και μιλάω πάντα πολιτικά", του είπε ο Μανώλης και ο Κακλαμάνης έφυγε σαν τη βρεγμένη γάτα...

Πηγή: Fimotro

3 σχόλια:

  1. θα σε διαπομπεύσω

    Εγώ θα σε σκίσω

    θα σε ισοπεδώσω. Εγώ είμαι αρσενικό και μιλάω πάντα πολιτικά

    Αλήθεια. Οι παραπάνω εκφράσεις που εκστομίστηκαν εκατέρωθεν ΠΟΣΟ πολιτικές είναι??????

    Πάντως καλοί μου φίλοι αναγνώστες αν βρεθείτε κοντά σε αυτούς τους δύο (ειτε στον έναν είτε στον άλλο) φοράτε και κανένα τσίγκινο σωβρακάκι....
    ΠΟΛΥ ΑΝΤΡΙΛΑ ΒΡΩΜΑΕΙ..... Ειδικά απο τον Μανώλη.
    ΑΝΤΡΙΛΑ.... Πολιτική...
    ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΑΠΑΙΧΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΝΙΟΥΖ.

    Κώστας Γ.
    Κυπαρισσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που χάθηκες εσύ ρε λαμόγιο?????
    (Μην παρεξηγηθείς με το λαμόγιο)

    Εχω να διαβάσω σχόλιο σου πολύ καιρό στο Φιλιατρά News. Έλειπες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.