Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Οι επισκέψεις της Νάντιας Γιαννακοπούλου

Στην εκδήλωση για τον εορτασμό των Ενόπλων Δυνάμεων, παρέστη η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ν. Μεσσηνίας Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου. Μετά το πέρας της εκδήλωσης, η κ. Γιαννακοπούλου κατέθεσε στεφάνι εκ μέρους της Βουλής των Ελλήνων και σε δηλώσεις της μεταξύ άλλων είπε:

«Σκοπός και σταθερή επιδίωξη των Ενόπλων Δυνάμεων είναι η διατήρηση ενός διεθνούς περιβάλλοντος σταθερότητας, ομόνοιας, ειρήνης, αλλά και περιφερειακής συνεργασίας. Οι Ένοπλες Δυνάμεις αποτελούν προμετωπίδα της ελευθερίας των πολιτών, μάχονται, προς όφελος της διατήρησης των αρχών και αξιών του ελληνισμού και της δημοκρατίας».

Το πρωί της Κυριακής, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ παραβρέθηκε ........

στις τιμητικές εκδηλώσεις για την Εθνική Αντίσταση. Στη συνέχεια, η κ. Γιαννακοπούλου συμμετείχε στην πρωτοβουλία της αναδασωτικής δράσης που διενεργήθηκε από μέλη του Περιβαλλοντικού Συλλόγου «Οι φίλοι του Ταϋγέτου» και εθελοντές. Σε συνομιλία της με τους εθελοντές, η κ. Γιαννακοπούλου υπογράμμισε «Παρά τις τεράστιες περιβαλλοντικές καταστροφές, ο ορεινός όγκος του Ταϋγέτου με το απαράμιλλο φυσικό του κάλλος αποτελεί έναν πολύ σημαντικό πνεύμονα πρασίνου αλλά και μοχλό ανάπτυξης για τον τόπο μας. Η προστασία του πρέπει να αποτελέσει άμεση προτεραιότητα της Πολιτείας, ώστε να υπάρξει συντονισμένη δράση μεταξύ κρατικών φορέων, κατοίκων της περιοχής και εθελοντών τόσο για τη διατήρηση όσο και για την οργανωμένη αναδάσωσή του».

Το απόγευμα της ίδιας μέρας, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ παρευρέθηκε στην ανοικτή συζήτηση που οργάνωσε ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατρών στο Βορρέειο Πνευματικό Κέντρο , με θέμα το ελαιόλαδο.
Η κ. Γιαννακοπούλου είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τους ελαιοπαραγωγούς για τα προβλήματά τους και ιδιαίτερα για την τιμή του ελαιόλαδου.

16 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΡΕ ΧΑΡΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΑΝΑΡΑ ΜΑΣ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΠΑΙΞΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!! ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΒΡΙΖΕΣ ΤΗΝ ΕΡΑΝΗ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ 10 ΜΕΡΕΣ!!!!! ΕΣΥ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΝ ΜΑΥΡΕΑ!! ΠΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΛΗΤΟΥ ΣΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΞΥΛΟ ΑΜΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!! Ο ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΜΑΤΙΑ Η ΝΑΝΤΙΑ...
    ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωτα και κύρια στο πρωτο σχόλιο.

    Ο Μαυρέας δεν είναι φίλος μου. Τουλάχιστον με την στενή έννοια του όρου "Φίλος".
    Είναι γνωστός μου και ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ.
    Δεν έβρισα ΠΟΤΕ την Εράνη και μην λες ψέματα. Το ότι είχα διαφωνίες στην αρχή για τον ερχομο του Ενγκεμά στην εράνη, ΝΑΙ ΤΙΣ ΕΙΧΑ και μετα απο τα πρωτα αποτελέσματα εξακολουθώ να τις έχω.
    και σε διαβεβαιώ ότι τις όποιες αντρρήσεις είχα πρίν έρθει και κρίσεις που έχω κανει γι αυτόν τα εχω παραδεχεί απο μόνος μου μπροστά του.

    Εχω και μάρτυρες (Αθλητική Συντάκτρια του Θάρρους για να το βεβαιώσει) που στην πρώτη συνάντηση μου με τον Ενγκεμά, του είπα ότι ακόμα και πριν ερθει στην Εράνη του έχω κανει πολυ σκληρή κρητική σε σχέση με το τι έχει κάνει εκεί που αγωνιζόταν.
    και μου είπε Ευχαριστω που το παραδεχεσαι και μου έδωσε στο χέρι του να με συγχαρεί που το είπα αντρίκια και στα ίσια κατάμουτρα.

    ΟΚ ??? Τελος με την απάντηση μου στο πρωτο σχόλιο.

    Για το δεύτερο σχόλιο

    Δεν νομίζω ότι έχει σχέση αν είναι καλή και με ωραία μάτια η Νάντια Γιαννακοπούλου.
    Σημασία έχει να ασχοληθεί με τα προβλήματα που έχει ο νομός, να τα αναδείξει στην βουλή και να διεκδικήσει λύσεις.
    Και απ΄ότι βλέπεω το κανει με εξαιρετικό τρόπο δικαιώνοντας -πιστευω- ολους όσους την ψήφισαν.
    Αν εννοείς να βαλω για και Σαμαρά, Λαμπρόπουλο, να σου πω ότι δεν μου στελνουν κάτι αυτοί.
    Δεν θελουν , δεν γουσταρουν... Πρόβλημα τους. Οχι δικό μου.
    Εμένα το ίδιο μου κάνει.
    Θέματα παιρνω και απο τον Κουσελά, και απο την Γιαννακοπούλου.
    Ο κος Βουδούρης δεν μου έχει αποστείλει τίποτα όπως το έκανε στις αρχές, αλλα και πάλι δεν τρέχει τίποτα.
    Ξέρω ότι διαβάζει το Φιλιατρά news και μου αρκεί.
    Τωρα αν εχει κατι να μου στείλει το γραφείο τυπου του θα το δημοσιεύσω όπως έχω κανει και με τα υπόλοιπα.

    Ελπίζω να ήμουν εξαιρετικά σαφής.
    δε τρελένομι κι όλας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τη να πει για ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ,,,ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΖΑΒΛΑΝΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ,,, ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΟΚ ,, ΚΡΙΜΑ ΡΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ, ΠΡΟΤΕΙΝΟ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΥΡΩ Ο ΚΑΘΕ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ,,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΑΛΙΑ,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ορισμένοι φίλαθλοι της Εράνης μόνοι τους κάνουν κακό στην ομάδα μας. Είσαστε καθόλου παρατηρητικοί;
    Είδατε καμία αλλαγή; Κάτι που δεν συνέβαινε μέχρι πριν λίγο καιρό και συμβαίνει τώρα;
    Είναι τυχαίο ή αποτέλεσμα συμπεριφοράς κάποιων;

    Θοδωρής από Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. για πες μας Θοδωρη γιατιυπαρχει αυτη η ανακαμψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που την είδες την ανάκαμψη;
    Την μια νίκη εντός έδρας της Εράνης το θεωρείς ανάκαμψη;
    Τις πολλές ισοπαλίες τις θεωρείς ανάκαμψη;
    Αν ναι τις νίκες τι τις θεωρείς;
    Ας μην γελιόμαστε. Η ομάδα δεν είναι και στα καλύτερα της. Παραπατάει. Και επιτέλους κάποιοι ας σταματήσετε να έχετε εμμονές με τον Μαυρέα.
    Προπονητής μας δεν είναι ο Μαυρέας. Είναι ο ενγεμά.
    Και θεωρώ πολύ αντρίκιο από πλευράς του Φιλιατρά News αν αυτό είναι αλήθεια να το παραδεχτεί μπροστά στον Ενγκεμα ότι του έχει ασκήσει σκληρή κριτική χωρίς καν να τον ξέρει.

    Εμένα συμπατριώτες με προβληματίζει η πορεία της ομάδας στο πρωτάθλημα.
    Δεν είναι αυτή που αρμόζει σε μια Εράνη. Μην κρύβεστε πίσω από το δάχτυλο σας. Το ξέρετε και το βλέπετε από κοντά εσείς που είστε εκεί.

    Εγώ για άλλο πράγμα έλεγα στο σχόλιο μου πριν λίγη ώρα.
    Είδατε καμία αλλαγή στο Μπλογκ; Κάτι που δεν συνέβαινε μέχρι πριν λίγο καιρό και συμβαίνει τώρα; Είσαστε καθόλου παρατηρητικοί;

    Σε λίγο θα απαντήσω. Περιμένω να δω πόσο παρατηρείτε τα πράγματα γύρω σας.

    Θοδωρής από Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά είμαστε ΤΕΛΕΙΩΣ εκτός θέματος.

    Θοδωρή έχεις απόλυτο δίκιο ότι ο Μαυρέας δεν είναι προπονητής της Εράνης. Μαλλον για να ασχολούνται μαζί του κάποιοι μαζί του φαίνεται ότι ενδόμυχα τον θελουν στην ομάδα.
    Δεν εξηγείται αλλιώς.

    Επειδη αδυνατώ και εγω να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς λέγοντας την φράση "αλλαγή στο Μπλογκ".
    Συγνώμη αλλά κάντο λίγο πιο φραγκοδίφραγκο.

    Δεν εχω κανει κάποια αλλαγή. Τι εννοείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η λεξη φραγκοδιφραγκα τα λεει ολα Θοδωρη..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλα ανώνυμε 10:53 .... Εσυ ζεις στον κόσμο τον δικό σου....

    Θοδωρή για εξήγησε λίγο αυτό με την αλλαγή. Δεν σε καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να το θέσω αλλιώς το θέμα.

    Γιατί σταμάτησες να γράφεις για την ομάδα μας;
    Ούτε καν αποτελέσματα αγωνιστικής δεν έβαλες. Υπάρχει κάποιος λόγος;

    Θοδωρής από Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επέτρεψε μου να μην σου απαντήσω σε αυτό θοδωρή.
    Δεν θελω να σου επιβεβαιώσω ή να σου διαψεύσω αυτό που γράφεις.
    Συγνώμη αλλα δεν νομίζω ότι σε αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νομίζω ότι πρέπει να πεις τον λόγο που σταμάτησες. Γιατί το σταμάτησες. Αυτό δεν μπορείς να το αρνηθείς.
    Το θέμα είναι γιατί.
    Υπήρξε πρόβλημα πουθενά;

    Θοδωρής από Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν θελω να το κουβετιάσω Θοδωρή.
    ΤΕΛΟΣ.

    Αν συμβαίνει κάτι ή όχι άσε να το ξέρω εγώ. Δεν νομίζω ότι αφορά κανέναν.
    Σεβομαι την άποψη σου αλλα δεν θα κατσω να το κουβεντιάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΖΑΒΛΑΝΙ ,,,,απλα πραγματα εκτεθηκες χαρουλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.