Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Εκλογές στις 4 Οκτωβρίου ζήτησε ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ.

Την διενέργεια εκλογών στις 4 Οκτωβρίου ζήτησε από τον πρωθυπουργό ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργος Καρατζαφέρης.

«Κινδυνεύει όλος ο πολιτικός κόσμος από την σήψη που έχει καταβάλει την ΝΔ. Πριν βρεθούμε σε χειρότερα, καλώ τον Πρωθυπουργό να ανακοινώσει εκλογές για τις 4 Οκτωβρίου 2009», τόνισε ο κ. Καρατζαφέρης και συμπλήρωσε: «Κάθε ημέρα που περνά δημιουργεί πρόσθετους κινδύνους για τον τόπο».

Ερωτηθείς εξάλλου για το θέμα των πρόωρων εκλογών, ο πρόεδρος του ...........

ΛΑ.Ο.Σ σημείωσε χαρακτηριστικά: «O κ. Καραμανλής μου θυμίζει τον Μίμη Φωτόπουλο στην "κάλπικη λίρα". Κάνει πως δεν βλέπει την οικτρή πραγματικότητα, που ξετυλίγεται μπροστά στις ανάγκες και τις προσδοκίες του Έθνους. Τον έχω καλέσει κατ΄ επανάληψη από το βήμα της Βουλής, και κάνω και σήμερα την έκκληση: Να σηκωθεί όρθιος και να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Διαφορετικά η χώρα οδηγείται προς τα χειρότερα».

Πηγή: Ναυτεμπορική

1 σχόλιο:

  1. ΑΠΟΡΙΑ
    Ο μεγάλος Λαάρχης Καρατζαφέρης δεν ήταν που κλαιγόταν στο βήμα της Βουλής να συγκυβερνήσει με τον Καραμανλή???
    Και του έλεγε έλα ρε Καραμανλή να βάλεις εσύ τους 151 να βάλω κι εγώ τους 10 να κάνουμε ΜΠΙΙΙΙΙΙΠ.... ε συγνώμη συγκυβέρνηση...... ήθελα να πω.
    Τώρα ζητάει εκλογές????

    Τι να πω γι αυτόν τον άνθρωπο???
    Μεγαλύτερο θεατρίνο, και μεγαλύτερο υποκριτή, δεν έχω δει στην ζωή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.