Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Αντίδρση απο το Δημοτικό Συμβούλιο Κυπαρισσίας για το κλείσιμο του ΟΣΕ.

Το θέμα της περικοπής των δρομολογίων καθώς και στο ενδεχόμενο κλείσιμο του ΟΣΕ Κυπαρισσίας απασχόλησε το Δημοτικό Συμβούλιο.
Σε ομόφωνη απόφαση που έλαβε αποφασίστηκε να
ζητήσει από τον Υπουργό Μεταφορών και επικοινωνιών κο Κωστή Χατζηδάκη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Γιώργο Γιαννούση τα εξής:

1ον Διατήρηση ΟΛΩΝ των σημερινών δρομολογίων προς Καλαμάτα- Ζευγολατίο- Κυπαρισσία- Πάτρα και προσθήκη ενός ακόμα δρομολογίου το μεσημέρι στο τμήμα Κυπαρισσία- Καλαμάτα

2ον
Αμεση ολοκλήρωση όλων των έργων ανακαίνισης της γραμμής σε ολο το μήκος της στο Νομό Μεσσηνίας.

3ον Επαναλειτουργία το ταχύτερο δυνατόν της σιδηροδρομικής γραμμής για Τρίπολη- Κόρινθο με τουλάχιστον 5 δρομολόγια ημερησίως καθώς εδώ και 5 χρόνια τα εν λόγω δρομολόγια λόγω των εργασιών αναβάθμισης έχουν διακοπεί

4ον Συντήρηση της γραμμής μεταξύ Κοπανακίου – Καλο Νερό για αύξηση της ταχύτητας κυκλοφορίας και μείωση του χρόνου διαδρομής δεδομένου ότι είναι απαράδεκτο εν έτει 2008 να λειτουργεί γραμμή με ταχύτητα 20 χιλίόμετρα την ώρα και για απόσταση 12 χιλιομέτρων να απαιτούνται 27 λεπτά διαδρομής

5ον Ορθολογική αναδιάρθρωση των δρομολογίων κυρίως του λεγόμενου Προαστιακού για την εξυπηρέτηση του επιβαιτκού κοινού και κατ επέκταση την αύξηση της επιβατικής κίνησης.

Εδώ και καιρό οι βάρδιες στον ΟΣΕ Κυπαρισσίας έχουν μειωθεί σε μία ενώ εδώ και πολύ καιρό έχει διακοπεί η μεταφορά δεμάτων.
Χαρακτηριστική είναι η εικόνα του ΟΣΕ Κυπαρισσίας το απόγευμα όπου δεν υπάρχει ψυχή στα γραφεία για να ενημερώσουν τους επιβάτες τους και κυρίως τους Τουρίστες.

Σχόλια:

Το χάλι
Στο γενικό χάλι που επικρατεί στον ΟΣΕ Κυπαρισσίας συμβάλλει και η αδιαφορία των μηχανοδηγών όπου όταν φτάνουν στον ΟΣΕ δεν σβήνουν την μηχανή του τρένου το οποίο θα εκτελέσει το επόμενο δρομολόγιο του σε 1,5 και σε δύο
ώρες.
Είμαι μάρτυρας που το τρένο έχει έρθει απο Καλό νερό στις 19:30 το απόγεμα και θα ξαναέφευγε για Καλό νερό στις 21:00.
ΟΛΗ την ώρα (απο τις 19:30 - 21:00) ο μηχανοδηγός άφησε (και αφήνουν και οι άλλοι) την μηχανή αναμένη να καίει καύσιμο ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΕΠΕΙΔΙΚΤΙΚΑ για την σπατάλη.

Τα δρομολόγια και οι δήθεν "πολλοί" επιβάτες....
Ας κάτσει κάποιος από τους Δημοτικούς άρχοντες της Κυπαρισσίας (έστω και ο Σαμπαζιώτης) στον ΟΣΕ να δουν πόσοι επιβάτες έρχονται από το Καλό Νερό...
5 έως 15 στην πολύ καλύτερη περίπτωση.
Κάνει το τρένο ΟΛΟΚΛΗΡΟ δρομολόγιο για να μεταφέρει στην καλύτερη περίπτωση 15 επιβάτες.
Αριθμός που σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί για να βγουν τα έξοδα κίνησης της αμαξοστοιχίας. Κυρίως τα έξοδα πετρελαίου.
ΓΙΑΤΙ θα πρέπει τα δρομολόγια Καλό Νερό - Κυπαρισσία να πρέπει να είναι πάνω απο 3. Και τα 3 δηλαδή πολλά είναι.
Ένα το πρωϊ, ένα το μεσημέρι, και ένα το βράδυ είναι ΥΠΕΡ αρκετά.
Το Καλό Νερό δεν είναι και Καλαμάτα ή Αθήνα για να έχει τόσα δρομολόγια...
Δεν είναι καν κωμόπολη. Χωριό είναι.
741 κατοίκους με βάση την τελευταία απογραφή.
Ποιος ο λόγος να έχει 7 και 8 δρομολόγια την ημέρα???
Ιδού και οι αποδείξεις από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία.
(Κλίκ στη εικόνα για μεγέθυνση)



Οι μηχανοδηγοί

Παρακολουθήσαμε μια μέρα τον μηχανοδηγό.
Ήρθε με το καλό από Καλό Νερό, κατέβηκε από το τρένο, άφησε αναμένη την μηχανή και πήγε στο απέναντι ξενοδοχείο να απολαύσει τον Καπουτσίνο του και να δει τηλεόραση ή να σαχλαμαρίσει.
Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΠΙ ΜΙΑΜΙΣΗ ΩΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕ.
Για να μην είμαι άδικος το ίδιο γίνεται και παντού. Όχι μόνο στην Κυπαρισσία.

Μια επίσκεψη στον ΟΣΕ να κάνει ο οποιοσδήποτε θα διαπιστώσει την ορθότητα των γραφομένων μου.

Ποιά έσοδα λοιπόν έχει το κράτος από τον ΟΣΕ Κυπαρισσίας???
Τα 10 - 15 εισιτήρια από Κυπαρισσία για Καλό Νερό???
Ή τα μεγάλα έσοδα από εισιτήρια από Κυπαρισσία προς Καλαμάτα Αθήνα κλπ κλπ???
Πληρώνουν φόρους οι Έλληνες και κατά συνέπεια το κράτος μισθούς για να κάθονται ορισμένοι τεμπελχανάδες να σαχλαμαρίζουν στα ξενοδοχεία ή στο καφέ "Σταθμός".

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.