Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Ο Γ. Λεβεντάκης απαντά σε Π. Κατσίβελα και τον προκαλεί σε debate!

Απάντηση στην επιστολή του απερχόμενου Δημάρχου Παναγιώτη Κατσίβελα εξέδωσε ο Υποψήφιος Δημαρχος Τριφυλίας κ Γιώργος Λεβεντάκης και τον καλεί ευθέως σε debate

Αναλυτικά η απαντηση:.......

Κύριε Κατσίβελα

Με μεγάλη μου έκπληξη διαπιστώνω πως οι καταγγελίες μου, επιτέλους, σας θορύβησαν και σας οδήγησαν, πριν από λίγες ώρες, σε μια απαντητική επιστολή.

Εσείς, που σε αντίθεση με μένα (κατά τα λεγόμενά σας), γνωρίζετε πολύ καλά την πόλη των Φιλιατρών και τα προβλήματά της, έρχεστε σήμερα, και είκοσι περίπου μέρες πριν τις εκλογές, με αυτή σας την επιστολή, να πληροφορήσετε δημόσια, τόσο εμένα "τον περιστασιακό κάτοικο", όσο και τους μόνιμους κατοίκους αυτής της πόλης, πως το δίκτυο ύδρευσης (σε ένα μεγάλο μέρος του) χρησιμοποιεί σωλήνες αμιάντου, κάτι που θέλω να πιστεύω πως το γνωρίζατε, από την αρχή της θητείας σας, όπως τουλάχιστον θα οφείλατε.

Και σας ρωτώ: Έχετε προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, για τον έλεγχο της καταλληλόλητας του πόσιμου νερού, και αν ναι, έχετε ενημερώσει για τα αποτελέσματα τους πολίτες;

Σαν γιατρός, θεωρώ πως επιβάλλεται να γνωρίζετε, καλύτερα από τον καθένα, την επικινδυνότητα των σωλήνων αμιάντου για τη δημόσια υγεία όπως επίσης και το κίνδυνο ανάπτυξης μικροβίων από μία τόσο εκτεταμένη βλάβη στο δίκτυο, και εάν δεν έχουν γίνει όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι τίθεται και νομικό πλέον ζήτημα για τη Δημοτική Αρχή.

Τα τεχνικά θέματα όμως και οι δυσκολίες τους αφορούν αποκλειστικά και μόνο τη Δημοτική Αρχή, την οποία εκπροσωπείτε, και όχι εμένα (την παρούσα στιγμή) και τους πολίτες των Φιλιατρών.

Δεν αναφέρθηκα ποτέ προσβλητικά, για κανέναν εργαζόμενο του Δήμου και έχω μάθει, χρόνια τώρα, από τη μεριά του εργοδότη, να επαινώ την εργατικότητα και να σέβομαι τη δουλειά κάθε εργαζόμενου.

Οι υπάλληλοι του Δήμου, δούλεψαν ακούραστα, για πολλές μέρες, κάτω από αντίξοες συνθήκες για την αποκατάσταση της βλάβης και αυτό είναι προς τιμήν τους.
Έχω μάθει στη ζωή μου να αντιδρώ σε κάθε είδους πρόκληση και να μη μένω απαθής, όπως επίσης και να τολμώ, όταν πρόκειται για το καλό του τόπου μου.

Επί δημαρχοντίας Άλκη Ξύγκα αντικαταστάθηκαν περίπου 26 χιλιόμετρα δικτύου , επί δημαρχοντίας Κώστα Κόλλια άλλα 6 χιλιόμετρα . Κατά τη δική σας θητεία τι κάνατε? Το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ .
«Κλειδιά» υπάρχουν για την τμηματική απομόνωση του δικτύου και μάλλον κάνετε ότι δε τα γνωρίζετε, εκτός κι αν τα γνωρίζετε και απαριθμείτε ψέματα για μένα , μόνο και μόνο για να κλέψετε τις εντυπώσεις , όπως τότε που λέγατε ότι θα κάνετε τη Τριφυλία «ΡΙΒΙΕΡΑ» .

‘Όσο για τη πρόκληση των 24 ωρών σας πληροφορώ πως ότι έχω να καταθέσω θα το καταθέσω στις αρμόδιες υπηρεσίες, τον κατάλληλο χρόνο για να καλύψω τις δικές σας ελλείψεις και τότε πραγματικά θα ανησυχήσετε .

Έχω μάθει στη ζωή μου να αντιδρώ σε κάθε είδους πρόκληση και να μη μένω απαθής, όπως επίσης και να τολμώ, όταν πρόκειται για το καλό του τόπου μου.

Τώρα, για το ποιος εξαπατά ποιον, αφήστε καλύτερα να το απαντήσει ο λαός της Τριφυλίας, με την ψήφο του, σε λίγες μέρες.

Στο μόνο που θα με βρείτε σύμφωνο, είναι ότι η κοινωνική και πολιτική ταυτότητα του καθενός ορίζεται από την ποιότητα της ζωής του, μόνο που εγώ δεν προέρχομαι από πολιτική οικογένεια, δεν προσδοκώ σε πολιτικό όφελος και δεν είμαι πολιτικός.

Η αγανάκτησή μου και μόνο, ως δημότης, με ανάγκασε να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου μου, βλέποντας το "μαρασμό" του.

Ουδέποτε απευθύνθηκα σ' εσάς προσωπικά για το οτιδήποτε, και ποτέ δεν έθιξα την ηθική και την εντιμότητά σας, παρά μόνο την ανεπάρκειά σας ως Δήμαρχος.

Πιστεύω όμως, ότι όσον αφορά στην υστεροφημία σας, μετά το εκλογικό αποτέλεσμα της 26ης Μαΐου, θα μείνετε στην ιστορία αυτής της πόλης, ως ο Δήμαρχος Τριφυλίας που "διέπρεψε δια της αδρανείας του".
Σας προκαλώ με τη σειρά μου σε τηλεοπτική αναμέτρηση (debate) για να ενημερωθεί ο λαός της Τριφυλίας για τα πεπραγμένα της Δημοτικής σας Αρχής , των συνεργατών σας και της Δ.Ε.Υ.Α.Τ γιατί η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ είναι το όραμά και το πρόγραμμά μου .

Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.