Δύο όροφοι, ο 1ος και ο 6ος, μένουν διαθέσιμοι στο Διοικητήριο Μεσσηνίας για το Δήμο Καλαμάτας ή οποιονδήποτε άλλο φορέα, για στέγαση υπηρεσιών. Αυτό επεσήμανε χθες ο αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Μαλαπάνης, μετά από σύσκεψη με διευθυντές και τμηματάρχες. Σημείωσε εξάλλου ότι τη Δευτέρα θα γνωρίζει με ακρίβεια την οικονομική κατάσταση που παρέλαβε από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, ενώ τόνισε πως οι κυρίαρχοι στόχοι του είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη και οι έλεγχοι στην αγορά.
Οσον αφορά τους χώρους στο Διοικητήριο, .........
με βάση όσα συζητήθηκαν στη σύσκεψη ο κ. Μαλαπάνης διευκρίνισε ότι η Διεύθυνση Υγείας θα παραμείνει στο ισόγειο και η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας στον 2ο - «είναι δύσκολο να φύγει από κει, γιατί έχει ιδιαίτερο δίκτυο και πληροφοριακό σύστημα συνδεδεμένο με το υπουργείο», ανέφερε. Οι άλλες υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας θα στεγαστούν στον 3ο, 4ο και 5ο όροφο.
Ετσι, «μένουν ο 1ος και ο 6ος όροφος, στον οποίο μπορεί να έρθουν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης - ενώ ελευθερώνονται χώροι με τις συμπτύξεις των σχολείων», παρατήρησε και ενημέρωσε πως αυτή θα είναι η πρότασή του προς τον περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη.
Ο κ. Μαλαπάνης είπε ότι στη σύσκεψη ξεκαθαρίστηκαν προτεραιότητες και ιεραρχήθηκαν προβλήματα. Ως πρώτη προτεραιότητα ανέφερε την «απογραφή της περιουσίας, των οικονομικών, των έργων, των πάντων... Δόθηκε παράταση για τις οφειλές των έργων, και το μεσημέρι της Δευτέρας θα ξέρουμε την οικονομική κατάσταση που παραλάβαμε». Ως δεύτερη, κατέγραψε τη στέγαση των υπηρεσιών. Μίλησε για συνεχόμενα γραφεία και ικανά σε αριθμό, και παρατήρησε πως «το μεσημέρι της Δευτέρας θα ξέρουμε τι χώροι παραμένουν αδιάθετοι».
Ως τρίτη προτεραιότητα ο αντιπεριφερειάρχης ανέφερε τις αρμοδιότητες που ασκούσε η Νομαρχία και οι οποίες έχουν μεταφερθεί στην έδρα της Περιφέρειας ή βρίσκονται σε εκκρεμότητα: «Ζήτησα καταγραφή αυτών των αρμοδιοτήτων για να απευθυνθούμε αρμοδίως ώστε να καλυφθούν και να εξυπηρετηθεί ο πολίτης», παρατήρησε σχετικά.
Επίσης, στη σύσκεψη ο κ. Μαλαπάνης έδωσε γενικές κατευθύνσεις οι οποίες επικεντρώνονται σε δύο άξονες: στην εξυπηρέτηση του πολίτη και στους ελέγχους στην αγορά. Για την πρώτο άξονα σχολίασε πως «είναι κυρίαρχη ασχολία - θα κριθούμε από τον τρόπο και το χρόνο ικανοποίησης των αιτημάτων των πολιτών». Οσον αφορά τους ελέγχους, παρατήρησε ότι έτσι «αποκτάται η εμπιστοσύνη και διασφαλίζεται η ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων».
Ελευθερία Online
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.