Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Tατσόπουλος: "Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα και αυτοί της Χρυσής Αυγής συνεχίζουν να με αποκαλούν αδερφή".

Χαμός στο twitter με την δήλωση του Βουλευτή του (Τ)ΣΥΡΙΖΑ και ΕΣΚΟΥΖΑ.

Αλλο ένα «κεφάλαιο» ανοίγει ο συγγραφέας Πέτρος Τατσόπουλος στην κόντρα του με τη Χρυσή Αυγή με νέο χτύπημα σε συνέντευξή του.

Μιλώντας στο περιοδικό Crash, που .............

κυκλοφορεί αύριο, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ προέβη στην ακόλουθη «εντυπωσιακή» αν μη τι άλλο, δήλωση:

«Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα και αυτοί της Χρυσής Αυγής συνεχίζουν να με αποκαλούν αδερφή».

Οπως ήταν αναμενόμενο τα social media πήραν αμέσως «φωτιά» με τις ξεκαρδιστικές ατάκες να διαδέχονται η μία την άλλη

Φωτιά πήρε το twitter για την Δήλωση Τατσόπουλου

Καυστικά είναι τα σχόλια στο Twitter που ακολούθησαν τη δήλωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρου Τατσόπουλου ότι έχει πηδήξει τη μισή Αθήνα και παρόλα αυτά... η Χρυσή Αυγή εξακολουθεί να τον λέει αδελφή.

Eνδεικτικά σας παρουσιάζουμε μερικά από τα tweets που ακολούθησαν την ατάκα του κ. Τατσόπουλου από αυτά:

Τώρα ξέρεις γιατί γέμισε η Αθήνα λεσβίες.

όταν κάνουν τον #Tatsopoulos ταινία θα τον παίζει η Τζούλια Ρόμπερτς

Το πουλακι τατσιου !!!!!!! . . .

Ο Τατσοπουλος και στην επαρχια 2/12 Δομοκο 4/12 Γαστουνη 8/12 Ελασσονα 14/12 Κεφαλοβρυσο 15/12 Ανωγεια 17/12 Πορτο Λαγος 20/12 Κορδελιο

Μετά την αποκάλυψη του #tatsopoulos αλλάζει το σύνθημα: "Αθήνα κακογ*μημένη, ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει"

Να σας πω,εκεί στο #syriza_gr τι στο διάολο πίνουν κ βλέπουν όνειρα θερινής νυχτός μες στο χειμώνα; #tatsopoulos

Sorry αλλά αν κανείς εδώ γνωρίζει #tatsopoulos παρακαλω να του εξηγήσει πόσο νούμερο έγινε. Απλά να τα πάρει κι άλλο να πει κι άλλα καλά

O #tatsopoulos είναι o Κίμων Κουλουρης του Σύριζα

Για γεροντό-ανώμαλο ήξερα μόνο τον Τσαουσόπουλο κι ουχί τον #tatsopoulos Τελικά αυτό το "πούλος" κάτι κάνει...

Δεν ήξερα ότι ο #tatsopoulos είναι ο βιαστής της γειτονιάς μου. Τρέχω.

Όταν είπε ότι πήδηξε τη μισή Αθήνα, διευκρίνησε αν μιλάει για άντρες ή γυναίκες ή κ τα δύο, ή το πέταξε έτσι αόριστα? #tatsopoulos

αντε να βγεις τωρα σε μπαρ, να την πεσεις σε γκομενα κ να κινδυνευεις να ειναι μια απο του Τατσοπουλου #tatsopoulos

Γεια σας είμαι ο #Tatsopoulos της γειτονιάς σας

Παιδιά έχει κανείς το τηλ, διεύθυνση κτλ του #tatsopoulos. Τον ψάχνω να με αποκαταστήσει. Η μαμά μου μου λέει ότι πρέπει να με παντρευτεί

Δηλαδή σε εκείνο το πάρτι μασκέ στο σκοτάδι... αυτός ήταν; #tatsopoulos

ΣΩΚ ΔΗΑΔΟΣΤΑΙ!!! ΜΑΣ ΨΑΙΚΑΖΕΙ Ο ΠΑΙΤΡΩΣ ΜΑΙ ΤΩ ΣΠΑΙΡΜΑ ΤΟΥ #tatsopoulos

απο αυριο στα σημειωματα τν αυτοκτονιων θα λενε: "Πετρο γιατι δεν με πηδηξες? δν ειμαι αρκετα καλη? Να ντυνομουν Παναγιωταρος?" #tatsopoulos

ανεπιβεβαιωτες φημες αναφερουν οτι εχει κατεβει στο συνταγμα η μιση αθηνα κ πανηγυριζει που γλυτωσε απο το Τατσοπουλο #tatsopoulos

Μετά το σημερινό είμαστε πλέον σίγουροι ότι τουλάχιστον η μισή Αθήνα δεν έιναι παρθένες. #tatsopoulos

Ο τόνος στο πού από δω και πέρα. #tatsopoulos

Ωραία μάθαμε για την μισή Αθήνα. Την άλλη μισή ποιος την "κανονίζει"; #tatsopoulos

Θαλεγα επισης οτι κολλαει ως εκφραση το "του γαμησες τη μανα τωρα" αλλα μπορει και ναναι και αληθεια #tatsopoulos #ti_misi_Athina

Έλα μωρέ τώρα, σιγά την πόλη. #tatsopoulos #ti_misi_Athina

Ευτυχώς που δεν μένω στην Αθήνα... #tatsopoulos (τι μαλάκας θεε μου)

-Έχω γαμήσει τη μισή Αθήνα -Όπα ρε, Πειραία και λίγο #tatsopoulos

Σκέψου να πάρει και βιάγκρα #tatsopoulos

Στο τσακ το γλύτωσε το ταμείο ανεργίας ο Γκουσγκούνης #tatsopoulos

Οι κοπελες στο Συριζα να προσεχουν το απολυτο αρσενικο... #tatsopoulos

Στον Συριζα η αλαζονεια της εξουσιας εχει χρωμα αρσενικο #tatsopoulos

Εγώ τον αγαπάω πολύ ρε!Οι άνδρες με πετριά ήταν ανέκαθεν η μεγάλη μου αδυναμία #tatsopoulos

Είμαι κεφάτη γυρίζω από του Τατσόπουλου

Lucas Liaskos ‏@lucasliaskos Ευτυχώς που την έχω κάνει απο Ελλάδα και την γλύτωσα από τον #tatsopoulos #ti_misi_Athina

Λύθηκε το μυστήριο γιατί τελειώνουν συνέχεια τα προφυλακτικά στο περίπτερο της γειτονιάς. #tatsopoulos #ti_misi_Athina

το πουλάκι Τατσίου #koritsia_o_tatsopoulos #tatsopoulos #ti_misi_Athina

Σιγά τη μεγαλούπολη #tatsopoulos #ti_misi_Athina

πήρα το μετρό το πρωί και κάποιος μου τον ακούμπησε.ο Τατσόπουλος θα'ταν #tatsopoulos #ti_misi_Athina

Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα,μα το καυλί μου μάτια μου είναι από την Κίνα #tatsopoulos #ti_misi_Athina

Θαλεγα επισης οτι κολλαει ως εκφραση το "του γαμησες τη μανα τωρα" αλλα μπορει και ναναι και αληθεια #tatsopoulos #ti_misi_Athina

Δλδ ο #tatsopoulos είναι ρατσιστής και πηδάει μόνο Αθηναίες? Στην υπόλοιπη Ελλάδα οριζόντια το έχουν?

Γράφεις τατσοπουλος στο google και βγάζει : 50% σε έχει πηδηξει #tatsopoulos

Συμφωνα με πληροφοριες, οπαδοι του Ζαγορακη, ζητουν απο τον #tatsopoulos, να κανει αντιντοπινγκ κοντρολ.

είσαι μόνη? Θες συντροφιά τις κρύες νύχτες? Κάλεσε τώρα στο 9011696969 και ο Πέτρος θα βάλει φωτιά στις φαντασιώσεις σου. #tatsopoulos

Στον Πέτρο αδερφές μου, στον Πέτρο... #tatsopoulos

Για ακόμα περισσότερα δείτε στο twitter  #tatsopoulos

3 σχόλια:

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.