Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Παραγκα γκέϊτ. Ηχητικό ντοκουμέντο με τον Μπέο.

Διαβάστε και ακούστε ένα μικρό απόσπασμα με την φωνή του Αχιλλέα Μπέου:

«Toυ λέω αν είναι να βγει ο Κάκος εκεί πάνω βάλε µου τον ∆αλούκα, ο οποίος ∆αλούκας θα παίξει 52-48 Αρη. Τα σπόρια θα τα δώσει στον Αρη. Τον παίρνω τηλέφωνο εγώ. Του λέω πρόσεξε. Σε παίρνω τηλέφωνο για ένα συγκεκριµένο πράγµα. Εάν θα µπεις εκεί, θα βοηθήσεις; Πρόσεξε δεν θέλω να κάνεις έγκληµα.

Να βοηθήσεις. Θα βοηθήσεις; Μου λέει .........


ό,τι µου πεις. Του λέω πρόσεχε γιατί θα γίνει της πουτ... Και δεν θέλω να είµαι εγώ στη µέση. Να µην εκτεθώ. Μου λέει προχώρα. Μου λέει για τα... Θα το κανονίσω αυτό αν όλα πάνε καλά. Μπροστά στη γυναίκα του, του λέω φεύγεις για τη Θεσσαλονίκη. Πρόσεξε καλά. Και πάει πάνω. Βλέπω το πέναλτι στην τηλεόραση. Τον παίρνω στο ηµίχρονο. Το έχει κλειστό. Τον ξαναπαίρνω, το έχει ανοιχτό δεν απαντά. Και τον πήρα µετά το βράδυ. Τότε του είπα ότι γαµ... του ∆αλούκα. Οτι είσαι µουν...ο! Αρα λοιπόν είσαι διπρόσωπος. Οταν τον πήρα στην Πολωνία και του είπα πρόσεχε, θα βγεις να βοηθήσεις; Μη µε εκθέσεις, γιατί τότε θα έρθουν Ρώσοι, Βούλγαροι, Ρουµάνοι και δεν θα µπορώ να τους ελέγξω. Τον ρώτησα αν θέλεις να παίξεις. Του είπα πρόσεχε θα έρθει κόσµος που δεν µπορώ να ελέγξω. Και µη µου λες µετά να µπω ή να µην µπω µπροστά».

Ακούστε τον




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.