Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΦΑΝΔΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ BLOGGS.ΘΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΦΙΜΩΣΗ ΤΩΝ BLOGGS ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ Ο κ. ΔΕΝΔΙΑΣ".

Φωτιά και λαύρα ο Βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ κ. Αδωνις Γεωργιάδης στο ΤΗΛΕ ΑΣΤΥ.
Μεταξύ άλλων είπε:
"Κάθε πρωϊ, πριν ξεκινήσω την ημέρα μου ενημερώνομαι,απ τα bloggs για τα θέματα επικαιρότητας και τα παγκόσμια νέα.
Κάθε πρωϊ ξεκινάω με το troktiko, το skeftomasteellhnika.gr, το hellas.orthodoxy κ.λ.π. και κάνω περιήγηση σε όλα τα bloggs.
Έτσι ξέρω τι συμβαίνει παντού και είμαι πανέτοιμος.

Θέλω να τονίσω, ότι κάθε προσπάθεια φίμωσης του νέου αυτού τρόπου διακίνησης των ιδεών και της πληροφορίας, θα πέσει στο κενό.

Πρέπει να καταλάβουν όλοι, ότι τα bloggs σε σύντομο χρονικό διάστημα θα καλύψουν ότι κενό υπάρχει στην πληροφόρηση και θα πρέπει να τα αγκαλιάσουμε όπως κάθε τι νέο που γεννιέται.
Σε ότι αφορά εμένα και το κόμμα μου, θα είμαστε στο πλευρό των bloggs και των bloggers σε ότι χρειασθούν τη βοήθεια και τη συμπαράσταση μας.

Σημ.SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR:

Εμείς απλά ευχαριστούμε τον κ. Γεωργιάδη όχι τόσο για την αναφορά του στο ..........

ιστολόγιό μας, που για μας σημαίνει δικαίωση και αναγνώριση του ολοήμερου αγώνα που κάνουμε ΑΝΕΥ ΑΜΟΙΒΗΣ, αλλά κυρίως γιατί όλοι οι bloggers αγωνιούσαμε αν θα έχουμε συμπαραστάτες κάποιους πολιτικούς ενάντια στο κατεστημένο των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης. Γι αυτούς τους λόγους, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ τον ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ και περιμένουμε και απο τα υπόλοιπα κόμματα να πάρουν ΣΑΦΗ θέση.

Πηγή: SKEFTOMASTE ELLINIKA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.