Τρίτη 12 Μαΐου 2009

OTE: 24ωρη υποστήριξη από το "1242"

24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα λειτουργεί πλέον το «1242», το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ για θέματα εξοπλισμού και εγκατάστασης ADSL modems.

Ο ΟΤΕ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του «1242», με στόχο τη συνεχή βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πελατών του για θέματα που σχετίζονται με την ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο.

Το «1242» είναι το εξειδικευμένο κέντρο για παροχή βοήθειας σε θέματα ADSL σε πελάτες του ΟΤΕ. Με αστική χρέωση από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας και αν πραγματοποιείται η κλήση, το εξειδικευμένο προσωπικό του Helpdesk «1242» είναι στη διάθεση των πελατών του ΟΤΕ για βοήθεια σε θέματα όπως: .........

* Παραμετροποίηση modems – routers (ενσύρματων και ασύρματων)
* Έλεγχος της καλής λειτουργίας των modems – routers
* Έλεγχος συνδεσμολογίας εξοπλισμού – οδηγίες εγκατάστασης

Τέλος, διευκρινίζεται ότι εξακολουθεί να λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο το 801-11-35555 για εργασίες υποστήριξης της πρόσβασης στο διαδίκτυο, όπως:

* Έλεγχος των στοιχείων πρόσβασης (κωδικοί σύνδεσης)
* Ρυθμίσεις προγραμμάτων αλληλογραφίας (e-mails) και περιήγησης στο internet (browsers).

1 σχόλιο:

  1. Επιτέλους το 1242 γίνεται 24ωρο!!!!

    Ηταν τραγική η κατάσταση πια. Να έχεις πρόβλημα το βράδυ και να μην μπορείς να το φτιάξεις...

    Αυτή η κίνηση είναι θετική και να πούμε και μπράβο στον ΟΤΕ για την 24ωρη λειτουργία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.