Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

Vodafone τα μεγαλεία σου......

Εάν θυμάστε, ένα από τα πρώτα κείμενα που είχα αναρτήσει εδώ στο Ούστ, αφορούσε την Vodafone.. Σε εκείνο το κείμενο λοιπόν, είχα μιλήσει σχετικά με το θέμα των υποκλοπών..

Η εν λόγο εταιρία όμως, κάνει και άλλες μαϊμουδιές απ' ότι φαίνεται..

Όχι ότι δεν το ξέραμε, αλλά καλό είναι να υπάρχουν άνθρωποι να το καταγγέλλουν κιόλας..

Ο καλός μας φίλος από το blog Φιλιατρά News , επέλεξε εμάς εδώ στο Ούστ και μας έστειλε να αναρτήσουμε το παρακάτω κείμενο.

Διαβάστε το και τα σχόλια δικά σας.


Αγαπητοί φίλοι Γειά σας.


θα ήθελαν να στείλω μεσω του καλού μου φίλου ένα ΟΥΣΤ απο εδώ στην εταιρία Vodafone "Ζήσε την στιγμή.... της υποκλοπής"

Εχω ένα νούμερο Vodafone το οποίο δεν χρησιμοποιώ γιατι το είχα παρει για την συσκευή.
ΕΠΕΙΔΗ το νούμερο μου αρέσει δεν θελω να το κόψω.
Σκέφτηκα λοιπόν να το κανω σταθερό με 6 euro πάγιο και να έχω 500 λεπτά αστικών υπεραστικών κλήσεων δωρεάν.
Και για να καταλάβετε τι εννοώ. Χωρίς εξοπλισμό παρα μόνο με την συσκευή κινητού τηλεφώνου ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΩ.
(Γίνεται αυτό. Τσεκαρισμενο)
..........

Διαβάστε την συνέχεια του θέματος που έστειλα και ανέρτησε το blog Βρε Ούστ απο 'δω...

Να διαφημίσουμε κι όλας ένα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Blog που τα χώνει αδιακρίτως.

Σημείωση: Ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε για την φιλοξενία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.