Ο καταναλωτής θα πρέπει να ξέρει και να .........
ελέγχει και από μόνος του τις τιμές πριν την περίοδο των εκπτώσεων και κατά την διάρκεια των εκπτώσεων.
Από την άλλη οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:
- Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική, σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
- Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. «30% έκπτωση»).
Όσον αφορά τους καταναλωτές ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών συστήνει να επιλέγουν τα προϊόντα που προτίθενται να προμηθευτούν, ύστερα από έρευνα της αγοράς και με γνώμονα τη ποιότητά και τη σχέση τελικής τιμής έκπτωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.