Επιπλέον παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο του νομού ζήτησε χθες ο νομάρχης Δημήτρης Δράκος από το διευθυντή του ΥΠΕΧΩΔΕ Γιάννη Καρνέση, αρμόδιο και για την εργολαβία των 8,2 εκατ. ευρώ σε βασικούς άξονες της Μεσσηνίας.
Ο κ. Δράκος επεσήμανε ότι η εργολαβία αυτή είναι σημαντική, αλλά «ζητάμε επιπλέον παρεμβάσεις.
Παρακαλέσαμε τον κ. Καρνέση να δεχθεί μία εισήγησή μας-πρότασή μας για περαιτέρω επεμβάσεις σε συγκεκριμένα σημεία, τα οποία δεν περιλαμβάνονται εις τη μελέτη.
Παρά την επιφύλαξη που διετύπωσε, θεωρούμε ότι έχει περιθώριο για μία συμπληρωματική σύμβαση, η οποία θα μας καλύψει τις πιεστικές ανάγκες που έχουμε στο συγκεκριμένο άξονα».
Ο νομάρχης ανέφερε πως με την υπάρχουσα εργολαβία για τη βελτίωση της ασφάλειας του .....
οδικού δικτύου της Μεσσηνίας κυρίως, κι όχι μόνο, «από την Τσακώνα στην Καλαμάτα κι από την Τσακώνα στην Κυπαρισσία μέχρι τη Μεθώνη, η μελέτη και η σύμβαση προβλέπει βελτίωση των κόμβων, αντιολισθητικούς τάπητες, ηλεκτροφωτισμούς, σημάνσεις, μπάρες και διαγραμμίσεις κατά βάση. Ξεκινάμε άμεσα με ασφαλτοστρώσεις στα επίμαχα σημεία (αν και δεν είναι πάρα πολλές οι ασφαλτοστρώσεις) και ακολουθούν οι παρεμβάσεις στις διασταυρώσεις».
Τα επιπλέον
Ο κ. Δράκος απαρίθμησε τα επιπλέον ζητούμενα: «Θέλουμε μία προσπάθεια εις την ασφαλτόστρωση από την Τσακώνα μέχρι και την Καλαμάτα, θέλουμε μία προσπάθεια στην παροχέτευση των υδάτων πάλι από την Τσακώνα στην Καλαμάτα, θέλουμε κάποιες παρεμβάσεις κυρίως στην στροφή του Αρκουδέα (σ.σ. τμήμα Τσακώνα-Καλό Νερό) μέχρι την Κυπαρισσία, θέλουμε ασφαλτοστρώσεις σε σημεία του Κυπαρισσία-Φιλιατρά.
Κουβεντιάσαμε εδώ μήπως εξευρεθούν και περισσότεροι πόροι και χρειάζονται και ορισμένες βελτιώσεις στροφών από την Πύλο στη Μεθώνη.
Και ακόμα ζητήσαμε από τους Γαργαλιάνους μέχρι και το Πυργάκι μία ασφαλτόστρωση διότι διέρχονται και βαρέα οχήματα, έχουν «ζυμώσει» την άσφαλτο.
Αυτά δεν περιλαμβάνονται, είναι πέραν της μελέτης. Αυτό δεν απομειώνει την αξία της μεγάλης παρέμβασης που γίνεται και είναι πάρα πολύ ουσιαστική».
Για να «κοπούν» στροφές
Ο αντινομάρχης Στάθης Αναστασόπουλος, σχετικά με τη βελτίωση των στροφών στο Χώρα-Κορυφάσιο αλλά και στο Πύλος-Μεθώνη, κάλεσε και δημοσίως τους δημάρχους Νέστορος, Πύλου και Μεθώνης να συνεισφέρουν, καθώς «έχουν αναλάβει την υποχρέωση να εξασφαλίσουν και με τη δική μας συνδρομή τους χώρους, για να μπορέσουμε να βελτιώσουμε τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά σ’ αυτές τις στροφές».
Φανάρια στου Ζαφείρη μέχρι το καλοκαίρι
Ο κ. Δράκος επεσήμανε πως «ξεκινάνε άμεσα οι εργασίες εις τον κόμβο του Ζαφείρη. Απομένει, πρέπει να πούμε, μία κυκλοφοριακή μελέτη για τη ρύθμιση της εγκατάστασης των σηματοδοτών που θα μπουν εκεί, αλλά αυτό έπεται και παρακαλούμε ο κ. Καστής (σ.σ. μελετητής) να την ολοκληρώσει αυτή τη μελέτη για να μπει άμεσα σε λειτουργία».
Ο κ. Καρνέσης τόνισε πως «ο κόμβος του Ζαφείρη έχει αποκλειστική προθεσμία 120 μέρες από το Φλεβάρη και θα είναι νωρίτερα απ’ το καλοκαίρι έτοιμος». Ανέφερε δε ότι «η εργολαβία αυτή έχει μικρό χρονικό ορίζοντα περαίωσης.
Υπολογίζουμε ότι με τις αρχές του φθινοπώρου θα έχουμε τελειώσει. Είναι συγχρηματοδοτούμενη, ένα μεγάλο μέρος της δηλαδή χρηματοδοτείται από κοινοτικούς πόρους και θα προσπαθήσουμε να είμαστε στα χρονοδιαγράμματα πιστοί και κυρίως στο επίπεδο ποιότητας που θέλουμε. Όλες αυτές οι παρεμβάσεις που θα γίνουν να έχουν μία πάρα πολύ καλή ποιότητα, αντάξια ενός τέτοιου μεγάλου έργου.
Ο προϋπολογισμός είναι 8.200.000 ευρώ, είναι από τους μεγαλύτερους που έχουν γίνει ποτέ για τέτοιου είδους εργασίες στην Πελοπόννησο».
Σημειώνεται πως παρεμβάσεις (και στους τάπητες) θα γίνουν και από την Τσακώνα μέχρι τη Μεγαλόπολη, ειδικά στη Μεγαλόπολη όπου θα γίνουν βελτιώσεις στον κόμβο απ’ όπου φεύγει δρόμος που οδηγεί στη Μεγαλόπολη (πριν την «ορθή γωνία»).
Η «ορθή γωνία» θα παραμείνει, αλλά σύντομα δε θα υπάρχει πρόβλημα όπως επεσήμανε ο κ. Καρνέσης, όταν φτιαχτεί ο κόμβος όπου θα συνδέεται ο δρόμος που θα οδηγεί στη Μεγαλόπολη με τον αυτοκινητόδρομο.
Πηγή: Θάρρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.