Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Κόβει δρόμο η Περιοχή Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης

Έτοιμο από τεχνικής πλευράς είναι το τμήμα του δρόμου που κατασκευάζει η ΠΟΤΑ, ενώ αναμένεται σύντομα η ολοκλήρωσή του με άσφαλτο.
Πρόκειται για τον δρόμο που αρχίζει από το ποτάμι “Κατσάβα“ και καταλήγει στον εθνικό δρόμο Πύλου - Καλαμάτας.
Οπως έχουμε ξαναγράψει, με τον τρόπο αυτό παρακάμπτεται ο ήδη υπάρχων δρόμος του οποίου ένθεν -κακείθεν θα αρχίσουν οι κτηριακές υποδομές της ΠΟΤΑ Πύλου.

Ο παρακαμπτήριος αυτός δρόμος καταλήγει όπως προαναφέρθηκε στον εθνικό δρόμο Πύλου - Καλαμάτας και στο σημείο της απόληξής του θα κατασκευαστεί κόμβος.

Λίγα μέτρα από τον κόμβο προς την Πύλο (επί του εθνικού δρόμου) υπάρχουν δύο κλειστές στροφές όπως γνωρίζουν οι ντόπιοι.
Τα κτήματα που εφάπτονται του εθνικού δρόμου είναι ιδιοκτησίας της ΠΟΤΑ, ενώ εκατέρωθεν του κόμβου και προς Καλαμάτα και Πύλο θα δημιουργηθεί ευθεία 300 μέτρων.

Είναι θετικό το γεγονός ότι η ΠΟΤΑ θα κόψει από την ιδιοκτησία της ώστε να μικρύνει η απόσταση μέχρι το “Μηδέν“ και το φάρδος του δρόμου να παραμείνει ίδιο με την παρακαμπτήρια οδό.
Εδώ τώρα τίθεται ένα απλό ερώτημα: Από τις στροφές που θα κόψει η ΠΟΤΑ μέχρι το “Μηδέν“ ο καρόδρομος θα παραμείνει ο ίδιος; (Αναφέρεται για άλλη μια φορά καρόδρομος εκ του γεγονότος ότι κατασκευάστηκε από τον Ιμπραήμ ώστε να περνούν κάρα όπως και ο δρόμος Πύλου - Μεθώνης).

Η απόσταση είναι περίπου 1,5 χιλιόμετρο στο οποίο ....

υπάρχουν επίσης στροφές. Το επίσημο κράτος διά των υπηρεσιών του αφού δίνει τις αδειοδοτήσεις, πήρε τον χάρτη να δει ότι είναι αναγκαία η διάνοιξη του υπόλοιπου τμήματος μέχρι το “Μηδέν“ ώστε η απόσταση να μειωθεί κι άλλο και να είναι μία ευθεία;

Το επίσημο κράτος, οι αρμόδιες υπηρεσίες και οι δημόσιοι φορείς έχουν υποχρέωση να διευκολύνουν τον κοσμάκη και ειδικά όταν πρόκειται για δρόμους οι οποίοι ακτινογραφούν την αναβάθμιση ή αντίστοιχα την υποβάθμιση μιας περιοχής.
Είναι σαφές ότι οι περιοχές των Δήμων Πύλου - Μεθώνης - Χώρας σε ό,τι αφορά το οδικό δίκτυο, αποτελούν μια ξεφτίλα η οποία δεν έχει προηγούμενο στην Ελλάδα του 2009.
Ο Σαμαράς πάντως μπορεί να βάλει το χέρι του απαιτώντας εδώ και τώρα από το ΥΠΕΧΩΔΕ την οδική αυτή βελτίωση.
Μόνο έτσι μπορεί να υπάρξει φως στο τούνελ. Με υπουργό από τον τόπο σου.
Να προτάσσει έργα πνοής όπως τα λένε, γιατί οι περιοχές που προαναφέρθηκαν σε ό,τι αφορά το οδικό δίκτυο, πάσχουν από δύσπνοια.

Πηγή: Θάρρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.