Μέσα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που συγκλονίζει την Ελληνική οικονομία, ο τουρισμός αποτελεί τη μοναδική ελπίδα της Χώρας μας για περιφερειακή ανάπτυξη και διατήρηση των θέσεων εργασίας.
Ιδιαίτερα στη Μεσσηνία , ο τουρισμός αρχίζει και αποτελεί σιγά -σιγά το δυνατό μας σημείο , στο οποίο και επενδύουμε.
Ο αερολιμένας Καλαμάτας , είναι η σημαντικότερη πύλη εισόδου για τον τόπο μας.
Η εξυπηρέτηση των προγραμματισμένων πτήσεων πρέπει να είναι η καλύτερη και ο αερολιμένας μας, να μην υστερεί σε τίποτα από τα άλλα περιφερειακά αεροδρόμια.
Από πλευράς Πολιτικής Αεροπορίας, γίνεται το ...........
καλύτερο δυνατόν και η εμπειρία και η εργώδης προσπάθεια των υπηρετούντων στον Αερολιμένα Καλαμάτας έχει ενισχύσει σημαντικά την περιοχή μας.
Στην εύρυθμη λειτουργία του ,εμπλέκονται και άλλες Υπηρεσίες που υπάγονται στο Υπουργείο Προστασίας του πολίτη, όπως η Ελληνική Αστυνομία και η Πυροσβεστική Υπηρεσία οι οποίες παρά τις όποιες δυσκολίες αντιμετωπίζουν από την έλλειψη υπαλλήλων, ανταποκρίνονται στα καθήκοντά τους με τον καλύτερο τρόπο.
Δυστυχώς όμως, σύμφωνα με πληροφορίες ,η ηγεσία της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας , σχεδιάζει να αποσύρει τις δυνάμεις της από τον Αερολιμένα Καλαμάτας και το έργο της να το αναλάβει η Πολεμική Αεροπορία.
Η πρόθεση όμως της τελευταίας , είναι να προσφέρει τις υπηρεσίες της μέχρι μία συγκεκριμένη ώρα ( την 22.00). Αν πράγματι πραγματοποιηθεί αυτός ο σχεδιασμός, θα αποτελέσει σημαντικό ανασταλτικό παράγοντα στη διαφαινόμενη ανάπτυξη του τόπου μας, με επιπτώσεις που ίσως δεν έχουμε φαντασθεί.
Επειδή αυτή τη δύσκολη περίοδο για τον τόπο δεν χωρούν ερασιτεχνισμοί και προχειρότητες , ιδιαίτερα στον ευαίσθητο τουριστικό τομέα, ελπίζω να μην ισχύσει κάτι τέτοιο, αντίθετα πρέπει να ενισχυθεί η ασφάλεια του Αερολιμένα με την ίδρυση Σταθμού Αστυνομίας Αερολιμένα , αλλά και με την παραμονή του κλιμακίου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Εντύπωση όμως προξένησε και η επισήμανση του βουλευτή του Νομού μας κ.Κουσελά, ο οποίος σε επιστολή του στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα, ανεφέρθη επικριτικά στις πρωτοβουλίες της προηγούμενης Κυβερνητικής πλειοψηφίας σχετικά με τις άγονες γραμμές.
Ως γνωστόν ο τότε Διοικητής της Υ.Π.Α. κ. Δημήτρης Σταμάτης το 2005 , πέτυχε να εντάξει τη σύνδεση Θεσσαλονίκης-Καλαμάτας στις άγονες γραμμές, προκειμένου να επιτρέψει η Ε.Ε. την επιδότηση του εισιτηρίου και να γίνει εφικτή η εμπορική εκμετάλλευση της γραμμής. Με αυτή του την πρωτοβουλία , άρχισε επιτέλους να βγαίνει η Μεσσηνία από την απομόνωση και το περιθώριο που συγκεκριμένες πολιτικές την είχαν οδηγήσει.
Συνεχείς αναφορές με αιχμηρό τρόπο και με ασάφειες ,κούρασαν όλους εμάς τους Μεσσήνιους , οι οποίοι επιθυμούμε και προσδοκούμε από τους εκπροσώπους μας στο Κοινοβούλιο, αντί να μεμψιμοιρούν αναμασώντας το παρελθόν, να αναλάβουν επιτέλους πρωτοβουλίες και να βοηθήσουν ουσιαστικά αυτό τον πολύπαθο τόπο.
Πράξεις και έργα , είναι αυτό που επιθυμούμε και όχι συνεχείς ερωτήσεις εντυπώσεων.
Καλαμάτα 21 Απριλίου 2010
Αντωνία Μπούζα-Κωνσταντέλου
Νομαρχιακή Σύμβουλος –Πρόεδρος Ν.Ε.Τ.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.