Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Ευχαριστήριο από τον Γιώργο Ασημακόπουλο

Ένα πολύ μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ σε όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο και την εμπιστοσύνη σας, προσφέροντας μου την 1η θέση, μεταξύ των εκλεγμένων δημοτικών συμβούλων του Δήμου Τριφυλιας.

Η επανεκλογή μου αποτελεί ταυτόχρονα ισχυρό μήνυμα στήριξης και ......

αναγνώρισης της αυτοδιοικητικής μου πορείας.
Στη νέα δημοτική περίοδο που θα θέσουμε τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο με τον Νεοεκλεγη Δήμαρχο Τριφυλίας, Λεβεντακη Γεώργιο.

Η αναπτυξιακή πορεία του Δήμου Τριφυλιας είναι υπόθεση όλων μας, ανεξαρτήτως εκλογικού αποτελέσματος, θα πρέπει λοιπόν, να πορευτούμε ενωμένοι, αλληλέγγυοι και δυνατοί.

Με το βάρος της ευθύνης που μου αναλογεί, σκοπεύω και στη νέα δημοτική περίοδο, να συνεχίσω να υπηρετώ με τις ίδιες αρχές και με συνέπεια την εντολή που μου δώσατε, δίνοντας τον καλύτερο μου εαυτό για όσα, ως συνδυασμός, έχουμε δεσμευτεί.

Θα είμαι πάντα δίπλα σας σε οποιοδήποτε πρόβλημα.

Σας ευχαριστώ θερμά.

Ασημακοπουλος Γεωργιος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.