Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Πρόσκληση Γιώργου Λεβεντακη.

Σήμερα Παρασκευή και ώρα 20:00, θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία της γενέτειράς μου πόλης των Φιλιατρών, η κεντρική προεκλογική ομιλία μου.

Η αγάπη σας, η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου και η έμπρακτη στήριξή σας όλο αυτό το διάστημα, με οπλίζουν κάθε μέρα με περισσότερη δύναμη, περισσότερη πίστη, περισσότερη θέληση και περισσότερο πείσμα, να πραγματοποιήσω όλα εκείνα, τα οποία σας έχω υποσχεθεί.

Όλα εκείνα που σας οφείλονται.
Όλα εκείνα που σας αξίζουν.
Όλα εκείνα που θα κάνουν τη ζωή σας καλύτερη.
Όλα εκείνα που δε μπόρεσε κανείς άλλος να σας προσφέρει.

Το ταξίδι, την 26η Μαΐου 2019 ξεκινάει κι εγώ, σ' αυτό το ταξίδι, σας θέλω συνοδοιπόρους μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.