Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Αποψη ενός συμπολίτη μας για τις Δημοτικές εκλογές

Συμπολίτες μου Τριφυλιοι πρώτη φορά συντάσω κείμενο υποστήριξης προς υποψήφιο δήμαρχο, οπότε συγχωρέστε με για τυχόν λάθη μου.

Είμαι ένας νέος 37 χρονών κάτοικος φιλιατρων, ανησυχώ για το τόπο, τον τόπο που γεννηθηκα, που αγαπησα, που έκανα τα πρώτα βήματα μου, που πήγα σχολείο, που είμαι μέλος αυτής της κοινωνίας.Εχω γυρίσει σχεδόν όλη την Ελλάδα και πολλές πόλεις του εξωτερικού. Μερη τα οποία τα λάτρεψα, τα αγαπησα, τα ζήλεψα και αναρωτιέμαι γιατί να μην είναι έτσι και η Τριφυλία μας. Γιατί να στερηθεί τα στοιχειώδη για .....

ακόμα μια φορά.

Δεν θέλω να ρίξω ευθύνες σε κανένα πρώην δήμαρχο . Θέλω να πιστεύω ότι ο κάθε ένας προσπάθησε να κάνει το καλύτερο για το τόπο του.
Σε λίγες μέρες έρχονται οι δημοτικές εκλογές, οι υποψήφιοι είναι όλοι αξιόλογοι.

Εχω ξεχωρίσει έναν που δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτή την εποχή που όλες οι ανθρώπινες αξίες έχουν χαθεί, τα συναισθήματα έχουν νεκρώσει, και μονο το κέρδος και το προσωπικό συμφέρον υπερισχύουν ότι υπάρχει ελπίδα. Υπάρχει άνθρωπος που νοιάζεται πραγματικά για το τόπο του, ειναι οικονομικά ανεξάρτητος, δεν είναι πολιτικός, δεν έχει οριστεί από την εκάστοτε κυβέρνηση ως οριζε.

Ως άνθρωπος που έχει κάνει δωρεές στο Λιμεναρι και εμείς του στέλναμε το Λιμεναρχειο. Ανθρωπος που θέλει να είναι Δήμαρχος και δεν θα παίρνει το μισθό που ορίζεται εκ του Νόμου.
Συμπολίτες μου δεν θυμάμαι κανένα πρώην Δήμαρχο που να έχει κάνει δωρεές στο τόπο μου.
Αυτο τον άνθρωπο τον γνώρισα, τον είδα, και λέγεται Γιώργος Λεβεντακης

Πιστεύω εφόσον του δώσουμε την ευκαιρία, θα αφήσει εποχή και σαν δήμαρχος και σαν άνθρωπος. Συμπολιτες μου για του λόγους που ανέφερα ποιο πάνω ο Κύριος Λεβεντακης είναι ο καταλληλότερος για Δήμαρχος Τριφυλίας. Σας ζητώ όλοι μαζί να στηρίξουμε την προσπάθεια του για το καλό του τόπου μας.

Για το καλό των παιδιών μας, για το καλό των επόμενων γενιών. Για να πάμε μπροστά και όχι να οπισθοχωρουμε.Πιστευω ακράδαντα ότι θα τον εκλεξουμε Δήμαρχο και η Νίκη θα είναι δική μας.Να είμαστε όλοι δίπλα του, να διαμορφώσουμε το μέλλον μας εμείς οι Τριφυλιοι.

Να σταθούμε στο πλευρό του.Για να φερουμε στη Τριφυλια μας την μεγάλη αλλαγή που όλοι μας έχουμε ανάγκη.Γιατι όταν στέκομαστε μαζί ενωμένοι, δίπλα ο εμάς στον άλλο, με πίστη στις αξίες μας δεν υπάρχει κανείς και τίποτα που να μπορεί να μας γυρίσει πίσω.

Με σεβασμό και εκτίμηση προς όλους τους Τριφυλιους

Ο CHEF από τα Φιλιατρά
Σπύρος Νικολοπουλος του Παναγιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.